X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשטרה: מתחזקות הראיות לכך שאילן שוחט קיבל שוחד מקבלנים, ספקים ובעלי עסקים בעירו ביהמ"ש האריך את המעצר בארבעה ימים וקבע שעדיין קיים חשש ששוחט ישבש את החקירה
▪  ▪  ▪
שוחט. "בשל מעמדו" [צילום: דרור סיתהכל]

שופט בית משפט השלום בחיפה, זיו אריאלי, האריך (יום ה', 9.2.17) בארבעה ימים את מעצרו של ראש עיריית צפת, אילן שוחט, החשוד בקבלת שוחד.
נציג המשטרה, רב-פקד זאב חכים, אמר בדיון, כי החשד הוא לקבלת שוחד מקבלנים, ספקים ובעלי עסקים בצפת. בין היתר, אמר, קיים חשד לפיו שוחט קיבל הנחות משמעותיות מן המחיר הקטלוגי, רק בשל עובדת היותו ראש העירייה. סניגורו של שוחט, עו"ד מוטי לזר, תהה אם יש בכך פסול, וחכים השיב שלדעת המשטרה אין ספק שכך הוא אם ההנחה ניתנת בשל מעמדו. עוד אמר חכים, כי המשטרה סבורה שהיא מתקרבת לראיות לכאורה בחלק משש הפרשות הנחקרות בעניינו של שוחט, וכי כמה מהן התרחבו לפרשיות-משנה.
בהחלטתו אומר אריאלי, כי המארג הראייתי נגד שוחט התעבה, וכי המשטרה אכן נתנה עדיפות לביצוע החקירות המחייבות להשאירו במעצר - כפי שהורה לה בעת הארכת המעצר הראשונה, בתחילת השבוע. עילת שיבוש החקירה נותרה על-כנה, ממשיך אריאלי, קיימות אינדיקציות מסוימות לשיבוש בפועל, ולאור התרחבות החקירה בימים האחרונים - קיים חשש שהיא תשובש אם שוחט ישוחרר. עם זאת, הוא הורה ללהב 433 לעשות כל מאמץ לסיים בימים הקרובים את הפעולות אותן עלול שוחט לשבש.
לפני הדיון אסר אריאלי על נציגי התקשורת לצלם את שוחט באולם, ובהחלטתו הוא מנמק איסור זה. לדבריו, זכות הציבור לדעת אינה זכות הציבור להציץ, ואין מקום להנציח איש ציבור דווקא ברגעיו הקשים. אריאלי מוסיף: "יידע כל חשוד הנכנס לאולם ביהמ"ש, כי הוא יכול להיכנס בראש מורם, חופשי מחשש למצלמות ולמיקרופונים אשר ייתחבו לעבר פניו, חופשי מהצורך לעטות על פניו פני לבוש מאולתרים מחמת הבושה שמא יצולם באולם ביהמ"ש ופניו יולבנו ברבים".
אריאלי האריך בארבעה ימים גם את מעצרו של גלעד אדלר, עוזרו של שוחט, החשוד - כלשונו - ש"קיבל לכאורה מתת בשווי כסף באופנים שונים ובתמורה קידם את עניינו של חשוד אחר בפרשה (לרבות ועל דרך של הפעלת לחצים על גורמים מקצועיים שונים בעיריית צפת)".

תאריך:  09/02/2017   |   עודכן:  09/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילן שוחט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוארך מעצר ראש עיריית צפת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק לדב צור יש
חסינות  |  9/02/17 15:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר העיר
איתמר לוין
מעצרו של אילן שוחט הוארך בארבעה ימים    טוען שמדובר בעלילות של בעלי אינטרסים    ביהמ"ש: קיים חשד סביר שקיבל שוחד תמורת קידום ענייניהם של בעלי עסקים
איציק וולף
המשטרה עיכבה ארבעה חשודים בעבירות שוחד, מרמה ומס, בהם בכירים בעיריית צפת    יובאו להארכת מעצר בהתאם להתפתחות החקירה    החשד: פעלו לקידום ענייניהם של גורמים עסקיים תמורת שוחד
יצחק דנון
האגודה של הקיבוצים והמושבים תובעת פיצוי של 5.7 מיליון שקל על הפקעת קרקע שחכרה מרשות מקרקעי ישראל
יצחק דנון
שותפות בולווארד נדל"ן תובעת 6.5 מיליון שקל, בטענה למידע שגוי על זכויות הבנייה בבניין שהיה בבעלותה ואשר הביא למכירתו במחיר נמוך
איציק וולף
על משיח עמר, שהבנייה הלא חוקית בביתו והתעלמותו מפסיקות בתי משפט נחשפו ב-News1, נגזרו שלושה חודשי מאסר על תנאי, קנס של 60 אלף שקל וערבות של 60 אלף שקל נוספים    "לא קיימת כל זיקה בין המשרה הציבורית בה הוא נושא לבין העבירות שבהן הורשע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il