X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנוכל ש"הציע" לרכוש את מכבי נתניה הודה שרימה שורה של קורבנות במאות אלפי שקלים, ושהצעתו הייתה גם היא מעשה תרמית העונש המוסכם: ארבע שנות מאסר
▪  ▪  ▪
ארז. ריבוי עבירות [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]

הנוכל אליהו ארז, אשר "הציע" כביכול לרכוש בתחילת השנה את קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, הודה (יום ה', 29.12.16) בשורה של מעשי מרמה בהיקף של מאות אלפי שקלים. במסגרת הסדר הטיעון, יבקשו הצדדים מבית משפט השלום בנתניה לגזור עליו ארבע שנות מאסר.
רוב האירועים בכתב האישום התרחשו עד שנת 2007, לפני שארז נמלט מן הארץ בעיצומה של החקירה נגדו. ארז הודה, כי הציג עצמו בכזב במועדים שונים כאיש עסקים, ומיליונר בעל נכסים רבים מאוד בארץ ובחו"ל. ארז פנה לאנשי עסקים שונים, הציע להם לפתוח עמו חברות בשותפות והבטיח להזרים כספים לשותפות. אולם משנפתחו החברות - הוא טען בכזב, כי קיים עיכוב בהעברת כספיו ממדינות שונות, גרם להם להפקיד כספים עד שיגיעו כספיו, וכן שכנע אותם להעביר לו כספים והמחאות כהלוואות. לאחר מכן משך ארז את הכספים ולא החזיר מעולם את ההלוואות שקיבל.
כמו-כן, הציג ארז את מצג השווא בפני אנשים שונים אשר ידע, כי הם זקוקים לתמיכה כלכלית, והבטיח להם הבטחות שווא בדמות משכורות וסיוע. ארז העסיק אנשים אלו במשך חודשים, אך לא שילם להם ואף גרם להם לחובות כספיים. משפנו המתלוננים אל ארז בבקשה לקבל את כספם, הוא השתמש במסמכים מזויפים, כאילו העביר כספים לחשבונותיהם. מדובר בעבירות בהיקף כולל של מאות אלפי שקלים, נטען בכתב האישום.
כתב האישום גם מגולל את פרטי פרשיית מכבי נתניה, אשר החלה כאשר ארז הודיע שברצונו לרכוש אותה. הוא אף נפגש עם ראש העירייה, מרים פיירברג, הציג את עצמו בשם כוזב (אליהו אליהו) והבטיח להזרים מיליונים למימון משכורות השחקנים ולכיסוי חובות הקבוצה.
במסגרת זו, ביקש ארז מסער אלול להזרים כספים לחשבונה של הקבוצה, תוך שהוא מבטיח שבקרוב יזרים סכומים ניכרים. הוא גם הבטיח לאלול להעביר אליו 25 מיליון שקל, שמחציתם ישמשו לרכישת הקבוצה ומחציתם - להשקעה בעסקיו של אלול. בפועל, קיבל ארז מאלול 10,000 שקל, ובשולי הפרשיה - לא שילם 50,000 שקל לעו"ד יאיר אוחנה שייצג אותו.
ארז הודה בריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן בעבירות של זיוף, שימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל דבר, ניסיון לקבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכניסה לישראל שלא כדין. הטיעונים לעונש יישמעו בפני השופט ארז נוריאל ב-5.1.17.

תאריך:  29/12/2016   |   עודכן:  29/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אליהו ארז /  Eliyahu Erez"
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליהו ארז הודה בשורת מעשי מרמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נמאס כבר מהסדרי טעון
מתעצבן  |  29/12/16 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שני צעדים מקלים לגמלאים במטרה לחסוך להם עמידה בתור: שליחת אישורים אוטומטיים לתיאומי מס לשנת 2017 לכ-40,000 גמלאים מעל גיל 70 והפקת טופס 101 ייעודי לגמלאים
עידן יוסף
שב והתייצב לצד ישראל: "אם תסתכלו על מה שקורה, הם מתמודדים עם עשרות החלטות של מועצת הביטחון, בשעה שמדינות אחרות, מקומות ממש מזוויעים שמתייחסים לבני אדם בצורה נוראית, מעולם לא הותקפו בידי האו"ם"
עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק נרות חנוכה עם ילדי עובדי משרד ראש הממשלה ובחן אותם על מורשת החנוכה
איתמר לוין
השופט יעקב שקד הטיל על שלושה עורכי דין הוצאות אישיות לטובת אוצר המדינה, לאחר שקבע שהם זלזלו בצורה משמעותית בזמנו של בית המשפט
איתמר לוין
במסגרת ההבנות לסיום סכסוך העבודה סביב פעילות הנציבות נקבע, כי חברת הביטוח הממשלתית ענבל תממן שכירת פרקליטים-לשעבר שיפעלו בעת בירור התלונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il