X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש דחה את עתירתה של שירותי פרסומת בשידור נגד המכרז של תאגיד השידור הציבורי, בו זכתה חברת טרגט ספיריט קובע: הכפשות שווא של שפ"מ כלפי חברים בוועדת המכרזים
▪  ▪  ▪
"ניסתה למנוע כניסת מתחרים"

חברת שירותי פרסומת בשידור (שפ"מ) מאבדת לאחר 23 את הזיכיון לשיווק פרסומות בשידור הציבורי. סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, קובי ורדי, דחה (יום ג', 31.1.17) את עתירתה של שפ"מ נגד מכרז תאגיד השידור הציבורי, בו זכתה חברה טרגט ספיריט.
לדברי ורדי, שפ"מ "החליטה לנסות בכל מחיר למנוע את כניסתם של מתחרים לשוק בו שלטה כמעט באופן בלעדי ללא מתחרים". היא כבר ניסתה למנוע את עצם פרסום המכרז, ולאחר שנכשלה בכך והפסידה בו - שלפה טענות בניסיון לבטל אותו. מאחר ששפ"מ דורגה רק במקום השלישי, היה לה ברור שלא די בפסילת הצעתה של טרנט ספיריט, ולכן ניסתה לבטל את המכרז כולו. בין היתר, היא עשתה זאת תוך ציטוט לא נכון של פסק דין והעלאת טענות חסרות בסיס, אומר ורדי.
טענתה הראשונה של שפ"מ הייתה, שטרגט ספיריט היא פרסומאי וככזה היא פסולה מהשתתפות במכרז. אלא שבפועל, החברה עוסקת בקידום מכירות - ואין מקום למשוואה שיצרה שפ"מ, כאילו קידום מכירות זהה לפרסום. ורדי אומר, שקביעתו בנושא מתבססת הן על לשון המכרז והן על השכל הישר.
טענה שנייה הייתה, שטרנט מצויה בניגוד עניינים ותוכל לקדם בכובעה כמשווקת הפרסום של תאגיד השידור את ענייניהם של לקוחותיה האחרי. ורדי דוחה טענה זו באומרו, כי לאחר שוועדת המכרזים, המורכבת מאנשי מקצוע, קיבלה גם חוות דעת מקצועיות חיצוניות ואישרה את התמודדותה של טרגט - אין מקום שבית המשפט יקבל החלטה אחרת.
טענה שלישית הייתה לניגודי עניינים של שלושה מחברי ועדת המכרזים: רן הילפרן, סמנכ"ל התאגיד, הוא שכנו של מנכ"ל טרגט; רונן ברקה, היועץ המשפטי של הוועדה, היה מנכ"ל חברת-הבת שפ"מ אפיקים; והיועץ ערן הורן נוטר איבה אישית לשפ"מ ואף העיד בתביעה בסך 100 מיליון שקל שהוגשה נגדה.
ורדי דוחה לחלוטין טענות אלו, אותן הוא מכנה "מכפישות", בשני מישורים. האחד: שפ"מ ידעה על עובדות אלו ושלפה אותן כנשק יום הדין רק לאחר שהפסידה במכרז. השנייה: לגופם של דברים לא הוכח ניגוד עניינים כלשהו, שכן הילפרן אינו מיודד בצורה מיוחדת עם המנכ"ל, ברקה לא עזב את שפ"מ בטריקת דלת, ולהורן אין סכסוך אישי עם שפ"מ. עוד מעיר ורדי, כי אפילו אם שפ"מ הייתה מקבלת את הניקוד המירבי בסעיף האיכות הנתון לשיקול דעתה של ועדת המכרזים - היא עדיין הייתה מפסידה בשל הסעיף הכספי.
שפ"מ חויבה בתשלום הוצאות בסך 200,000 שקל. את שפ"מ ייצגו עוה"ד גיורא ארדינסט, תומר ויסמן ואפרת ציבולסקי; את התאגיד ייצגה עו"ד אלה גור; ואת טרגט - עוה"ד גיורא אונגר, מיטל ויצמן ו-דים נימרובסקי.

תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שפ"מ מאבדת השידור הציבורי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חברת שירותי פרסומת בשידור
שפ"מ, חוסר איכות   |  1/02/17 08:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רק באוגוסט אמורים משרד התחבורה ועיריית ירושלים להשלים התקנת מכונות כרטוס - מחוץ לתחנות הרכבת הקלה    בינתיים מתקבלות תלונות מנוסעים שחויבו פעמיים
איתמר לוין
יעקב ביטון הפיץ מאות חשבוניות פיקטיביות ב-783.5 מיליון שקל ובכך נגזלו מאוצר המדינה כספי מע"מ בסך 110.3 מיליון שקל    נקנס ב-5 מיליון שקל
איתמר לוין
ריצה עד כה 12 מתוך 27 חודשי המאסר שנגזרו עליו בפרשות הולילנד, טלנסקי ושיבוש משפטו    אם אין לאולמרט נסיבות אישיות יוצאות דופן - צפוי ריבלין לדחות את בקשתו
אלעזר לוין
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת נתון נוסף המעיד על האטה בענף הבינוי - אך לאו-דווקא דירות
איציק וולף
שגרירות ארצות הברית בישראל הודיעה כי לא נשללה הוויזה מישראלים ילידי אחת משבע המדינות שכלולות בצו הנשיאותי שעליו חתם טראמפ לאיסור כניסה לארצות הברית, שלא מחזיקים בדרכון של אותן מדינות    "הרשות להיכנס לארה"ב - בידי פקידי ההגירה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il