X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"ביצעו עבירות מרמה והגבלים עסקיים"

אישום: קרטל מול תע"א

חמש חברות מחשוב ומנהליהן, ובהן מטריקס אינטגרציה ותשתיות, מואשמים שתיאמו מחירים ב-16 מכרזים של התעשיה האוירית בשנים 2012-2009
▪  ▪  ▪
קבעו מי יזכה [צילום: אלתא]

חמש חברות מחשוב ומנהלים בהן מואשמים בשורה של תיאומים בלתי חוקיים במכרזים, בעיקר של חברת אלתא השייכת לתעשיה האוירית. בין הנאשמים: חברת מטריקס אינטגרציה ותשתיות, חברת-בת של חברת ה-IT הבורסאית מטריקס.
בכתב האישום, שהוגש (יום א', 26.2.17) לבית המשפט המחוזי בירושלים, נטען, כי חמש החברות ו-11 עובדיהן - כולל מנכ"לים - תיאמו בשנים 2012-2009 את הצעותיהן בשורה של מכרזים לעבודות מחשוב שונות, כך שקבעו מראש מי מהן תגיש הצעה נמוכה יותר וכך תזכה באותו מכרז. מדובר ב-16 מכרזים של התעשיה האוירית (כולל אחד שנגע ל"כיפת ברזל"), במכרז אחד של אלאופ ובמכרז אחד של המרכז למיפוי ישראל. היקפי העבודות במכרזים אלו נעו בין 60,000 דולר ל-630,000 דולר.
הנאשמים הם: חברת ווי, המנכ"ל אושרי שרון ואחיו ומנהל תיק לקוחות, שחר שרון; הראל טכנולוגיות מידע, המנכ"ל דן מועלם, סמנכ"ל המכירות יוסף צייגר ומנהל הלקוחות גלעד צור; טריפל סי מחשוב, המנכ"ל והבעלים רמי נחום ומנהל המכירות יעקב נוה; א.מ.ת מחשוב, המנכ"ל יוסף ויינברג ומנהלי המכירות רון וישניצר ויעל רובינשטיין; מטריקס אינטגרציה ותשתיות ומנהל המכירות חיים שוחט.
המדינה מייחסת לחברות ולעובדיהן עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות על חוק ההגבלים העסקיים. כתב האישום הוגש באמצעות עוה"ד אוהד בורשטיין ואיתי מילברג.
באי-כוחה של חברת טריפל סי, עוה"ד אריאל כפרי וטל שפירא, אומרים בתגובה, כי היא היא פעלה ופועלת כחוק, דוחה את העבירות המיוחסות לה והדברים יתבררו בבית המשפט.

תאריך:  26/02/2017   |   עודכן:  26/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
ספר אודות חייו של איש העסקים ומפיק הסרטים הישראלי-אמריקני ארנון מילצ'ן טוען כי פצצת האטום הישראלית הראשונה יוצרה בשנת 1967 בקירוב ומאז לא חדלה ישראל לפתח יכולות אטומיות מגוונות
איציק וולף, אלעזר לוין
שר הבינוי והשיכון תוקף את שר הביטחון לשעבר יעלון ואת הרמטכ"ל לשעבר גנץ    "נכשלו בהכנת צה״ל ובניהול המבצע. הרמטכ״ל לשעבר זלזל בהכנת הצבא ויעלון התרשל בפיקוח על הרמטכ״ל"
איציק וולף
כ-2,800 עובדי כלל ביטוח הצטרפו לאסיפת הסברה שמקיים ועד העובדים    "הנהלת כלל ביטוח בוחרת לחזור שנים אחורה, תוך פגיעה באמון שנוצר בין הצדדים והסבת נזק חמור למערכת יחסי העבודה בחבר"
איציק וולף
משרד הפנים יעביר תוספת תקציבית מיוחדת לעיריית ירושלים    דרעי: אסור שנראה את רחובות ירושלים מכוסים באשפה עקב שביתית    צוות בין-משרדי יבחן נוסחת מאזן איזון עתידית לשנים הבאות
איציק וולף
ח"כ שולי מועלם רפאלי הגישה הצעת תיקון לחוק חופש המידע שלפיה יבוטל הפטור מתשלום אגרה לארגונים שעיקר מימונם מגיע מממשלות זרות    "החוק נועד להבטיח אמות מידה הולמות בין האזרח לארגונים השתולים ולהקטין את ההשפעה ההרסנית של ארגונים אלה בחברה הישראלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il