X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב-2015 52% מרכש החברה הוצאו על מעל 3000 ספקים ישראלים אחוז הנשים המעוסקות בחברה עמד באותה שנה על 20% אותה שנה הייתה הראשונה לספק ייצור חשמל פרטי המבוסס על גז טבעי
▪  ▪  ▪
יוסי וייס, מנכ"ל תע"א [צילום: תע"א-יח"צ)]

התעשיה האוירית מצטרפת לשורת החברות המובילות בישראל ובעולם המדווחות באופן שוטף על ביצועים כלכליים, חברתיים וסביבתיים, עם פרסום דוח קיימות ראשון לשנת 2015. הדוח מתמקד בנושאי ליבה מהותיים של החברה ועומד בסטנדרט הדיווח הבינלאומי GRI-G4 של ארגון ה GRI - Global Reporting Initiative.
בתהליך מובנה זוהו 21 נושאים מהותיים המהווים את הבסיס האסטרטגי לניהול הקיימות בתעשיה האוירית, בארבעה תחומים עיקריים: סביבה, חברה, כלכלה וממשל תאגידי. הדוח אושר על-ידי הנהלת החברה ומהווה צעד ראשון בשגרת דיווח שנתי בנושאי קיימות בה תנקוט החברה מעתה ואילך.
כחברה ממשלתית גדולה, מקדמת התעשיה האוירית רכש כחול לבן עם דגש על פיתוח איזורי הפריפריה. בשנת 2015 הוצאו 1.2 מיליארד דולר, המהווים כ-52% מכלל הרכש של החברה, על רכש מ-3,385 ספקים ישראלים. התעשיה האוירית היא המעסיקה הממשלתית הגדולה בישראל עם 15,734 עובדים בשנת 2015. החברה קלטה בשנה זו 864 עובדים חדשים (409 סטודנטים) מתוכם 66.1% גברים ו-33.9% נשים (ב-2015 אחוז הנשים המועסקות בחברה עמד על 20%) וזאת בהתאם למאמץ המתמשך לקידום נשים בחברה.
לקראת תום 2015 נקבע נושא החינוך הטכנולוגי כמוקד לפעילות האחריות החברתית והמעורבות בקהילה ויוזמות ההתנדבות של העובדים, כאשר 75% משעות ההתנדבות ינותבו לתחום זה, ו-25% יוקדשו לתמיכה באוכלוסיות נזקקות וסיוע לבעלי צרכים מיוחדים. בשנת 2015 הושק גם פרויקט הדגל "מהנדסות העתיד", המעודד בנות נוער מצטיינות לבחירה במסלולי ההנדסה והמדעים על-מנת לתמוך בצורך הלאומי של הגדלת מספר המהנדסות והמדעניות במדינה.
כחלק מניהול הממשל התאגידי בשנת 2015 הושקה הדרכה מבוססת-מחשב על הקוד האתי, אותה השלימו 89% מהעובדים הכוללת נושאים כגון התעמרות, הגנה על הסביבה, ניגוד עניינים, טובות הנאה והטרדה מינית. כחלק מפעילות החברה, מוטמעת בחברה תוכנית אנטי-שחיתות ומניעת שוחד של עובדי ציבור זרים המתעדכנת באופן שוטף. בנוסף, התעשיה האוירית חברה בשני איגודים בינלאומיים לשקיפות ואתיקה המקדמים תהליכי ציות מתקדמים בחברות.
אנרגיה ודלקים החל ממאי 2014 עברה כל תצרוכת החשמל של החברה לספק ייצור חשמל פרטי המבוסס על 100% גז טבעי, ושנת 2015 הייתה השנה הקלנדרית הראשונה בה צרכה החברה חשמל באופן זה. בשנת 2015 בוצעו למעלה מ-1000 שעות הדרכה מקצועית לממוני האנרגיה ונאמני האנרגיה. החל משנת 2007 פועלת התעשיה האוירית על-פי תוכנית עבודה סדורה להטמעת מגוון פתרונות ואמצעים המפחיתים את הצריכה האנרגטית של הארגון, ונכון לשנת 2015, נחסכו 23% ביחס לתרחיש "עסקים כרגיל", שהם 375 GWh. בשנת 2015 עמדה תצרוכת הדלקים לשימוש תעשייתי (גז פחממני מעובה וסולר) על 72,751,935 MJ ותצרוכת הדלקים לשימושי תחבורה (רכבי ליסינג, איגום ודלק מטוסים סילוני) עמדה על 13,158,362 MJ. בימים אלו החברה בונה תוכנית מקיפה לבקרת גזי חממה שתאפשר דיווח מלא על כל פעילות החברה בהקשר זה, וניצול הזדמנויות להפחתות באופן שיטתי.
בשנת 2015 פונו 2,308 טונות של פסולות מסוכנות, מתוכן 33% הועברו לשימוש חוזר או מוחזרו. פסולות אשר יוצאו לחו"ל הועברו למיחזור בתהליכי השבת אנרגיה וברישוי של המשרד להגנת הסביבה. בשנת 2015 פונו 8,351 טונות של פסולות לא-מסוכנות, מתוכן 51% הועברו לשימוש חוזר או מוחזרו. בשנת 2015 נצרכו 321,475 מטר קוב מים על-ידי התעשיה האוירית, ו-230,473 מטר קוב מים שפכים נוצרו בתהליכי הייצור, התחזוקה והניקוי של המפעלים. בהתבסס על תהליכי ניטור פנימיים, שפכים מועברים למתקני קדם-טיפול בחצרות המפעלים טרם יציאתם למתקני המט"ש החיצוניים.

תאריך:  16/02/2017   |   עודכן:  16/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניגוד עניינים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
על חקירות נתניהו: "אני לא חושב שסיגר זו מתנה. אולי צריך להעמיד את ארנון מילצ'ן על ניסיון הרעלת ראש הממשלה"
אלעזר לוין
לשכת שמאי מקרקעין עומדת לפרסם דוח שלפיו הדירות התייקרו בכ-2% באוקטובר-דצמבר    השמאי הממשלתי הראשי הכין דוח עם נתונים דומים    משווק דירות גדול: הדירות התייקרו ב-1.5%    בדיקת News1: למ"ס כללה את נתוני מחיר למשתכן, וכך הגיעה ל"הוזלה של 1.5%"
עידן יוסף
תקים JV עם חברת הענק ההודית קליאני לייצור מערכות הגנה אווירית וטילים    חתמה על הסכם להעברת ידע וייצור מקומי של מיני מלט"ים עם חברת דיינמטיק    חתמה על הסכם שיתוף פעולה לייצור כסאות לכלי טייס צבאיים ואזרחיים
מירב ארד
מנהלת מרכז סלעית: זוהי תוחלת חיים בלתי נסבלת, והשנה אולי הממוצע אפילו יירד    התכונית הלאומית להוצאת נשים ממעגל הזנות מתוקצבת ב-8 מיליון ש' לשנה בלבד
מירב ארד
הקיבוץ גב נדרש לקיים את צו בית המשפט, המחייב אותו להסיר חסימות בחוף ובמסעדה הסמוכה    ב-1 במאי 2017 החוף יחזור לציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il