X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חמש שנים וחצי אחרי שפרש בטריקת דלת מתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה, אלוף (מיל') דן הראל הוא מועמדם של שרי התחבורה והאוצר לתפקיד יו"ר חברת נתיבי איילון
▪  ▪  ▪
הראל וכ"ץ. הסכסוך נגמר? [צילום: ששון תירם]

מנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, דן הראל, הוא מועמדם של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ ושר האוצר משה כחלון לתפקיד יושב-ראש חברת נתיבי איילון.
חזרתו של הראל לגוף הכפוף למשרד התחבורה מתרחשת כחמש שנים וחצי לאחר הפיצוץ בינו לשר כ"ץ, שבעקבותיו פרש הראל מתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה. הראל פרש בשל סכסוך מקצועי עם השר, לאחר שנוכח כי נושאים שמקדם המשרד מעוכבים ואינם יוצאים לפועל.
בין המנכ"ל דן הראל לשר ישראל כ"ץ התגלע בערב יום הכיפורים תשע"ב ויכוח קשה במהלך ישיבה. הראל נטש את המשרד בזעם. הראל, סגן הרמטכ"ל לשעבר, מונה לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה ופרש מהתפקיד תשעה חודשים בלבד. הוא שימש כמנכ"ל הרביעי במשרד התחבורה בתוך שלוש שנים, שניים מהם בתקופת השר כ"ץ.
סיבת ההתפטרות הרשמית לא נמסרה עד היום. במשרד התחבורה דחו טענות כי הרקע להתפטרות הוא חילוקי דעות בין השניים, באשר לנושא הבטיחות ברכבת. השערה נוספת שהועלתה כסיבה להתפטרות הייתה הפקעת סמכויות משרד התחבורה ההיסטוריות בענף התחבורה הציבורית לטובת השלטון המקומי באמצעות הקמת רשות מטרופולינית לתחבורה ציבורית בגוש-דן, לה התנגד כ"ץ.
כעת, אומר כ"ץ כי לדן הראל כישורים רבים והוא יוכל לתרום מניסיונו הרב ויכולותיו, לקידום יעדי הממשלה והחברה ובראשם פיתוח תשתיות לתחבורה ציבורית מתקדמת בגוש-דן. מדבריו עולה כאילו הראל עצמו הוא שהציע את עצמו לתפקיד: "שמחתי להיענות לפנייתו של הראל ולנכונותו להמשיך ולתרום לעשייה הציבורית".
אלוף (מיל') דן הראל שימש בצה"ל בתפקיד סגן הרמטכ"ל. השר כ"ץ מרבה למנות יוצאי מערכת הביטחון, שלהם ניסיון מועט או אפסי בתחבורה, לתפקידי מפתח במשרד התחבורה וביחידות הכפופות אליו.
הראל יכהן בחברה כיו"ר ללא שכר. מועמדותו לתפקיד כפופה לאישור הוועדה למינויים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת (בדימוס), בלהה גילאור ודירקטוריון חברת נתיבי איילון.

תאריך:  15/02/2017   |   עודכן:  15/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סלקט ביוטכנולוגיה, העוסקת בברירת תאי גזע, הודיעה כי תפנה לבעלי מניותיה ולבית המשפט בבקשה למחיקה מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב על-פי סעיף 350 לחוק החברות
מחלקה ראשונה
מטרתו העיקרית של ה-ICSCD הינה לתת פתרון משפטי קבוע ומוסדר לסכסוכים בין מדינות לתאגידים רב-לאומיים
מירב ארד
ההכנסות ברבעון טיפסו בכ-33.4% לכ-34 מיליון דולר    הרווח הגולמי של קורנית ברבעון הרביעי של 2016 עלה בכ-37% לכ-16.9 מיליון דולר
יצחק דנון
החברה לפיתוח עכו העתיקה מבקשת לרשום על שמה את המבנה הייחודי, כדי שתוכל לפרסם מכרז להפיכתו למלון ולצידו פעילות מסחרית
אביתר בן-צדף
עם גילוי הטעות, נאלצו אנשי צוותי הקרקע להחליף את המנועים במטוסים במהירות, כדי להחזיר את הטייסת לכשירות מבצעית    המטוסים שניזוקו שייכים לטייסת התרעה מוקדמת 12, שנמל-הבית שלה נורפולק, וירג'יניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il