X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרדי רובינסון הודה בעבירות מס במאות אלפי שקלים ביהמ"ש: לא ניתן להטיל עונש שיהיה חופף לזה שעליו הוא מערער בעקבות הרשעתו בעבירות ניירות ערך
▪  ▪  ▪
רובינסון. עונש נוסף [צילום: תמר מצפי]

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דנה אמיר, גזרה (יום ג', 21.2.17) על פרדי רובינסון ארבעה חודשי עבודות שירות וקנס של 130,000 שקל.
רובינסון הודה והורשע בחודש נובמבר בשמונה עבירות מס, במסגרת הסדר טיעון שהוצג לבית משפט השלום בתל אביב. הצדדים ביקשו להטיל עליו עבודות שירות, שירוצו בחלקן בחופף לעונש המאסר שכבר נגזר עליו, וכן קנס. אולם אמיר קבעה, שלא ניתן לגזור עונש שמימושו יהיה תלוי בתוצאות ערעורו של רובינסון לעליון על הרשעתו ועונשו בעבירות ניירות ערך.
רובינסון הודה, כי רשם במרמה בחברת פרדי רובינסון נכסים משכורות כוזבות לאשתו, אשר לא עבדה בחברה, וזאת לשם השמטת הכנסות בסכום של מיליון שקל. רובינסון הודה בעבירות המס החמורות ביותר, שהעונש המירבי עליהן הוא שבע שנות מאסר: הכין או קיים, או הרשה אדם להכין או לקיים, פנקסי חשבונות כוזבים או רשומות אחרות כוזבות, או שזייף או הרשה לזייף פנקסי חשבונות או רשומות; השתמש בכל מרמה, ערמה או תחבולה, או הרשה להשתמש בהן.
לדברי אמיר, היא אימצה את רוח ההסדר ולא את מלוא פרטיו, וזאת בשל הקושי בהצמדת העונש לזה שכבר נגזר על רובינסון. סכום הקנס גבוה ב-30,000 שקל מזה שעליו הסכימו הצדדים, וזאת משום שתקופת עבודות השירות קצרה בחודשיים מזו שעליה הסכימו הצדדים. על-פי ההסדר המקורי, אמור היה רובינסון לרצות שלושה חודשי עבודות שירות בפועל ושלושה בחופף לעונשו הקודם, אך כאמור אמיר קבעה, כי עונשו לא יהיה תלוי בתוצאות ערעורו.
לפני חצי שנה נדון רובינסון ל-15 חודשי מאסר וקנס של 1.5 מיליון שקל. הוא הורשע בקבלת 40 מיליון שקל במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, עבירות מנהלים בתאגיד, עבירות ניירות ערך, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט. כתב אישום זה עסק במעשים שביצע רובינסון כאשר היה יו"ר חברת שחר המילניום, שהייתה בשליטת חברת מילומור שבבעלותו.
עורכי דינו של רובינסון אומרים, כי הסדר הטיעון משקף את טענתו לפיה אשתו אכן עבדה בחברה הפרטית. לדבריהם, רובינסון נטל אחריות בשל הזמן הרב שעבר ובשל העובדה שנותרה רק מחלוקת שולית, שלא הצדיקה ניהול הליך משפטי.

תאריך:  21/02/2017   |   עודכן:  21/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פרדי רובינסון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לפי פילוח מקרי המוות שנבדקו ואוששו כמוות ללא סיבה עלה כי בישראל נמצאו 0.25 אחוז תמותה לאלף לידות בשנים 2000 עד 2014 מול 0.3 אחוז בארצות בעלות השיעור הנמוך ביותר בעולם. מנגד עלה בדיון כי במרבית המקרים לא בוצעו בדיקות מקיפות אלה, שיש בהן להציל חיים
מירב ארד
שר החינוך הודיע על מינויו לתפקיד אותו מילא אבואב בעבר    בעבר לויה את שיקום מערכת החינוך לאחר מלחמת לבנון השנייה והיה שותף בגיבוש הרפורמה בבתי הספר היסודיים "אופק חדש"
אלעזר לוין
חברת הנדל"ן רד בינת, בשליטת משפחת זיסאפל, מצטרפת לחברות אחרות ופותחת "חלל עבודה" בתל אביב    משרדים יושכרו ב-260 עד 300 שקל למ"ר לחודש    תיתן גם יעוץ עסקי, בתשלום נוסף
יצחק דנון
הסכום הנתבע: 47 מיליון שקל    הטענה: כ.א.ל שלמה ושלמה רכב גובות אגרת רישוי תמורת שנה בה הרכב כלל אינו בשימושו של החוכר
יצחק דנון
חברת ההיי-טק אלגוטק מערכות תובעת את ס.ע.ן זהב ואת כלל ביטוח, בטענה ששיפוצים גרמו להצפות חוזרות ונשנות של משרדיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il