X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסיבה: "בגלל המצב המיוחד שחיילים כמוהו נמצאים בו" אומר: אם יתברר שבאום אל חירן לא היה פיגוע יש להתנצל בפני המשפחה
▪  ▪  ▪
נתניהו. ייפגש עם פוטין [צילום: דין לווינס/AP]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר (יום ה', 23.2.17) כי הוא תומך בחנינה לאלאור אזריה "בגלל המצב המיוחד שחיילים כמוהו נמצאים בו", כלשונו. בשיחה עם כתבים שמלווים אותו באוסטרליה אמר נתניהו כי המצב המיוחד הוא החשש של חיילים ואנשי כוחות הביטחון להגן על עצמם באירועי טרור.
הוא התייחס לאירוע הדריסה באום אל חירן ואמר כי בטרם הגיב בנושא, בדק שלוש פעמים מול השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, כי אכן מדובר בפיגוע. לדבריו, אם יתברר שאין מדובר בפיגוע - יש להתנצל בפני המשפחה.
השר ארדן אמר מוקדם יותר שאם אכן לא היה פיגוע אין ספק צריך להתנצל בפני משפחתו של יעקוב אבו אל-קיעאן. לדבריו, הוא יכול לסמוך רק על המשטרה משום שאינו נמצא בשטח כל הזמן. ארדן הדגיש כי משנפתחה חקירה של המחלקה לחקירות שוטרים הבטיח לאמץ את מסקנותיה. "אין בין מה שכתבתי לקמפיין השקרי שנעשה נגדי ונגד מפכ"ל המשטרה", אמר.
ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה באוסטרליה נועד עם ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול ועם כמה משריו וחתם עם עמיתו על הסכמים לשיתוף פעולה ועל מזכרי הבנות, בין היתר הסכם לשיתוף פעולה במחקר ובפיתוח תעשייתי. הסכם זה יאפשר לחברות מישראל ומאוסטרליה לקבל מימון בעבור מיזמי מחקר ופיתוח משותפים. נחתם גם הסכם תעופה והסכם הבנות בין חברת התעופה האוסטרלית קאנטס לאל על.
טרנבול אמר לעמיתו כי לארצו יש מחויבות משמעותית לקואליציה נגד דאעש ולהבסת הטרור האיסלאמי. נתניהו אמר כי שותפות האינטרסים מתמקדת גם בהדיפת הסכנות ובמימוש ההזדמנויות. "אנו פועלים אתכם כדי למנוע פיגועי טרור המאיימים על מדינותינו", דבריו.
בעיתונים המקומיים באוסטרליה מאשימים את נתניהו כי תקף את ראשי האופוזיציה בשל תמיכתם בהכרה אוסטרלית במדינה פלשתינית. ראש ממשלת אוסטרליה ליווה את נתניהו לביקור בבית הספר היהודי הגדול והמרכזי בסידני. גורם מדיני בפמליית ראש הממשלה אמר לכתב קול ישראל שראש הממשלה ייצא למפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעוד כשבועיים, כדי לדון עמו בעניין סוריה.

תאריך:  23/02/2017   |   עודכן:  23/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מי שהייתה יועצת בכירה לנתניהו הודתה, כי פעלה בניגוד עניינים כאשר זירזה את ענייניהם של לקוחות של בעלה, איש יחסי הציבור אבי לרנר    תפוטר משירות המדינה ותשלם קנס של 20,000 שקל
יפעת גדות
הצליחו להראות כי באמצעות רכיב בסיסי כנורת ה-LED של הדיסק הקשיח במחשב, ניתן לייצר אותות במהירות של אלפי הבהובים בשנייה אחת
מירב ארד
הסכם הקוד שייר החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה באוסטרליה ובאסיה ויאפשר לצבור ולהשתמש בנקודות הנוסע המתמיד.
מירב ארד
מנכ"ל רציו: החלטה זאת מקרבת אותנו צעד נוסף ליעד של התחלת אספקת הגז כבר במהלך שנת 2019
מירב ארד
עינת ינאי נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011    הובילה השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up מבית אל על, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il