X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המודל התבסס על המחוות של המשתמשים במסך במהלך השימוש במכשיר - מיקום הנגיעה במסך ושטח האצבע המבצעת את המחווה. בנוסף, האפליקציה שבה נעשתה הנגיעה נלקחה בחשבון אף היא, כיוון שבכל אפליקציה אופן הנגיעה שונה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP Photo/Alexander F. Yuan, File]

רוב האנשים בטוחים שחסימת הפלאפון על-ידי סיסמה היא הגנה מספיקה, אבל מחקרים שנעשו בעבר הוכיחו כי ניתן לפרוץ סיסמאות אלה כיוון שרוב האנשים בוחרים סיסמאות מוכרות שקל לנחש אותן, לכן יש צורך לזהות מי משתמש במכשיר באופן אותו קשה לזייף. מחקר שבוצע באוניברסיטת בן-גוריון בנגב פיתח שיטת אימות משתמשים לפי האופן שבו הם נוגעים במסך בזמן אמת.
אנחנו אוגרים במכשיר שלנו כמות גדולה של מידע אישי שאיננו רוצים לחשוף בפני אנשים אחרים, כמו הודעות, אימיילים, תמונות וכו׳. במהלך שנת 2013, 3.1 מיליון צרכנים אמריקנים היו קורבנות של גניבת פלאפונים, 68% מתוכם העידו שלא הצליחו לשחזר את המידע שנגנב, לכן מיותר להדגיש עד כמה הכרחי להגן על המכשיר ועל המידע שנמצא בו, לזהות ולחסום משתמשים לא מזוהים.
מחוות המשתמשים במסך
החוקרת לירון בן קימון, בהנחייתם של פרופ׳ ברכה שפירא, פרופ׳ ליאור רוקח ומר ישראל מירסקי, בחנה את המודל על מידע שנאסף מ-20 משתמשים במשך שבועיים. המודל התבסס על המחוות של המשתמשים במסך במהלך השימוש במכשיר (מיקום הנגיעה במסך ושטח האצבע המבצעת את המחווה). בנוסף, האפליקציה שבה נעשתה הנגיעה נלקחה בחשבון אף היא, כיוון שבכל אפליקציה אופן הנגיעה שונה - לדוגמה הקלדה באפליקציית WhatsApp, לעומת גלילה בדפדפן.
בנוסף, כיוון שגם משתמש רגיל מבצע לפעמים נגיעות לא מכוונות במסך, המודל מסווג קבוצה של מחוות, לעומת סיווג כל מחווה בנפרד. גורם נוסף שהמודל מחשב זה את ההיסטוריה של כל מחווה - כלומר מה נעשה בחצי הדקה האחרונה במכשיר לפני שהנגיעה הנוכחית נעשתה, כלומר- באיזה אזורים במסך המשתמש נגע, על איזה כפתורים במכשיר הוא לחץ ומה הייתה צריכת החשמל במכשיר במהלך הזמן הזה.
תוצאות המחקר הראו שניתן לזהות משתמשים חריגים תוך זמן קצר, בפחות מ-14 שניות, או תוך ביצוע פחות מ-35 נגיעות במסך (בממוצע משתמש מבצע 35 נגיעות תוך 13.8 שניות). גנב המעוניין לגנוב מידע מהמכשיר יבצע, קרוב לוודאי, מספר מחוות גדול יותר על-מנת להגיע למידע הדרוש לעומת המשתמש הרגיל, כיוון שגנב לא מכיר את המכשיר כמו המשתמש הרגיל ולכן יצטרך לחפש את המידע במכשיר, כלומר לבצע יותר מחוות.
בידול המשתמש לפי האופן בו הוא נוגע במסך- הוא מודל שקשה להתחקות אחריו, כיוון שגנב לא יכול לגנוב התנהגות של משתמש אחר ולנסות לגעת במסך המכשיר באותו אופן כמו המשתמש הרגיל של המכשיר.

תאריך:  30/01/2017   |   עודכן:  30/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המודל שיצליח לזהות גנבי סמארטפונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחקר חדש של החטיבה הכלכלית של גיאוקרטוגרפיה: הפדיון הממוצע בשבת גבוה לעומת ימי חול ב-50% ובמקומות מסוימים עד 250%
מירב ארד
הפריטים כולל ציוד של נאסא נחשפים במסגרת תערוכת "חפצים מספרים סיפור" המתעדים את חייו של רמון
אלעזר לוין
ראש רשות שוק ההון עומדת על דרישתה שחברות הביטוח ידאגו להון עצמי שיכסה את החוב ואף יותר מכך, אך מוכנה שהדירקטוריון בכל חברה הוא שיקבע    ההון יועלה בהדרגה תוך 5 שנים
איתמר לוין
השופטת שרה דותן דחתה את רוב תביעת אורט ישראל נגד אורט העולמית ואורט אמריקה, תוך ביקורת על התנהלות כל הצדדים וסרבול ההליכים - הממומנים בפועל מכספי תרומות המיועדות לתחום החינוך
איתמר לוין
ביהמ"ש: פרי אמסלם ושגיא בן-שבת הגישו ביודעין, באמצעות עו"ד יונתן לוי, תביעת שווא סחטנית בטענה לאפליה בבר בבאר שבע    עדותם הייתה מגמתית ולא אמינה, והם עשו שימוש ציני בחוק למניעת אפליה והפכו אותו ללעג וקלס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il