X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אברהם אשכנזי מואשם שפעל בחשבונותיו מול חשבונות לקוחות מוסדיים של אקסלנס נשואה, בסיועו של עומרי וייסמן, וגרף רווח של 1.2 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
עסקות מקבילות

עמיל-הבורסה (ברוקר) אברהם אשכנזי מואשם (8.2.17) בהשפעה בדרכי תרמית על שערי ניירות ערך, גניבה בידי מורשה, מרמה והפרת אמונים בתאגיד.
בכתב האישום נאמר כי אשכנזי הוא בעל רישיון לניהול תיקי השקעות שהיה מותלה בעת הרלוונטית לאישום. אשכנזי פעל באמצעות חשבונות על שמו בבית ההשקעות מגדל שוקי הון, בבנק הבינלאומי ובחשבון בבנק איגוד על שמה של חברת מעשרות השקעות ופיננסים שבבעלותו.
לדברי התביעה, בתקופה הרלוונטית עבד עומרי וייסמן כמנהל דסק מניות בחדר המסחר של לקוחות מוסדיים בחברת אקסלנס נשואה שירותי בורסה, ובמסגרת תפקידו היה אחראי לביצוע הוראות של לקוחות מוסדיים (חברות ביטוח, קופות גמל, קרנות השתלמות ועוד). וייסמן ואשכנזי הכירו במסגרת עבודתם המשותפת ונקשרו ביניהם קשרי חברות.
לטענת התביעה, באפריל 2010 הסכימו השניים לפעול במשותף ולבצע מסחר בניירות ערך בחשבונותיו של אשכנזי מול חשבונות הלקוחות המוסדיים שהיו בשליטתו של וייסמן, על-מנת להפיק לעצמם רווחים שיצטברו בחשבונות של אשכנזי. וייסמן נהג להנחות את אשכנזי לגבי ניירות הערך שבהם עליו לפעול בהתאם למידע שהיה בידיו בדבר פעולותיו הצפויות בחשבונות הלקוחות המוסדיים. באופן זה יצרו וייסמן ואשכנזי מאות עסקות מתואמות בין החשבונות, תוך הבטחת רווח לאשכנזי.
לדברי התביעה, על-מנת לתאם את פעילותם התרמיתית באופן שלא יביא לגילויים, נהגו וייסמן ואשכנזי לרכוש כרטיסי סים משולמים מראש שאינם מאפשרים את זיהוי בעליהם ומכשירי טלפון ייעודיים. וייסמן ואשכנזי נהגו להחליף את כרטיסי הסים מדי מספר שבועות ומעת לעת אף החליפו מכשירי טלפון. בתום השימוש, נהגו השניים להשמיד את מכשירי הטלפון וכרטיסי הסים.
המדינה טוענת, באמצעות עו"ד אמיר טבנקין, כי וייסמן ואשכנזי פעלו במתווה התרמיתי בתקופה בין אפריל 2010 לספטמבר 2012, ביצעו 364 מהלכים תרמיתיים והפיקו רווח כולל של 1.2 מיליון שקל - מתוכם קיבל וייסמן 250,000 שקל.

תאריך:  09/02/2017   |   עודכן:  09/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הנזיפה - בעקבות פגישת ראש ממשלת בלגיה המבקר בישראל עם ראשי שוברים שתיקה ובצלם    "ממשלת בלגיה צריכה להחליט אם היא רוצה לשנות כיוון או להמשיך בקו אנטי ישראלי"
אלעזר לוין
הדירה, בת 175 מ"ר, נמצאת בבניין שבנייתו החלה ברחוב בן נון פינת בזל, צפון תל אביב    העסקה שוות ערך לכ-57,000 שקל למ"ר, כולל מרפסת וחניות    בעלי המגרש מכרו אותו לחברת א. ליפמן מרמת השרון בעסקה לפי 50%    כמעט כל הדירות נמכרו עם תחילת הבנייה
אלעזר לוין
"התוכנית מסייעת רק למעטים"    "הביקוש לדירות גדל מהר יותר מגמר הבנייה"    "רבים נאלצים לשכור דירות, כי להם כסף לקנות"
עידן יוסף
שלושה טילים שאמורים היו לפגוע בעיר יורטו באוויר ואחת בשטח פתוח    כחמישה נפגעי חרדה    דאעש נטל אחריות    מוקדם יותר: זליגת פגז בגולן
איתמר לוין
המדינה: אסף דהן קיבל 626,000 שקל משאול וטטיאנה מועלם-מור, בעלי עסק פרטי לקבורה, תמורת קבורתם בנהריה של מי שלא היו תושבי העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il