X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת מר מקימה את מערך התקשורת במנהרות הרכבת המהירה לירושלים בכ-22 מיליון שקל מערך התקשורת יאפשר תקשורת סלולרית רציפה לאורך 22 ק"מ של גשרים ומנהרות
▪  ▪  ▪
[צילום: רכבת ישראל]

קבוצת מר הודיעה (יום ג', 7.2.17) כי זכתה במכרז רכבת ישראל להקמת מערך תקשורת במנהרות וגשרי תוואי הרכבת החשמלית המהירה בין תל אביב לירושלים, הנבנה בימים אלה בהיקף של 22 מיליון שקל, ואשר השקתו צפויה להיות במהלך הרבעון השני של 2018.
במסגרת המיזם מקימה מר ישראל רשת שתספק תקשורת סלולרית ותקשורת חרום רציפה לאורך 22 ק"מ של מנהרות וגשרים בקטע הרכבת מלטרון לירושלים, כולל תחנת 'האומה' - התחנה האחרונה בתוואי, שהיה 80 מטרים מתחת לאדמה ותכלול 4 רציפי נוסעים. במסגרת המיזם תספק קבוצת מר גם שירותי תחזוקה לרשת התקשורת, עבור 10 השנים הקרובות.
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "הקמת תשתית תקשורת במנהרות הרכבת המהירה לירושלים היא הראשונה מסוגה בישראל, והיא חיונית לפעולת הרכבת ואספקת התקשורת הרציפה בה, כולל תקשורת סלולרית". קבוצת מר היא חברה ישראלית גלובלית שנמצאת בחולון ומעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם. הקבוצה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק והטמעת פתרונות טכנולוגיים בתחומי הטלקום, סייבר, ביג דאטה, עיר חכמה, מודיעין, HLS ותקשורת חרום. כמו-כן, החברה מתכננת ומקימה תשתיות תקשורת בפס רחב עבור לקוחותיה, הכוללים מפעילי תקשורת וגופים ממשלתיים, מוניציפליים וביטחוניים, בעיקר באמריקה הלטינית, אפריקה וישראל.
רשת התקשורת תשמש את צורכי התקשורת של גופי החרום והביטחון, ולראשונה בישראל תאפשר קישוריות סלולרית בעת תנועת הרכבות בתוך המנהרות עבור לקוחות כל ספקיות הסלולר. פריסת מערך התקשורת תחל במהלך הרבעון השלישי 2017 וצפויה להסתיים במהלך הרבעון הראשון 2018. זאת, לאחר השלמת ניסוי שתבצע קבוצת מר ב-1.5 ק"מ של 2 מנהרות הרכבת לצורך בדיקת תפקוד הרשת. על-מנת לאפשר קישוריות סלולרית רציפה לאלפי נוסעי הרכבות בתוואי, תתקין מר ישראל כ-80 ק"מ של כבל קורן המהווה אנטנה לאורך כל התוואי, ותשלב ציוד שידור אשר פועל בטכנולוגיה מתקדמת, במגוון תדרי חברות הסלולר וגופי החרום.
"רכבת ישראל נמצאת בשלבי העבודה המתקדמים לקראת הפעלת קו הרכבת המהיר שיקשר בין ת"א וירושלים בזמן נסיעה של כחצי שעה בלבד", כך נמסר מהנהלת רכבת ישראל. "מדובר בפרויקט הדגל של החברה, שצפוי לשנות את מפת התחבורה בין שתי המטרופולינים הגדולות במדינה. למרות מורכבות המיזם, הכולל 22 ק"מ של מסילות הרכבת המונחות על גבי גשרים ובתוך מנהרות הרכבת, מהן זוג המנהרות הארוך בישראל - עם הפעלת הקו, תספק רכבת ישראל ללקוחותיה קישוריות סלולרית ואינטרנט אלחוטי ללא עלות, לכל אורך המסילה ובתחנת הרכבת הנמצאת מתחת לפני הקרקע".

תאריך:  07/02/2017   |   עודכן:  07/02/2017
+השביתה בי-ם: אגד נקנס ב-7.5 מ"ש
22:58 07/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

על-אף הקנס הנמוך בגין השביתה בירושלים שוקל אגד לעתור לבית המשפט  ▪  דובר אגד: השביתה הייתה חוקית  ▪  ארגון נוסעים: תגובת אגד מביכה

אגד יצא בזול. התחנה המרכזית בשביתה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+אולטימטום לאגד: שירות מלא עד סוף החודש
19:28 07/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד התחבורה הורה לאגד להשלים עד סוף החודש את מצבת הנהגים החסרה בירושלים  ▪  בכנסת דורשים: אם אגד אינו מסוגל - תעבירו קווים למפעילים אחרים  ▪  אגד: ממצב של מינוס 120 נהגים הגענו למינוס 40

[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
+בשורה: קו ישיר ירושלים-נתב"ג
17:12 07/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הקו אותו תפעיל חברת אפיקים יפעל 24/6 פעם בשעה  ▪  יחל לפעול בעוד שבוע  ▪  משך הנסיעה - כשעה

יתחיל את המסלול ברחוב קפלן [צילום: יח"צ]
+ביהמ"ש: הרכבת הקלה - בעמק רפאים
10:11 07/02/17  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

דחה עתירה של תושבים בשכונה הגרמנית בירושלים נגד מעבר הרכבת ברחוב זה  ▪  קובע: לא קיבלו הבטחה להמתין עד שייבחנו החלופות שיציעו; אין בסיס לטענה שהתנגדותם לא נשמעה

הדמיית הרכבת בעמק רפאים

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקשורת סלולרית במנהרות רכבת בעומק 80 מ'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
איתמר לוין
דחה עתירה של תושבים בשכונה הגרמנית בירושלים נגד מעבר הרכבת ברחוב זה    קובע: לא קיבלו הבטחה להמתין עד שייבחנו החלופות שיציעו; אין בסיס לטענה שהתנגדותם לא נשמעה
יצחק דנון
שתי החברות מבקשות מבית המשפט לקבוע שהן הזוכות במכרז המערכות של הרכבת הקלה, בניגוד להחלטת נת"ע לבטל את המכרז בנימוק של פער גדול מדי בין ההצעות לבין האומדן שלה
עידן יוסף
קרון נשרף כליל, שניים ניזוקו מהאש והכרמלית יצאה מכלל שימוש    עבודות השיקום צפויות להימשך זמן רב    נציב כבאות והצלה: השבתת הכרמלית בשבת מנעה בנס נפגעים
איתמר לוין
האם יש הצדקה לצעדיו של טראמפ נגד מוסלמים?    אפשר לשנות את כל היחס להתנחלויות    על עדת המדינה במשפט פישר    ליוסי בנקל יש טענה בעייתית כלפי אליעזר פישמן    הממשל התאגידי הבעייתי של מכבי תל אביב    מדוע נסיעה בין ת"א לירושלים אורכת שעה
עידן יוסף
הוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דורשת מהממשלה לאפשר לחיילים לנסוע ללא תשלום בתחבורה הציבורית גם כשאינם על מדים, בדיוק כמו משרתי השירות הלאומי-אזרחי
רשימות נוספות
י-ם: בעיות כרטוס מחייבות נוסעים ביתר  /  עידן יוסף
אגד: התחבורה בי-ם עלולה להיפגע  /  יצחק דנון
מחסור של 3,000 נהגי אוטובוס  /  עידן יוסף
(ת)חבורה ציבורית  /  איתמר לוין
במחשבה תחילה  /  איתמר לוין
153 שנים, 150 עובדות  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il