X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נחשף בביקור ועדת החוץ והביטחון בקריית שמונה: רשות הכבאות מצהירה שאיננה מוכנה לחרום ולא קיים חדר מיון קדמי בעיר בשל פער של כמיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
חברי הוועדה בגבול הצפון

ועדת החוץ והביטחון סיירה (יום ה', 23.2.17) באזור קריית שמונה, בכדי לבחון את מוכנות יישובי קו העימות בצפון לתרחישי חרום.
הנקודות המרכזיות שעלו במהלך היום ובהן תמשיך הוועדה את הטיפול בתקופה הקרובה: 1. סוגיית פתיחתו מחדש של חדר המיון הקדמי בקריית שמונה המשרת את כל מרחב הגליל העליון, בשל חיסרון של כמיליון שקל; 2. סוגיית מימון עלויות המיגון ומרכיבי הביטחון ביישובים, וסבירותה של דרישת מערכת הביטחון להשתתפות הרשויות בעלויות; 3. פינוי אוכלוסייה בשעת חרום – חלה התקדמות משמעותית בתוכניות הפינוי, למעט הסדרת אתרי קליטת המפונים; 4. גיוסם למילואים של עובדי גופי חרום אחרים (3,800 שוטרים, 500 כבאים ו-300 פראמדיקים ממד"א); 5. פערים קיימים במערכת הקשר הנמצאת אשר אמורה לסנכרן בין כלל גופי החרום.
בתחילתו של היום סיירה הוועדה על הגבול באזור משגב עם ושמעה סקירות סודיות על היערכות הצבא לתרחישי החרום בגזרה מפי ראש מטה פיקוד הצפון, תא"ל אשר בן לולו, מפחד מחוז הצפון של פיקוד העורף, אל"ם איציק בר, וראש מחלקת מיגון בפיקוד העורף, אל"ם גולן ואך.
לאחר מכן קיימה הוועדה ישיבת מליאה פתוחה של מספר שעות בקריית שמונה, בה השתתפו ראשי רשויות רבים מהצפון, נציגי משרדי הממשלה ונציגי כוחות הביטחון וההצלה. נציגי הרשויות המקומיות התבקשו להציג לוועדה ולמשרדי הממשלה את פערי המוכנות שלהם לחרום, והתחיל בכך מנכ"ל עיריית קריית שמונה, אשכול שוקרון שאמר: "מרכז ההפעלה של ראש העיר לא ממוגן מספיק ולא עונה על כל הדרישות. תוקצבנו במיליון שקלים וחצי לשם כך, וצריך עוד מיליון וחצי. אנו העיר הכי ממוקלטת בעולם אך יש לנו פער של 20 מקלטים שאינם תקינים. חדר המיון – לצערנו בשנים האחרונות פעילותו של חדר המיון צומצמה עד כדי סגירה, הוא לא נותן מענה רפואי, בטח שלא בשגרה, ולא יוכל לתת מענה בחרום".
יו"ר הוועדה אבי דיכטר דרש ממשרד הבריאות לענות לסוגיה ורונית רינגל, מהאגף לשעת החרום במשרד הבריאות השיבה: "בשבוע שעבר נפגשו נציגי המשרד עם יועמ"ש העירייה וסגן ראש העיר. הם עברו על המכרז של הגוף שיפעיל את חדר המיון הקדמי והוא יפורסם בקרוב. יש לו שעות פעילות בשגרה והם יורחבו בחרום בהתאמה. כיום עלותו 1.9 מלש"ח בשנה והוא מתוקצב ע"י משרד הבריאות והקופות, ועלות החדש היא כ-3 מלש"ח. כלומר, העירייה תצטרך למצוא מקור מימון לסייע להפעלתו".
הרב נסים מלכה, ראש עיריית קריית שמונה, אמר לוועדה כי העיר כבר נאלצה להתפשר על משך שעות הפעילות של חדר המיון, והדרישה הכספית עכשיו היא קשה מאוד. ח"כ דיכטר כעס מאוד ואמר: "לא יכול להיות ולא סביר שחדר המיון הקדמי בקריית שמונה לא יוקם בגלל מיליון שקלים! כולנו אזרחים ומבינים את המשמעות, וזה פשוט נשמע לי לא ראוי, לא מכובד ולא ענייני". ח"כ איל בן-ראובן (המחנה הציוני) סיפר כי בעבר חדר המיון הקדמי הציל את חייו של בנו, ואם היה נאלץ לפנותו למקום רחוק יותר ייתכן שהתוצאה הייתה שונה, כך שאין ספק בחשיבות קיומו של חדר המיון הקדמי.
