X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הפרסום מבקש להוריד בהרבה את רף הפעילות המהווה תנאי מוקדם להתמודדות במכרז, בטענה שהוא מבוסס על מספרים לא-מציאותיים של יפעת
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן טוען, כי במכרז הפרסום של הרכבת נפלו פגמים רבים, כך שהוא אינו מקיים את דרישות חוק חובת מכרזים, אינו עומד בדרישות החשב הכללי ואינו שוויוני והוגן. המשרד מבקש (18.1.17) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות לרכבת לשנות תנאים מקדמיים שנקבעו במכרז.
המשרד מבקש לקבוע, שהמכרז יתבסס על היקף פרסום שנתי של 12.5 מיליון שקל. לדבריו, הנתון הגבוה בהרבה שבמכרז נקבע על בסיס מחירי יפעת בקרת פרסום, אך הללו גבוהים פי שלושה מהמחיר בפועל. תיקון תנאי זה, מסביר המשרד, יאפשר התמודדות של מי שנתן שירותים ללקוחות בסכום נמוך בהרבה מזה שנקבע במקור.
בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד יובל גבעון, נאמר כי לשיטתה של הרכבת הואיל והיקף הפרסום שלה עמד בשנת 2015 על 47.5 מיליון שקלים על-פי מחירי יפעת, הוא צפוי לעמוד השנה על 50 מיליון שקל. המכרז דורש מהמציע לעמוד בהיקף כספי כפול מזה שצופה הרכבת, דהיינו 100 מיליון שקל - וכאמור, לטענת המשרד מדובר במספר מופרך.
לדברי המשרד, תנאי מקדמי שעניינו היקף המחזור הכספי של המציע ולא ניסיונו, אינו יכול להיעשות בהתבסס על נתוני יפעת, המשקפים רק חלק מפעילותו של המציע, ואשר בהכרח אינם יכולים לשקף את מחזורו הכספי. טרם הוגשה תגובת הרכבת.

תאריך:  19/01/2017   |   עודכן:  19/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יובל גבעון  רכבת ישראל
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בבחירות שנערכו בין העובדים גבר ארגון כוח לעובדים בפער של כ-16% על ההסתדרות החדשה    ההנהלה: נשתף פעולה עם הארגון הנבחר
יצחק דנון
מבקשות מבית המשפט לאשר את המיזוג שיזם משרד הביטחון    המטרות: ייעול הפעילות, חיסכון במשאבים ושיפור התדמית הציבורית
יצחק דנון
המשרד תובע 1.3 מיליון שקל מ-38 רוכשי דירות ביישוב חריש, בטענה שההתקשרות עימו הופסקה לאחר שסירב לאשר פעולות בלתי חוקיות
יצחק דנון
חברת "הגן של ליאן" מדווחת על חובות של 1.5 מיליון שקל    בגן מתחנכים 110 ילדים, שהוריהם משלמים 2,500 שקל לחודש
מירב ארד
הפרויקט, בעלות של כ-8 מיליון אירו, יסתיים עד סוף הרבעון השני ב-2017 והוא יאפשר לנמל לקלוט אוניות מטען גדולות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il