X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שריצה את כל תקופת המאסר שנגזרה עליו שוחרר הרב יאשיהו פינטו מהכלא ברמלה הודה עם יציאתו לאנשי הכלא: "הסוהרים, השוטרים, הרופאים ועובדי המינהלה עשו ככל שלאל ידם להקל את שהותו, ולסייע בהקלת מצבו הרפואי למרות לחצים מצד גורמים אינטרסנטיים"
▪  ▪  ▪
הרב פינטו. אדם חופשי

הרב יאשיהו פינטו שוחרר (יום ד', 25.1.17) מבית החולים של כלא רמלה לאחר שסיים לרצות את מלוא עונש המאסר שנגזר עליו. פינטו הודה בהסדר טיעון במתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה, שהיה עד להתאבדותו ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה.
עם שחרורו הודה הרב פינטו לסוהרים, לשוטרים, לרופאים ולכל עובדי המינהלה של בית הכלא. "הרב הודה וברך באופן אישי את הסוהרים, השוטרים, הרופאים ועובדי המינהלה שעשו ככל שלאל ידם להקל את שהותו, ולסייע בהקלת מצבו הרפואי למרות לחצים מצד גורמים אינטרסנטיים למנוע זאת. יחסם ראוי לכל שבח ותודה מעומק הלב", נמסר מטעם פינטו.
במהלך שהותו בכלא כתב הרב 15 ספרים וחיבורים קצרים אחרים. אלה הופצו במיליוני עותקים בארץ ובעולם. ביומו הראשון מחוץ לכלא צפוי הרב פינטו לעלות עם חסידיו למירון ולהשתטח על קבר רשב"י. בתקופה הקרובה הוא צפוי לטוס יחד עם חסידיו לבולגריה, לקברו של ר' אליעזר פאפו, בעל הפלא יועץ. ל-News1 נודע שלצורך הטיסה חכרו חסידי פינטו מספר מטוסי נוסעים.
במהלך הביקור במירון צפוי הרב פינטו למסור שיעור תורה לתומכיו, ואולי גם להתייחס בשיעור לתקופת מאסרו. "מדובר במפגן כוח לרגל שחרורו של הרב", אמר הבוקר אחד מתומכיו.

תאריך:  25/01/2017   |   עודכן:  25/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב פינטו שוחרר מהכלא לאחר שנת מאסר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שאלה
חשובה  |  25/01/17 10:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פינטו
איתמר לוין
פינטו משתחרר מחר בתום שנת מאסר של מתן שוחד לאפרים ברכה    חסידיו: ההחלטה למנוע ממנו ניכוי שליש נועדה לשבור את רוחו כחלק מ"מסע לחצים ונקמה חסר תקדים"
יואב יצחק
הרב יאשיהו פינטו עומד להשתחרר ממאסרו כשהוא מפויס    פניו קדימה - לשנים טובות של עשייה    הרב ניצל את שנת המאסר להתחזקות, לימוד וכתיבת ספרים וגם לחשבון-נפש אמיתי    הקהילה התעצמה כלכלית ורוחנית והגבירה את הסיוע לנזקקים    במקביל הורחקו מחצרו של הרב עסקנים וספסרי מידע
הרב יאשיהו פינטו
הנה כותבים אנו שורות אלו בבקשה שתשתדלי להעתיר בעדי ביום הכיפורים הזה ובעד כל הקהילה הקדושה, ואל תצערי עצמך עלינו מנעי קולך מבכי ועיניך מדמעה, כי לתיקון שלחני אלוקים
יואב יצחק
פרקליט המדינה שי ניצן מתנהל במוסר כפול ומתוך שיקולים זרים: זכותו של הרב פינטו לניכוי שליש - נשללה, למרות המלצת ועדת השחרורים, לאחר שהפרקליטות סיכלה זאת בערר שהגישה לבית המשפט (שבו כללה כזבים); לעומתו - הפרקליטות נמנעה מהגשת ערר על החלטתה (האחרונה) של ועדת השחרורים לשחרר את הנשיא לשעבר משה קצב, למרות שלא עמד בדרישתה העיקרית: להודות בעבירות ולהביע צער על מעשיו
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה את בקשתו לערער על ביטול שחרורו בניכוי שליש: אין עילה לדיון בגלגול שלישי    פוגלמן: פינטו יכול לבקש שחרור זמני בשל מצבו הבריאותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il