X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: ריצ'רד דרו/AP]
AIG תמכור פוליסה משותפת למשכירים ושוכרים
לראשונה בענף הביטוח, תתחיל חברת AIG לשווק פוליסת ביטוח דירות משותפת לבעלי הדירות ולשוכרים הבעלים יבטחו את המבנה והשוכר את התכולה, והפרמיה תחולק בין שניהם עוד פעילויות: ביטוחי סייבר, חברות הזנק, משכנתאות, הנחות בביטוחי רכב ודירות
המספרים נחשפים חלקית
פרמיות במיליארד של ל-AIG ב-2016: הרווח ברוטו – כ-400 מיליון שקל הערכה: 300 אלף מבוטחים איתות לגבי צמצום הפעילות בביטוח דירקטורים
▪  ▪  ▪
AIG תפרסם רק בעוד כחודש את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2016. אולם מניתוח נתונים שמסרו ראשי החברה בארץ, ניתן ללמוד כי:
  • הפרמיות בכל ענפי הפעילות של החברה הגיעו אשתקד לכ-1 מיליארד שקל, וזו הפעם הראשונה שחצו קו זה. לשם השוואה: הפרמיה הממוצעת ל-20 שנות הפעילות בארץ הייתה כ-500 מיליון שקל בשנה.
  • תחזית ל-2017: הפרמיות יגדלו בכ-10%, ל-1.1 מיליארד שקל.
  • תשלומי תביעות: החברה שילמה אשתקד למבוטחים בכ-600 מיליון שקל, בגין תביעות שהגישו.
  • הרווח ברוטו של החברה עמד אשתקד על כ-400 מיליון שקל. אולם מסכום זה יש לנכות תשלומים למבטחי משנה, הוצאות הנהלה וכלליות. הרווח נטו קטן בהרבה.
  • מבוטחים: לחברה יש כנראה כ-300 אלף מבוטחים בכל תחומי הביטוח שבהם הם פעילה. רוב הפעילות היא, כמו בשנים קודמות, בענף הרכב, ואחריו ענף הדירות.
  • הנחות בביטוחי רכב ודירות: 100 אלף מהמבוטחים רכשו אשתקד פוליסות באמצעות המחשב, וחסכו כ-10% מהפרמיה. החברה גם נותנת הנחות בשיעור דומה למבוטחים המתקנים ברכבם מכשירים להגנה מפני תאונות דרכים. ההנחה מגיעה לכמה מאות שקלים בשנה לביטוח מקיף. החברה גם נותנת הנחות בביטוח חובה, אך בסכומים קטנים.
  • ביטוח דירקטורים: AIG לא כללה ענף זה במסגרת ענפי העילות שלה, נכון להיום. נראה שהדבר מאותת לכך שהחברה צמצמה את פעילותה בתחום זה.

חברת הביטוח הישראלית AIG תתחיל בעוד כחודשיים לשווק פוליסת ביטוח דירות משותפת לבעלי הדירות ולשכורים - הודיעו (יום ב', 6.2.17) מנכ"ל החברה שי פלשמן וסגניתו לנושאי ביטוח רכב ודירות לי דגן. הם דיברו בפגישה עם כתבי הביטוח, שנערכה בתל אביב. לדבריהם, זוהי פוליסה ראשונה בארץ בתחום זה.
דגן אמרה כי סקר שערכה החברה העלה, ש-70% מבעלי הדירות והשוכרים מגלים ענין בפוליסה זו, הבאה למלא חלל ריק. בעלי הדירות ישלמו את מרכיב הפוליסה המכסה את ביטוח המבנה, והשוכר ישלם את ביטוח התכולה. לדברי פלדמן ודגן, הפתרונות הקיימים כיום לנושא זה בעולם הביטוח "לא התאמו את עצמם למצב של מאות אלפי דירות בשכירות".