יו"ר פורום קו עימות וראש מועצת כפר ורדים, סיון יחיאל, אמר: "אנו היום מוכנים למה שהיה ב-2006 אבל לא לתרחישי הייחוס החדשים עם התקפות קרקעיות וסוגי החימוש החדשים והמדויקים של חיזבאללה, שיביאו להרס הרבה יותר גבוה. חייב גם להיות מענה הרבה יותר ברור לכל משפחה בנושא פינוי התושבים בכדי שנוכל להגיד ביושר שאנו אזור מוגן, וזו לא משימה הגדולה על מדינת ישראל. חוסן צבאי תלוי בחוסן אזרחי, וחוסן אזרחי תלוי בשגשוג האזור".
ראש מועצת הגליל העליון, גיורא זלץ: "שלוש הנחות העבודה שלנו: 1. בהתאם לתרחיש הצה"לי, כפי שאנו מבינים אותו, יכולה להיות, תוך כדי לחימה, השתלטות על ישוב למשך כמה שעות וניאלץ להתמודד איתה לבד; 2. יהיה פה פרק זמן, שבין כמה ימים לשבועיים, שנצטרך להסתדר לבד, כי הצבא והמדינה יהיו עסוקים במקומות מאוכלסים יותר, ואין לנו שום אפשרות להסתדר לבד. אף ספק אוכל לא יגיע לפה בזמן התרחיש שמדברים עליו; 3. בנוגע לפינוי יישובים: הצירים לא מוכנים והיישובים הקולטים לא מוכנים". לאור כל זה דרש זלץ: "על הוועדה לוודא כי סוף-סוף תקום ועדת שרים ומנכ"לים מכל משרדי הממשלה, אשר תוודא כי הכל יתוקצב ויתוקן".
אורי בן יהודה, מרכז נושא הביטחון והחרום במרכז המועצות, הצטרף לטענה: "יש המון תוכניות והאמת מצויה בפרטים הקטנים, ובחלק גדול מהתוכניות לא ירדו לפרטים הקטנים. במשרד הכלכלה יש תוכניות להגעת ספקים, אבל בפועל, במלחמת לבנון השנייה, נהג משאית שהיה צריך להגיע לחיפה, פרק את הציוד במחלף עתלית ואמר 'תיחנקו, אני לחיפה לא נכנס'".
ראש רשות החרום הלאומית, בצלאל טרייבר, השיב בהמשך: "הממשלה מודעת לנושאים ומטפלת בהם - זה לא נסתר מעינינו. יש תוכנית בנויה לפינוי ולקליטת האוכלוסייה. יש תוכנית רב-שנתית להכשרת כלל הרשויות המקומיות שכבר מתוקצבת. יש בהחלט תוכנית שתאפשר להביא לכם אוכל, וממילא התוכנית הצה"לית היא שנגיע אליכם תוך יומיים ולא שבועיים".
דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה, אמר כי "אמנם יש הגדלה משמעותית במרכיבי הביטחון, אבל גם שחיקה משמעותית. הרי מחיר החשמל עולה כל שנה, ואני לא מקבל הגדלה של התקציב אבל צריך לממן את ההפעלה של תאורה שהצבא הוא זה שאומר לי כמה להתקין, ואיפה ומתי להפעיל. אני מקבל 144 אלף שקל בשנה למרכיבי ביטחון ומוציא מעל 270 אלף – זה לא נקרא השתתפות מצד המדינה".
סוגיית דרישת מערכת הביטחון להשתתפות מצד היישובים (מאצ'ינג) ברמות שונות של חלקיות למערכי החרום השונים הייתה חלק מרכזי בדיון והייתה משותפת לכלל ראשי הרשויות. ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) העירה כי "שיטת המאצ'ינג היא תפיסה אשר החלישה רשויות מקומיות בכלל, ובנושאי ביטחון ודאי שהיא רעה". ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני) אמר כי "זה לא משנה אם זה חדר מיון קדמי או מרכיבי הביטחון –המדינה צריכה להפסיק עם ההצהרות, להכניס את היד לכיס ולהקצות יותר תקציבים ליישובי הצפון" וח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) הוסיף: "אני בכלל לא מבין איך שיטת המאצ'ינג רלוונטית ביחס לסדר הגודל של האיום הקיים כיום, ונוצרת אצלי תחושה מאוד לא נוחה שבעת חרום, במצב הנוכחי, הצבא יהיה ממוגן טוב יותר מהתושבים".
