X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש עיריית ירושלים עוקץ ומחמיא לעמידתו של ראש הממשלה על כוונת האמריקנים להעביר את השגרירות לבירה: "אין להם ממה לחשוש מאיומים ולחצים" מדווח על גידול חד בערביי מזרח ירושלים מבקשי האזרחות
▪  ▪  ▪
[צילום: ישראל ברדוגו]

"כשאני עומד על הר הזיתים ליד הקבר של אבא של סבא שלי. הוא נפטר לפני כתשעים שנה. לחשוב מה עבר על עם ישראל וירושלים מאז. מי היה מעלה בדעתו את כל מה שקרה. אני רוצה לחזק את ידיו של ראש הממשלה בשליחות החשובה שהוא עושה בארצות הברית כרגע", כך אומר (יום ג', 14.2.17) ראש עיריית ירושלים ביומו השני של כינוס ירושלים של קבוצת בשבע.
"עברנו תקופה קשה של שמונה שנים. יש לנו חלון הזדמנויות יוצא דופן לשנות את הגישה ולנצל את הממשל החדש בארצות הברית. העמדה של הממשל משפיעה על העולם כולו. אין לי ספק שההקפאה בירושלים תבוטל בזכות עמידתו של ראש הממשלה", המשיך ברקת.
לדבריו, "הדבר השני החשוב הוא העברת השגרירות האמריקנית לירושלים. אין להם ממה לחשוש מאיומים ולחצים. שוחחתי עם השגריר דיויד פרידמן ונאחל לו הצלחה בשימוע שלו בקונגרס. ברור שמקומה של השגרירות הוא בבירתה של המדינה בה היא קיימת".
ראש העירייה שטח את תפישתו המדינית: "העמדות שלי כלפי איחודה של ירושלים אינה סוד. אנחנו משקיעים הרבה בשכונות המזרחיות של העיר במטרה להעניק לתושבים בשכונות הערביות שירותים כמו שצריך. לצד זאת אנחנו פועלים להיות רעים עם הרעים וטובים עם הטובים. אנחנו מאחדים את כל הכוחות, המשטרה, מס ההכנסה ושאר כל הרשויות כדי להילחם באנשים הרעים. כמות מבקשי האזרחות הישראלית צמח מ-2,000-1,000 ל-15 אלף. בגרות ישראלית: בעבר שני בתי ספר אפשרו זאת, היום 16 בתי ספר והביקוש זינק לכ-45% מהתלמידים שרוצים תעודת בגרות ישראלית. המספרים הללו מדברים בעד עצמם.
עוד אמר כי סקר שעשה מכון אמריקני מצביע על כך ש-52% מתושבי מזרח העיר הערבים רוצים לחיות בעיר מאוחדת. "זה זינוק מ-34% שהיו לפני מספר שנים. מגמת הישראליזציה מתגברת. ירושלים לעולם. לעולם. לא תחולק! המנהיגות הערבית אומרת לי במפורש: השמאל לא מייצג אותנו. הוא רוצה להקים חומה ולהשאיר אותנו מעבר לחומה. אבל אתה אדוני ראש העיר, אכפת לך מאיתנו. הם רואים שני מודלים, את המודל הערבי הקיצוני נגד מדינת ישראל שרק הולך וניגף בתקופה האחרונה, ואת המודל של הערבי הישראלי שרק הולך וצומח. את הבחירה הברורה מאליה הם כבר עשו..."
ברקת דיווח על גידול של 25% בתיירות בירושלים בינואר-פברואר האחרון. "השנה עברנו את ה-600 סטארט-אפים בירושלים. בכנס ירושלים העשרים של בשבע, אתם תצאו מהמלון ותסתכלו החוצה ותגלו רובע עסקים משגשג עם מיליון מ"ר של עסקים ותעסוקה שיספק עבודה ל-40 אלף תושבי ירושלים".

תאריך:  14/02/2017   |   עודכן:  14/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברקת: אין לי ספק שההקפאה בי-ם תבוטל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ההנבלה: הפיצוץ הינו על-רקע סירוב הטייסים לבצע תשעה ימי הדרכה בממוצע לחודש תמורת שכר של למעלה מ-50 אלף שקלים    ועד הטייסים: האגו של המנכ"ל רוצה לנצח את עובדיו הטייסים
עידן יוסף
בתנועות הנוער ובבתי הספר מציינים את "יום הרצל", בסימן 120 שנים לקונגרס הציוני הראשון בבזל. אז איך מלמדים את ילדי ישראל 2017 על אירוע שהתרחש לפני כל כך הרבה שנים?
גלית יצחק-אוגנוב
רופא המטולוג בכיר ממד"א טס לפנות בוקר עם מנות ומרכיבי דם לפרו על-מנת להציל את חיי המטיילת הישראלית, זהר כץ, שמאושפזת במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית-חולים בלימה וזקוקה לעשרות מנות ומרכיבי דם
יצחק דנון
רון גוניק וניר גולדברגר מבקשים למנוע את החלפתם ברשת ארומה, בטענה שהיו מוכנים להשוות את הצעתה להפעלת המזנון בתיאטרון
יצחק דנון
טוען שפוטר בשל מצבו הנפשי ובניגוד לחוק למניעת הפליה    המשרד: הפיטורים נבעו מתפקודו הלקוי של העובד ומיחסו השלילי לעמיתיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il