מנכ"ל החברה ובכיריה הודיעו עוד על החידושים הבאים בפעילות AIG ישראל, הנמצאת בשליטה מלאה של קבוצת הביטוח הבינלאומית AIG:
  • ביטוח סייבר: המנכ"ל פלדמן אמר כי AIG היא החברה המובילה היום בישראל בביטוח זה, והיקף פעילותה הוא כ-40% מפעילות הענף כולו, המגיעה לפרמיה של עשרות מיליוני שקלים בשנה. לדבריו, החברה הייתה הראשונה להיכנס לביטוחי סייבר בארץ.
  • עסקות עם חברות הזנק: אורנה קרני, סגנית למנכ"ל, אמרה כי בחודשים האחרונים נפגשו היא ובכירים אחרים בחברה עם עשרות חברות הזנק, והציעו עסקות משותפות, כולל סיוע כספי וחוזי ביטוח. בחודש מאי יגיעו בכירי AIG העולמית לישראל, לחגיגות 20 שנה לפעילות החברה הישראלית.. הם יפגשו חברות הזנק כאלו.
  • ביטוח משכנתה: אשתקד גברה מודעות ציבור הלווים לכך, שאין צורך לרכוש דווקא בבנק ביטוח חיים, המשמש גיבוי למשכנתה. לפני חודשיים פרסם משרד האוצר מחשבון, המאפשר לכל לקוח לברר מהי הפרמיה הנגבית. המחשבון הוכיח ש-AIG זולה מבנקים, ועתה יש פניות רבות אליה בנושא.
  • ביטוח נסיעות: באחרונה התקשרה AIG ישראל לפעילות משותפת עם חברת ישראכרט, והיא מצפה לגידול בפעילותה בתחום.
פלדמן אמר כי ב-20 שנות פעילותה בישראל מכרה AIG 3.5 מיליון פוליסות, בין השאר בביטוחי רכב, דירות, תאונות אישיות ובריאות. הפרמיה ל-20 השנה - קרוב ל-10 מיליארד שקל. 35% מהמבוטחים רכשו ביטוחי רכב ודירות באופן עצמאי-דיגיטלי, וכך חסכו כסף. בנוסף, החברה נותנת הנחה של 10% למי שמתקין ברכבו מתקני מובילאיי, אייוקס ודומיהם. החברה מעסיקה במשרדיה בפתח תקוה 900 עובדים, 70% מהם נשים, כולל במשרות בכירות.

תאריך:  06/02/2017   |   עודכן:  06/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לי דגן / Li Dagan
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
AIG תמכור פוליסה משותפת למשכירים ושוכרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הסניגור הציבורי הארצי דורש לבטל את הפקודה המגבילה ביקורים של מומחים פרטיים בבתי הכלא, מונעת אותם לחלוטין כאשר מדובר בעצורים ומאפשרת אותם רק לקראת הליכי שחרור מוקדם
איתמר לוין
השופטת ליפשיץ-פריבס: לשון הרע בהגדרתו של אריה שקד בכותרת הידיעה כ"עבריין" כאשר לא הורשע    קובעת: התנהגותו של שקד עצמו פגעה בשמו, כאשר פעל נגד מינוי בן-מנחם למנהל קול ישראל    יואב יצחק: נערער לבית המשפט המחוזי
אלעזר לוין
זכתה במכרז שהוציאה קבוצת רכישה ותבנה מגדל מגורים עגול, בן 34 קומות, 200 דירות, ברחוב יוסף הגלילי פינת ז'בוטינסקי בר"ג    הקבוצה אורגנה ע"י "מינהל מגורים", ורכשה מראש את כל הדירות    בניין המשטרה ההיסטורי ישופץ וימשיך לפעול    4 חדרים ב-1.5 מיליון שקל, פנטהאוז ב-3 מיליון שקל
איתמר לוין
מעצרו של אילן שוחט הוארך בארבעה ימים    טוען שמדובר בעלילות של בעלי אינטרסים    ביהמ"ש: קיים חשד סביר שקיבל שוחד תמורת קידום ענייניהם של בעלי עסקים
איציק וולף
יו"ר יש עתיד טוען כי חוק ההסדרה נובע מפוליטיקה קטנה וקמעונאית וכי על כל אדם לאומי להתנגד לו    יו"ר מרצ: לא נעתור לבג"ץ נגד החוק כדי להציל את הממשלה הזאת מעצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il