שלב התייחסות נציגי הממשלה החל עם התייחסויות קציני צה"ל. סא"ל יניב קריאף, קצין ההגנה המרחבית של אוגדה 91: "תרחיש הייחוס אכן עדיין לא נמסר בצורה מלאה לרשויות, אבל כן הועבר חלקית, כולל מה צפוי בימי הלחימה הראשונים. אם קיים פער, הרי שזה בשל האופן בו מתרגמים הגופים השונים את התרחיש שהוצג. לגבי מרכיבי הביטחון, צריך לזכור שנעשה המיטב עם התקציב שנקבע לשם כך". אל"ם ואך הוסיף: "משרד הביטחון משקיע במרכיבי הביטחון עשרות מיליוני שקלים בשנה, ומה שנדרש מהרשויות זה ממש לא השלמה זהה, ואפילו לא 30%, אלא משהו כמו 10% מהעלות. לאחרונה סיימנו להכין אצלנו מפתח עלויות חדש, כמו למשל מחירי החשמל, ואנו מחכים להתייחסות ראשי הרשויות למסמך, כדי שנוכל לעדכן את ההשתתפות בהוצאות אלה. אנו כן סבורים שבאופן עקרוני יש מקום להשתתפות מתוך תפיסה של אחריות משותפת לדברים".
חזי רז, ראש אגף חרום וביטחון במשרד הפנים: "ב-3 השנים האחרונות מחזות הצפון וחיפה קיבלו עדיפות תקציביות בהיקפים של עשרות מיליונים, למשל לחדרי הפעלה וגנרטורים, והייתה ממש קפיצת מדרגה. נושא קליטת האוכלוסייה אשר תפונה הוא באחריותנו, וזה תהליך שאנו מנהלים מול ראשי הרשויות כבר כמעט שנה. הגענו כבר למצב טוב ש-80%-75% סגורים על התוכנית. לגבי נושא המקלטים, אנו נגבה את הרשויות בעניין, והקצנו לשם כך 35 מיליון שקל בתוכנית חמש שנתית, אבל צריך לזכור שהחוק הקיים מטיל את האחריות על המקלטים על הרשויות".
תת-טפסר ניזאר פארס, סגן מפקד מחוז הצפון ברשות הארצית לכבאות והצלה, התבקש להתייחס למוכנות הרשות לחרום, והודה בפני הוועדה כי במצבה הנוכחי של הרשות, היא לא ערוכה לתת את המענה הראוי בחרום. תת-טפסר פארס גם אמר כי בנוסף לבעיות כוח האדם של הרשות, הרי שחלקים משמעותיים מכח האדם מגויס לשירות קרבי בחרום, וכן כי עדיין קיימת בעיה ביצירת רשת קשר אחידה בין הכבאות, המשטרה, הצבא, הרשויות ושאר גורמי החרום.
נושא גיוס החרום עלה לא רק מצד כוחות הכיבוי וההצלה, על 500 הכבאים אשר מגויסים, אלא גם מצד מגן דוד אדום על גיוס 300 פרמדיקים, ומצד המשטרה על גיוס 3800 שוטרים מדרג השטח לשירות קרבי. הארגונים כולם הבינו מדוע נדרשים האנשים לשירות קרבי, אך אמרו כי הדבר מהווה פער במוכנותם לפעול בחרום.
ח"כ בן-ראובן אמר: "הנחת העבודה היא שמערכה בזירה הצפונית היא בלתי נמנעת. ובימים הראשונים של מערכה, מרבית האש תכוון ליישובי הגדר, כמו קריית שמונה. סוגיית המוכנות, והמיגון בפרט, איננה מתאימה לאיום, באופן חד-משמעי. המושג 'תקן' לא מציל חיים. היום הנחתי על שולחן הכנסת הצעת חוק שלוקחת את העבודה שנעשתה על-ידי משרד הביטחון וצה"ל בנושא המיגון הפרטי, ומתרגמת אותו למעשים ולתוכנית ממשלתית רב-שנתית".
ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) אמר כי "צריך להמשיך להוביל את הנושא הכבד הזה לא בוועדת משנה אלא במליאת הוועדה. לא הצלחנו לייצר הבקעה בנושא כבר כ-4 שנים. התרחיש פה הוא פי 10 מאשר עוטף עזה, והמצב שם ברמה גבוהה יותר מזו שכאן. לא צריך להיות מוכנים ל-2006 אלא למשהו עלול לקרות בשנים הקרובות, עם איום מועצם. אי-אפשר להסתפק בתוכניות פינוי, אלא חייבים לשפר את המיגון שיאפשר את שהיית האזרחים אם יידרשו".
יו"ר הוועדה, ח"כ דיכטר, אמר בסיכומו של הדיון כי בסוף מאי ייערך דיון מעקב על הנקודות שעלו במהלך הסיור והוועדה מצפה לקבל גם תשובות כתובת ומפורטות על סוגיית חדר המיון הקדמי ועל סוגיית רשת הקשר האחודה לגורמי החרום. סוגיית גיוסם של שוטרים כבאים ופרמדיקים לצה"ל בחרום כבר נדונה בוועדת המשנה לבחינת מוכנות העורף, והיא תמשיך ותתבהר שם עד לפתרון.
