X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה השיב לשאלות חברי כנסת מן האופוזיציה במסגרת 'שעת שאלות' יו"ר הכנסת פסל שאלות הנוגעות לחקירות משום שהן אינן נוגעות לפעילות הממשלה נתניהו התייחס לפרשות - "אני לא הראשון שנפגש עם מו"לים", "43 ח"כים תמכו בחוק ישראל היום. איזה סיקור הם קיבלו בידיעות אחרונות ובוויינט?"
▪  ▪  ▪
נתניהו במליאה. "שלוליות של חמאה" [צילום: יונתן זינדל]

שעת השאלות שהופנו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, במליאת הכנסת הפכה למהומה כאשר יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הורה לראש הממשלה שלא להשיב לשאלות של חברי כנסת מן האופוזיציה שעסקו בחקירותיו בפרשות 1000 ו-2000.
השאלות בנושאים אלו היו צפויות מראש, בשל האופי של נוהל שעת השאלות - שבה מציגים חברי הכנסת שאלות שלא הוצגו מראש בפני הגורם הממשלתי המופיע בפניהם. יו"ר הכנסת הצהיר בתחילת הדיון כי יפסול שאלות שאינן עוסקות בפעילות הממשלה.
ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) שאל את נתניהו על קשריו עם איש העסקים ארנון מילצ'ן, קשרים שנחקרים בהקשר של מתנות שנתן מילצ'ן לבני הזוג נתניהו. בתגובה, יו"ר הכנסת אדלשטיין טען שתקנון הכנסת אוסר על ראש הממשלה להשיב על שאלות משפטיות כלליות ומחייב אותו לענות רק על שאלות הנוגעות למשרדו.
ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני) שאל את ראש הממשלה "האם דיבר עם הג'ינג'י", כפי שנשמע מצהיר בהקלטות שיחותיו עם מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס. בכך, התכוון לשאול האם שוחח עם הבעלים של העיתונים ישראל היום ומקור ראשון, המיליארדר שלדון אדלסון. נתניהו השיב כי הוא אינו הראשון הנפגש עם מו"לים.
"אתה לא באמת מתכוון לומר שאני הראשון שנפגשתי עם מו"לים, עורכי עיתונים ואחרים שמשפיעים בתקשורת, או אפילו שיש להם חברים או אפילו חברים עשירים. אני רוצה להגיד לך משהו, אני שמח שהמיזוג אוויר עובד פה כמו שצריך כי אחרת, הררי החמאה שיושבים פה לאנשים על הראש, לא יודע מה היה קורה לכם אז. החמאה הייתה נמסה בשלוליות אדירות", אמר נתניהו.
בסיום השאלות התייחס נתניהו לחקירות נגדו. "לא היה מי שנלחם נגד חוק ישראל היום יותר ממני ואותי חוקרים?", אמר וטען כי 43 חברי כנסת תמכו בחוק שביקש להיטיב עם מו"ל ידיעות אחרונות וכי לדעתו לא צריך לחקור איש בפרשה, בשל הרגישות של הקשרים בין הפוליטיקה לתקשורת. ביחס לקשריו עם מילצ'ן טען נתניהו כי הוא חבר של איש העסקים כבר עשרות שנים. "לפי החוק מותר לקבל מתנות מחברים", אמר. "יש לי חדשות בשבילכם, אני אמשיך להוביל את מדינת ישראל עוד שנים ארוכות", אמר והוסיף כי מתנהל נגדו מסע רדיפה חסר תקדים. "המטרה היא להחליף שלטון באמצעות לחץ תקשורתי על היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום בכל מחיר", אמר.
ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, טען בדיון בפני ראש הממשלה כי הוא אינו מסוגל לקבל החלטות בקור רוח וכי דעתו מוסחת בשל החקירות הרבות שמתנהלות נגדו. "אין לך מנדט ציבורי. המתנה הכי גדולה שאתה יכול לתת לציבור היא שתתפטר", אמר.

תאריך:  25/01/2017   |   עודכן:  25/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: אותי חוקרים? בדיחה גרועה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
לחקור את כל התומכים בחוק
אזרח  |  25/01/17 16:38
2
רה"מ "שכח" שהוא גם שר התקשורת ל"ת
ממה התעלם  |  25/01/17 18:09
 
- שמתי נתניהו נפגש עם מוזס......
עזרה עזרה  |  25/01/17 18:32
3
לו דאגו לצמצום העטני,דהיינו
כנס/צבר58שנה  |  25/01/17 18:32
4
הרצוג - השתקן מחדרי החקירות.
א.ל. רמת-גן  |  25/01/17 20:59
5
המפלגה התקשורתית ועוזריה====== ל"ת
יוד יוד  |  26/01/17 06:18
6
ביבי ,די נמאס מהדרמות שלך..... ל"ת
קיקו  |  26/01/17 08:35
7
הבדיחה הגרועה היא התנהגותו
שמריה קטן  |  27/01/17 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
צ'לו רוזנברג
במשחק הפוקר הזה אין כללים ברורים. חבל לנסות ולהעריך אם ראש הממשלה יסיים את תפקידו בגלל חקירות אלה. כפי שאמרתי לא אחת, יש לתת לגורמי אכיפת החוק לעשות את עבודתם. לכשתהיה תוצאה סופית, ניתן יהיה להתייחס בצורה רצינית
רפי לאופרט
דוגמה שכיחה בשנים האחרונות, בה שתי המערכות משלבות ידיים ופועלות כקרטל אמיתי, נוגעת למכלול הפעולות המכוונות לנטרל או לסלק מתפקידו את מי שמפריע מאוד לאחת השותפות בקרטל. באירוע מסוג זה, מתגייסת התקשורת, במסע מתוזמר היטב, להפיכת נושא "שאין בו עניין אמיתי לציבור", לנושא "העומד במוקד תשומת הלב הציבורית". סיפורי נתניהו העכשוויים מדגימים עניין זה היטב
חיים שטנגר
יש לקוות, כי החשדות נגד נתניהו ורעייתו יתבררו כעורבא פרח, הגם שלפי המידע והנתונים המתפרסמים ברבים, הרי לכאורה לא כך הם פני הדברים. יש מקום להבין במצב דברים זה ההתנהלות התוקפנית משהו של חלק ממקורבי ראש-הממשלה, כלפי ארנון מילצ'ן
איתן קלינסקי
עוצמת הפער המכאיבה בין ערכיו המוסריים של המנהיג משה, העולה מפרשת השבוע שלנו, ובין המנהיג של פרשיות היום-יום - צועקת וקוראת לנהנתנות של העומד היום בראשות המדינה ללכת הביתה, ומהר
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הוא היחיד מאנשי המשפט שהעז להרים ראשו נגד ארנון מוזס    נתניהו נתון עתה לסיכון פלילי בעיקר בגלל הדלפות נגדו הנובעות משיקולים זרים    ערוץ 10 בהובלת יוסי ורשבסקי סחטו את נתניהו    עכשיו ייאלץ מנדלבליט להחליט האם להורות על הרחבת החקירה גם נגדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il