X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תובעת 23 מיליון שקל מרונן לוי, בעלי רשת חנויות הצעצועים טוענת שמצבם של לוי וחברת ריטייל 3000 שבבעלותו הוא בכי רע
▪  ▪  ▪
טענת קיזוז

אלון רבוע כחול תובעת 23 מיליון שקל מרונן לוי, בעלי חברת ריטייל 3000 קמעונאות המפעילה את רשת חנויות הצעצועים "כפר השעשועים".
בתביעה, שהוגשה (16.1.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי ביוני 2015 נחתם הסכם לפיו השליטה ברשת תעבור לידי לוי, כולל חובותיה לבנק הפועלים שעמדו על עשרות מיליוני שקלים. היה זה הסכם שבא לאחר שלטענת אלון, לוי לא עמד בהסכם מינואר 2014 לפיו יקבל 65% ממניות הרשת ויפרע את חובה לבנק. על-פי ההסכם המאוחר יותר, שילמה אלון לבנק 19 מיליון שקל והעבירה ללוי את מניות הרשת.
לדברי התובעת, ריטייל 3000 התחייבה לשלם לה חמישה תשלומים שנתיים, החל מינואר 2016, בסך מיליון שקל כל תשלום, או 35% מהרווח הנקי השנתי של כפר השעשועים - הגבוה מבין השניים. עוד נקבע בהסכם, כי לוי ימסור לתובעת חמישה צ'קים בסך מיליון שקל כל אחד, אותם היא תהיה רשאית לפרוע אם וריטייל 3000 לא תעמוד בביצוע התשלומים במועדם. בפועל מסר לוי לתובעת שישה צ'קים, שניים בסך 500,000 שקל כל אחד ויתרת הארבעה על מיליון שקל כל אחד.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רענן קליר, נאמר, כי התשלום הראשון בינואר 2016 בוצע באמצעות שני הצ'קים הראשונים. אולם לאחר מכן העלה לוי טענות קיזוז שאינן קשורות לעניינו. הוא הורה לבנק לבטל את הצ'ק שיועד לתשלום בסך מיליון שקל, בטענה שמדובר בקיזוז של כפר השעשועים כלפי התובעת. לטענת אלון, לא כפר השעשועים התחייבה לשלם לתובעת 5 מיליון שקל אלא לוי וחברת ריטייל 3000, ולפיכך הם אינם יכולים להתחמק מביצוע התשלום השני שהיה קבוע לראשית החודש הנוכחי.
בתביעה נאמר, כי מצבם של לוי וריטייל 3000 כמו גם של כפר השעשועים הוא קשה. בחודשים האחרונים חלה התדרדרות קשה במצבה של הרשת, עד לכדי חשש כבד לכניסתה להליכי חדלון פירעון. גם מצבו הכלכלי של רונן לוי בכי רע, ריטייל 3000 נאלצה לממש את נכסיה ולכן ברור כי אין ביכולתם של לוי וריטייל 3000 למלא אחר ההסכם עם התובעת. אלון טוענת, כי היא זכאית לקבלת יתרת התשלומים הקבועים בהסכם בסך 4 מיליון שקלים ואת 19 מיליון השקלים ששילמה לפירעון חלק מחובות כפר השעשועים כלפי בנק הפועלים. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  17/01/2017   |   עודכן:  17/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חוקר השחיתות ויועץ מבקר המדינה לענייני שחיתות לשעבר, ד"ר מאיר גלבוע, טוען כי אם היועץ המשפטי לממשלה מנע חקירה מקבילה של בני הזוג נתניהו - היה בכך שיבוש חקירה    העריך שהצעת נתניהו לתיקון חוק האזנה אסורה נועדה להקשות על המשטרה לעשות שימוש בהקלטות שיחותיו עם נוני מוזס
איתמר לוין
שרגא התעלם שוב ושוב מהנחייתה של נאור לטעון לעניין    בג"ץ נמנע מלהפסיק אותו, לקנוס אותו או להגיש תלונה נגדו    נאור: הופעתו של שרגא בבית הדין הרבני הייתה "מעין שטנה, בוז וחוצפה"    השופטים הבהירו לשרגא שאינו יכול לעשות ברוגז עם בית הדין - והוא הודיע: אני לא חוזר לשם
עידן יוסף
מנכ"ל הרבנות: בחודשים הקרובים יפורסמו המלצות סופיות של ועדה לשיפור וייעול המערך, צריך לקבוע שתי רמות כשרות - בסיסית ומהדרין ושכולם יפעלו לפי זה    עזריה: להפוך את הרבנות לגוף רגולטורי בלבד
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים גפני הקציב למשרד האוצר ארכה להסביר להיכן נעלמו 80 מיליון ש"ח שהובטחו למפעל הנחושת    "אי היענות לבקשה תוביל לסנקציות מצד ועדת הכספים. לא נעביר חוקים חיוניים לאוצר. אסור שהמפעל יעזוב את ישראל"
עידן יוסף
רב"ט ויאצ'סלב גרגאי, בן 20 מראשון לציון, נפגע בצורה קשה כתוצאה מתאונה בזמן טיפול שגרתי בכלי רכב מסוג נמ"ר בבסיס אל פורן ומת מפצעיו    ועדת חקירה בראשות אלוף משנה תחקור את התקרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il