ח"כ דיכטר: "ברור לחלוטין שהאיומים בצפון, בעיקר חיזבאללה, זה לא מה שהיה ב2006. אומנם נהרגו לחיזבאללה מאות ואלפי לוחמים בסוריה, אך עדיין זהו גוף שלמד להילחם שם ברמה אחרת. זוהי לא רק התעצמות בכלים, אלא התעצמות במחשבות ובתיאבון לבצע פעולות התקפיות. ההיערכות היא היערכות למשהו שונה. בכל מקרה, בתפיסת העולם שלי – אסור שהעורף בישראל יהיה חזית! אני מקווה שהמערכת המניעתית תיערך לשם כך".
"צריך להודות, אנחנו 11 שנה ממלחמת לבנון השנייה, וקרה משהו. הפוקוס הלאומי זז דרומה כי בדרום היו שלוש מערכות בזמן הזה. בדרום חטפנו 15 אלף רקטות בעשור האחרון ולכן הפוקוס זז דרומה, אך אסור שהצפון ייזנח. אי-אפשר יום אחד להתעורר ולהכין את הכל. אני לא מרגיש שהדרג המדיני זונח את העורף, לא בצפון, לא בדרום ולא ביהודה ושומרון. לשקט יש מחיר. כשהפוקוס זז גם המשאבים זזים. לאור התובנות, אנחנו כוועדה נסיט את הפוקוס שלנו קצת יותר לכיוון צפון ממה שהיה עד היום. העובדה שהיו בקריית שמונה 23 אלף תושבים ב2007 והנתון נותר אותו דבר ב 2017, זהו נתון שמעיד כאלף עדים על בעיה. מדובר בבעיה לאומית, לא מוניציפלית. אם הבירה של אצבע הגליל תהיה חלשה, אז גם האצבע תהיה חלשה. יישוב צמוד גדר, זו לא הגדר הפרטית שלו, אלא הגדר והגבול של המדינה, ובהתאם לכך צריכה להיות האחרית למימון מרכיבי הביטחון בו".

תאריך:  23/02/2017   |   עודכן:  23/02/2017
+מה יש למהר
08:19 24/02/17  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

רוב בני האדם אוהבים לדחות החלטות קשות וצעדים בלתי נעימים. בישראל נוספת לכך הנטייה שלא לעשות היום מה שאפשר לדחות למחר, ולא לדחות למחר מה שאפשר לדחות למחרתיים. יש מקרים בהם הגישה הזאת מובילה למינהל לקוי, ויש מקרים בהם היא עולה בדם

מתי הקבינט ידע [צילום: דו"צ/פלאש 90]
+"לעבור משלב הדמעות לשלב המעשים"
22:42 23/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה לביקורת המדינה דנה בקשישים ובבתי האבות  ▪  בדיון עלה כי למשרד הבריאות יש מספר כפול של מוסדות ממשרד הרווחה ופי 10 מפקחים ובכל זאת הביקורת אינה יעילה

אחד העצורים בהתעללות [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  איל בן-ראובן  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דוד אזולאי / David Azulai  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נסים מלכה  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התרחיש: חיזבאללה משתלט על ישוב לכמה שעות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
...ושוב הטיוח וההטייה הזאת...
חתול רחוב  |  24/02/17 08:13
 
- בנוסף לכותרת ההזויה והכתבה...
ךךךך   |  24/02/17 15:01
2
צה"ל הזוי. לאחר שילוש התקציב >
הגלשנית  |  24/02/17 17:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
הוועדה לביקורת המדינה דנה בקשישים ובבתי האבות    בדיון עלה כי למשרד הבריאות יש מספר כפול של מוסדות ממשרד הרווחה ופי 10 מפקחים ובכל זאת הביקורת אינה יעילה
מירב ארד
כך התריע רוני עוזרי יו"ר איגוד בתי האבות בדיון שנערך בוועדה לביקורת המדינה    מנכ"ל משרד הבריאות: "אנחנו רוצים להגיע ל-2400 עובדים כדי להביא למצב של 3 מטפלים במחלקה. אך זה יקח זמן"
עידן יוסף
עלות סבסוד החנייה בבתי החולים היא כ-50 מיליון שקלים    משרד הבריאות: אין לגבות יותר מ-20 שקל ליום    לא מזלזל בחניון, אבל ש דברים חשובים יותר
אריאל י' לוין
הח"כ מהליכוד הוציא אשתקד 102,439 שקל בתקציב הקשר עם הציבור    18 ח"כים הוציאו למעלה מ-90,000 שקל, עוד שניים בלבד הוציאו פחות מ-10,000 שקל
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: החמרה בהגבלות על סרבני גט במאסר    מסורבת גט: "הוא יושב שנתיים אבל אני בכלא, לילדים שלי אין אוכל והוא יכול לאכול מהדרין וללמוד תורה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il