X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש בארה"ב דחה 4 פטנטים הקשורים לתרופת הדגל של טבע - הקופקסון במינון 40 מ"ג המניה צנחה בכ-9% במסחר המאוחר החוזים העתידיים בוול סטריט נסחרים בירידות
▪  ▪  ▪
ארז ויגודמן [צילום: ליהי אבידן]

טבע ספגה הלילה מפלה משפטית בארה"ב וגררה היום (ג') את הבורסה ל"פתיחה אנגלית", עיכוב בפתיחת המסחר שמתרחש כאשר מנייה מסוימת במדד המעו"ף צונחת ב-7% ומעלה.
המעו"ף יורד קלות בפתיחת המסחר כאשר המשקיעים מגיבים בנוסף לירידות שחתמו אתמול את המסחר בוול סטריט על-רקע המהלכים האחרונים שנקט הנשיא טראמפ וחוסר הוודאות שהתגבר בעקבות צעדים אלה. החוזים העתידיים על מדדי וול סטריט נסחרים בירידות ובורסות אסיה במגמה מעורבת.
לאחר שספגה בשנה החולפת מספר זעזועים ומנייתה צנחה בכ-45%, ענקית התרופות טבע חטפה הלילה מכה נוספת. בית המשפט בארה"ב שלל את תוקפם של 4 פטנטים על תרופת הדגל של החברה - הקופקסון במינון 40 מ"ג. מוקדם יותר החודש טבע פרסמה עידכון תחזיות וציינה כי כניסת מתחרים לשיווק הקופקסון 40 מ"ג עלולה להפחית את הכנסותיה ב-1 עד 1.2 מיליארד דולר השנה. בתגובה להחלטת ביהמ"ש, מניית טבע צנחה בכ-9% במסחר המאוחר בוול סטריט לשפל של כ-10 שנים.
לאחר שבשבוע שעבר מדד הדאו ג'ונס חצה לראשונה בהיסטוריה את רף ה-20 אלף נקודות, נראה כי ביטחון המשקיעים התערער בעקבות הצווים הנשיאותיים החדשים עליהם חתם טראמפ. הנשיא ה-45 של ארה"ב החליט בסוף השבוע לאסור זמנית כניסת תושבים מ-7 מדינות מוסלמיות שונות לארה"ב. לצד זאת, טראמפ אמר כי יטיל מס על היבוא ממקסיקו אם זו תסרב לשלם על החומה שהוא מתכנן להקים בגבול. (גם על המוצרים שמייצרות חברות אמריקניות הפועלות במקסיקו) המשקיעים רואים בצעדים אלה מהלכים שמגבירים את חוסר הוודאות ועלולים לפגוע ברווחי החברות. מדד ה-VIX ("מדד הפחד") זינק אתמול ביותר מ-15%, בעוד מדד הדאו נסוג מרף ה-20 אלף.
בשוק מעריכים כי חוסר הוודאות והתנודתיות ימשיכו לאפיין את המסחר היום בשוקי העולם, כאשר המשקיעים יתמקדו גם בהמשך עונת הדוחות לרבעון הרביעי שנמצאת בשיאה. היום תדווח אפל בתום המסחר בוול סטריט.
בזירה המקומית, עולה השאלה האם המשטרה קרובה לגיבוש תשתית ראייתית נגד ראש הממשלה נתניהו והאם יוגש נגדו כתב אישום בפרשת המתנות (פרשה 1000). אם כן, האם השוק המקומי יגיב לכך בירידות חדות?
יחידות ההשתתפות של שותפויות האנרגיה, ביניהן אבנר יהש, רציו, ישראמקו ודלק קידוחים, ממשיכות להיסחר בתנודתיות, על-רקע הספקולציות לגבי האפשרות של יצוא גז למצרים. יהונתן שוחט, אנליסט האנרגיה בלידר שוקי הון טוען כי אופציית יצוא הגז למצרים חיה ונושמת - למרות הדיווחים שעלו באחרונה.

תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 וול סטריט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע ספגה בארה"ב מפלה משפטית וצונחת כ-7.5%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
פרוטוקול פנימי מגלה: היועץ המשפטי של משרד השיכון פנה לראש השב"כ נדב ארגמן, כדי לבדוק את זהות המתחרים    חלק מההצעות נפסלו - אולי בגלל בעיות בתחום זה    אחת ההצעות הייתה של "חברה אנונימית"
אלעזר לוין
החברה בשליטת ניסים אסייג מתחילה בבניית פרויקט בן 280 דירות, הגדול ביותר במסלול השיפוץ    תשפץ 120 דירות ותבנה 160 חדשות    1.7-1.4 מיליון שקל לדירה חדשה
איתמר לוין
המחלקה תנחה את התובעים הפועלים מכוח הסמכתו של היועץ המשפטי לממשלה    עו"ד בת-שבע כהנוביץ נבחרה לעמוד בראש המחלקה
יצחק דנון
רוני מאנה תובע 5.9 מיליון שקל מחברת ארנה גרופ סטאר ומהמנכ"ל מיכל פוקס, בטענה שהתחמקו מתשלום עמלה על מכירת הקניון לקרן ריאליטי
איתמר לוין
בית הדין לעבודה: התקיימו יחסי עובד-מעביד בין לנדמארק ונצ'רס לבין דורון בירגר, מבכירי ענף ההיי-טק בישראל    לנדמארק הגישה נגד בירגר תביעה מדומה, רק כמשקל-נגד לתביעתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il