מנכ"ל 15 דקות, גיל יעקב, אמר בתגובה: "נוסעי התחבורה הציבורית בישראל מופקרים והפכו לכלי משחק בידיהם של אינטרסנטים. אגד נלחם להישאר מונופול ומסרב לצאת למכרזים ברחבי הארץ, יו"ר ההסתדרות מנהל קמפיין בחירות ציני על גבם של הנוסעים, וישראל כ"ץ מעמיק את משבר התחבורה בישראל באמצעות הצפת הכבישים במכוניות חדשות, העמקת הפקקים ורמת ביצוע כושלת והזנחה בכל הקשור לשיפור התחבורה הציבורית בישראל. בכל מקום שאגד ישבות ויפגע בנוסעים, אנו מתחייבים כי נפעל להוצאת קווי תחבורה ציבורית מידיה ולטובת זכיינים אחרים".
יו"ר תחבורה בדרך שלנו, איתי חיים: "אנו קוראים לאגודה העות'מאנית - 'ההסתדרות החדשה', להחיל על עצמה את כללי השקיפות, ולהסביר לנהגי אגד שאת כספי החבר שלהם היא מרוקנת על קמפיין בחירות ל
אבי ניסנקורן. כנראה שבהסתדרות החדשה בלחץ מהקמת איגוד המקצועי החדש של נהגי האוטובוסים, ששותפים בהקמתו נהגי אגד והיא מחפשת את הדרך להתחרות בהם או להפיל אותם.
"אנו קוראים לבית הדין לעבודה לעצור כל הליך של שביתה בענף התחבורה עד תום הליך הבחירות בהסתדרות החדשה ומוכנים לשמש ידידי בית המשפט בדיון. גם הליך מכרזי חדש על קווי אגד יחייב את המתמודדים לגייס נהגים חדשים, שעה שחסרים כ-4,000-3,000 נהגים בענף והופכים משימה זו ללא-ישימה.
"החוצפה הבלתי תיאמן של ההסתדרות, המבקשת כספי ציבור לכסות על ערוותו של קואופרטיב של חבריו ומאשימה את המדינה בבעיותיו הכלכליות של אגד, פוגעת בה כמגינת עובדים. מי שמשלם את המחיר על החוצפה הם הנוסעים והנהגים - האחרונים בשרשרת המזון בענף", לשון התגובה.