X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון קיבל את המלצת ועדת האיתור למנות את אלוף משנה (מיל') זוהר פלטי, לראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון במקומו של עמוס גלעד
▪  ▪  ▪
ליברמן. אישר את המינוי [צילום: אלכס קולומויסקי]

השר אביגדור ליברמן יביא בקרוב לאישור הממשלה את מינויו של אלוף משנה (מיל') זוהר פלטי לתפקיד ראש האגף הביטחוני- מדיני במשרד הביטחון, במקומו של אלוף (מיל') עמוס גלעד שכיהן בתפקיד מאז שנת 2003.
ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אודי אדם, שבה היו חברים גם פרופ' יצחק בן ישראל, סגנית ראש המל"ל לשעבר סימה שיין, המשנה למנכ"ל משרד החוץ ג'רמי יששכרוף והממונה על מערכת הביטחון בנציבות שירות המדינה, איילה גונן אושרי, המליצו פה אחד על מינויו של פלטי.
פלטי כיהן כראש מנהלת המודיעין במוסד לתפקידים מיוחדים, ולפני כן שירת בצה״ל בשורת תפקידים באגף המודיעין בהם סגן ראש חטיבת מחקר וראש זירת טרור.
כפי שנחשף לפני 11 שנים, מסר פלטי לוועדת החוץ והביטחון, בהיותו אלוף-משנה כי "הסקרים ברשות הפלשתינית מדברים על פער של 2 עד 10 אחוזים של הפת"ח לעומת החמאס". במעמד זה, הוסיף פלטי בנימה אופטימית, כי "הערכה באמ"ן היא שהפער בתוצאות הבחירות יהיה של כשבעה אחוז לטובת תנועת הפת"ח". כזכור, ניצח החמאס בבחירות ברצועת עזה ועלה לשלטון.
בקהילת המודיעין שררה אז מבוכה על-רקע כישלון החיל בזיהוי המהפך. ברקע: הטחת האשמות הדדיות, וניסיון להטיל את האשמה על הדרג המקצועי, ובפרט על אל"מ ע'. הביקורת כלפי צמרת הקצונה הבכירה קיבלה ממדים רחבים ונשמעה מפי קצינים בכירים שהעדיפו להשאיר עד כה את הביקורת בדלת אמותיהם. הקצינים מתחו ביקורת נוקבת על דרך התנהלות חטיבת המחקר, ועל "הביטחון המופרז וחסר הבסיס", כהגדרתם, "שהפגינה הצמרת הבכירה באשר לחיזוי תוצאות הבחירות ברשות הפלשתינית". את חיצי הביקורת הפנו הקצינים אל ראש חטיבת המחקר דאז, תא"ל יוסי קופרווסר, ונגד סגנו, אל"מ זוהר פלטי.
לדברי הקצינים, "פלטי נהג בביטחון מופרז", ואף כונה על-ידי אחד מהם כ"שרלטן". לטענם, התדרוך שנתן פלטי לוועדת חוץ וביטחון, "אך משקפת את קצה הקרחון של בעיית התנהלות החטיבה בפרשה".
ליברמן הודה לראש האגף היוצא, עמוס גלעד, על שירותו רב השנים למען מדינת ישראל, ואמר כי "תרומתו לביטחון ישראל, הן בתפקידו במשרד הביטחון וקודם לכן בצה"ל, הייתה גדולה ומשמעותית, ופירותיה יישארו עמנו עוד שנים רבות".
השר ליברמן הוסיף כי "אלוף משנה פלטי נכנס לתפקיד בתקופה חשובה ומאתגרת, כשהעולם בכלל ואזורנו בפרט חווים תהפוכות והתפתחויות משמעותיות, ועלינו לדעת להתנהל בחוכמה ולשמור על האינטרסים הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל. אני מאמין כי פלטי יוכל לתרום תרומה משמעותית לכך".

תאריך:  30/01/2017   |   עודכן:  30/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשל בחיזוי עליית החמאס לשלטון ומונה לראש האגף הבטחוני-מדיני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אופייני למדינת ישראל... ל"ת
מבכה את המצב  |  31/01/17 17:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
סוכן הביטוח אבנר קופל, לשעבר יו"ר איגוד הכדורסל, הודה בכל האישומים נגדו בפרשת מרמת המיליונים
איתמר לוין
מנדלבליט קובע: אין די ראיות שיוכיחו שיו"ר העבודה ידע שבעלי חברת סיעוד מממן את הקמפיין השלילי שלו נגד יחימוביץ'    שימוע לשמעון בטאט וגלעד רמות בחשד לשוחד
עידן יוסף
כך אומרת המדינה בתשובתה לבג"ץ    "פינויה של עמונה נושא מאפיינים מיוחדים. מדובר באירוע נפיץ בעל השלכות ביטחוניות החורגות מזירת הפינוי עצמה"
יואב יצחק
ההדלפה בוצעה למרות צו איסור פרסום שניתן על-ידי בית המשפט, לבקשת המשטרה    הפרט המוכמן שהודלף מהווה ראיה קריטית בתיק הרצח המזעזע שבו נטבחו על-ידי הבעל: אישה ושני תינוקות, וילד נוסף    הפרט המוכמן נתפס על-ידי המשטרה זמן קצר לאחר הרצח    דרושה בדיקה מידית בפוליגרף של צוות החקירה וכן חקירה בידי המחלקה לחקירות שוטרים
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ מרגי שלח את ראשי איגוד הישיבות ומשרד החינוך למצוא פשרה שתאפשר החלת התקנות על כל התלמידים במוסדות החינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il