X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ע"י מאשרת: ערן מלכה לא מסר לרונאל פישר מידע על חקירתו הצפויה של יאיר ביטון מגלה: ביטון תיווך בסכסוך בין פישר לשותפו לשעבר, יואב נרי
▪  ▪  ▪
ביטון. עיכוב יציאה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

"היו דברים שניסיתי להיזכר בהם בעת הפסקות הסיגריות, דברים שלא הצלחתי להיזכר בהם בחדר החקירות". כך אומרת (יום ב', 23.1.17) עדת המדינה במשפט רונאל פישר, ע"י, בהמשך חקירתה הנגדית. לדבריה, החוקרים לא רשמו בזמן אמת את מה שנאמר בהפסקות, ולא היה נוהל לפיו הדברים הועלו על הכתב עם חידוש החקירה.
בהמשך הדיון עלתה העובדה, שפישר ייצג את עפר נמרודי במגעים שניהל עם ג.יפית (יפית גרינברג) על האפשרות שירכשו יחדיו את ערוץ 10. רוב הפגישות בנושא זה לא התקיימו במשרדו של פישר, אלא בביתה של גרינברג - אישרה ע"י.
לדברי סניגורו של פישר, עו"ד עמית בר, מרשו טיפל עבור אלון חסן בשורה של נושאים שחלקם לא פורסמו עד היום. ע"י אישרה, כי חסן לא ידע מפישר שהוא עומד להיעצר למחרת היום, וכי אינה זוכרת ששמעה את ערן מלכה מתדרך את פישר לגבי החקירה בעניינו של חסן. מלכה לא רצה שפישר יעסוק בעניינו של חסן, וטען שהדבר יגרום לו נזק עצום - העידה.
ע"י סיפרה, כי באחת הפגישות בין חסן לפישר, שפך חסן קפה על ספה לבנה במשרדו של פישר. היא הבינה שחסן מקליט את פישר, "כי ראיתי שהוא לא מתנהג כתמול שלשום. זה מה שהסקתי". עוד אישרה, כי היה קשה לגבות שכר טירחה מחסן; פישר טוען, כי כאשר אמר לחסן שהוא זקוק לכסף לצורכי שוחד - הייתה זו כסות בלבד לגביית שכרו. בר טען, כי חוקרי מח"ש הטעו את ע"י כאשר הציגו בפניה מצג כאילו מלכה העביר לפישר מידע על חסן. ע"י השיבה, שהחוקרת הציגה בפניה מצג והיא הסיקה מסקנות.
חקירתה של ע"י בפרשת חסן נתקעה משום שלטענת פישר, קיים חיסיון עו"ד-לקוח על ליבת השירות שנתן לחסן. הלה לא הסכים לוותר על החיסיון, ולדברי ההגנה - חשיפת העובדות תוכיח את חפותו של פישר. השופט משה סובל הנחה את התביעה לבקשת הנחיות מלשכת עורכי הדין, ולחשוב מה תעשה אם התשובה תהיה שקיים חיסיון.
בר טען, כי אין ספק שקיים חיסיון וכי מדובר בטענות הנוגעות ללב-ליבם של האישומים. סובל ציטט את עמדת ועדת האתיקה בהליך מקביל, ולפיה באופן עקרוני כאשר מדובר במידע החיוני להגנתו של פישר - אין חיסיון; אך יהיה צורך לשמוע גם את עמדתו של חסן. סובל ביקש לזמן נציג של ועדת האתיקה לדיון הבא (26.1.17).
בעניינו של יאיר ביטון הציג בר את גרסתו של ערן מלכה, אשר הכחיש שמסר לפישר מסמכים הנוגעים לחקירה זו. ע"י השיבה, שהיא זוכרת אחרת ושמלכה אכן הציג מסמכים כאלו, אשר כללו טבלאות סליקה וצילומי צ'קים. בר: "ערן אמר שאולי את מתבלבלת עם מקרה אחר". ע"י: "הוא מתבלבל". היא אישרה, כי ביטון שימש כבורר בין פישר לבין שותפו לשעבר, עו"ד יואב נרי, והם נסעו יחד עם עו"ד רות דוד להיפגש עימו בחו"ל לצורך כך.
לגבי נסיעתם של פישר ודוד לתדרך את ביטון בבודפשט אמרה ע"י, כי לא ידעה מה היה בתיקייה שנטלו השניים איתם. "בחיים לא הסתכלתי על החומר", אמרה, וזאת גם כאשר ביקש ממנה פישר לצרף מסמכים לתיק. היא אישרה, כי מלכה לא מסר לפישר מידע כלשהו על עיכוב יציאתו של ביטון מהארץ במאי 2014, וכי פישר ידע על החקירה הצפויה רק מתוך עיכוב היציאה. לטענת בר, לוחות הזמנים מלמדים שלא ייתכן שפישר ודוד נטלו עימם מידע על החקירה; ע"י יכלה רק לומר בתגובה שהיא אינה חזקה בלוחות זמנים, כפי שאמרה שוב ושוב בעדותה.

תאריך:  23/01/2017   |   עודכן:  23/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  יואב נרי /  Neri Yoav, Adv."  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמית בר / Amit Bar  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערוץ 10 / Cannel 10  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הפסקות הסיגריות לא תועדו"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שיבוש חקירת
רות דוד  |  23/01/17 16:36
2
מח"ש
כחש  |  23/01/17 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רונאל פישר
איתמר לוין
פישר ביקש לבטל שלושה מן האישומים נגדו משום שאחרים לא הועמדו לדין    מח"ש: עו"ד בני כץ לא ביצע כל עבירה; אילון מכלוף לא הועמד לדין משום שחשף מיוזמתו את מעשיו של פישר
איתמר לוין
הטענה המרכזית של ההגנה: חוקרי מח"ש שתלו טענות ונתונים בפיה של ע"י והביאו אותה לאשר אותם
איתמר לוין
שלח מסרון לעדת המדינה: "את היית אחותי והרסת אותנו"    ההגנה: הפרסום במקביל לתחילת החקירה הנגדית אינו מקרי    התביעה: היה צו איסור פרסום שהוסר רק אמש
איתמר לוין
טוען שמח"ש מסתירה בכוונה חומרי חקירה, כדי שלא יוכל לחשוף את הפגמים שנפלו בחקירתו ואת הרדיפה האישית שכוונה נגדו
איתמר לוין
תחילת החקירה הנגדית של ע"י נדחתה בשל מחלתו של פישר    בג"ץ דחה את עתירתו של ביטון נגד עדותה של ע"י למרות טענתו לחיסיון עו"ד-לקוח
רשימות נוספות
"רות דוד ידעה שיש חבר ממנו מבקשים"  /  איתמר לוין
תימשך עדותה של ע"י  /  איתמר לוין
הוארך מעצר הבית של פישר  /  איתמר לוין
סובל(ני) מדי  /  איתמר לוין
המחדל הגדול של מח"ש  /  יואב יצחק
איפה ואיפה בפרקליטות ובמשטרה  /  ענבל בר-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il