X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על הציבור לדווח באפליקציית WAZE על בעלי חיים שנפגעו בכבישים. הדיווחים שיגיעו מהציבור יעזרו ליצור את אטלס הכבישים האדומים לחיות הבר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אלפי חיות בר נדרסות מדי שנה בכבישי הארץ. החברה להגנת הטבע ו- Waze, יוצאים במיזם משותף - קריאה לציבור לדווח באפליקציה על חיות בר דרוסות, מחוץ לשטח העירוני, על-מנת למפות את הכבישים המסוכנים לבעלי החיים ולפעול להסדרת מעברים בטוחים לחיות הבר, כדי למנוע את הפגיעה בהם ולהוריד את מספר הנדרסים. מהדיווחים שיתקבלו, תכין החברה להגנת הטבע את "אטלס הכבישים האדומים לחיות הבר"
שמוליק ידוב, מנהל מרכז היונקים של החברה להגנת הטבע: "רשת הכבישים הענפה הקיימת בישראל, ממשיכה להתפתח בקצב מהיר. אלפי קילומטרים של כבישים מאפשרים לנו, בני באדם, לנוע בנוחות ממקום למקום, אך מה לגבי חיות הבר?. תשתיות התחבורה מהוות אתגר וסכנה לאוכלוסיות רבות של חיות בר. עבור צבאים, דרבנים, גיריות, צבים, צבועים, לוטרות ומינים רבים אחרים, חציית כביש לעיתים קרובות עלולה להסתיים במוות. קיטוע האוכלוסיות זו מזו, יוצר בעיה דמוגרפית וגנטית לאוכלוסיות רבות של בעלי חיים ולפגיעה בהישרדותם ארוכת הטווח. המודעות הגוברת לקושי ולסיכון הקיים לבעלי חיים כתוצאה מכבישים, הביאה את המתכננים להוסיף ולבנות מעברים מיוחדים עבור בעלי חיים בכבישים חדשים, או כאלו שעוברים הרחבה ושדרוג, אך עדיין לא ניתנו הפתרונות לעשרות כבישים קיימים ונדרשת הערכה ארוכת טווח לבדיקת יעילותם של מעברים חדשים".
מאז חודש נובמבר, החברה להגנת הטבע ו- Waze החלו בהפעלה ניסיונית של המיזם, ואלפי דיווחים על חיות בר דרוסות התקבלו מדי חודש. בינואר, למשל, התקבלו באמצעות קהילת הנהגים של Waze דיווחים על 1416 דריסות, מכבישים בין עירוניים וכפריים.
אז כיצד הציבור יכול לעזור? - לדווח על בעלי חיים שנפגעו בכבישים. אם נתקלתם בחיית בר דרוסה, מחוץ לשטח עירוני, כנסו לאפליקציית Waze, ולחצו: דיווח >> סכנה >> על כביש/בשולי הכביש >> בעל חיים.
בחברה להגנת הטבע וב-Waze, מציינים כי הדיווחים שיגיעו מהציבור יעזרו ליצור את "אטלס הכבישים האדומים לחיות הבר". בעזרת תצפיות ומצלמות מעקב, בחברה להגנת הטבע ינסו להבין לעומק אלו בעלי חיים נדרסים, מהם הגורמים לכך ומה ניתן לעשות כדי להפחית את מספרם.

תאריך:  27/02/2017   |   עודכן:  27/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: אטלס הכבישים האדומים לחיות הבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החוג לפסיכולוגיה של אוניברסיטת חיפה מציע טיפול ללא תשלום לאנשים הסובלים מדיכאון    ייחודו של הטיפול בכך שהוא קצר מועד ומתמקד בשיטות שהוכחו כיעילות מבחינה מדעית ולוקחות בחשבון את המאפיינים האישיותיים הייחודיים של כל מטופל
איציק וולף
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה הצעה שלפיה משרד הפנים יוכל לבטל או לא לחדש היתר העסקת עובד זר למעסיק אם הוא, או קרוב בעל זיקה אליו, הורשע, הוגש נגדו כתב אישום או נפתחה חקירה, בעניין עבירות סחר בבני אדם, עבודה בתנאי עבדות ועבודה בכפייה
יפעת גדות
המשרד להגנת הסביבה משקיע 26 מיליון שקל בשש חברות שיפיקו אנרגיה ירוקה ומוצרים מגדמי עצים    אישר בקשות תמיכה בהיקף 2.7-5.4 מיליון שקל לכל אחת משש חברות עבור עיבוד פסולת צמחית וחקלאית כמו גדמי עצים לחומרי גלם, המשמשים כדלק ירוק וידידותי לסביבה    החברות יקימו את מפעלי הייצור באזורי התעשיה בלוד, פתח תקוה, שוהם, קלנסואה, לוחמי הגטאות ובקעת הירדן
עידן יוסף
הרב שמואל רבינוביץ סירב להורות למשטרה על פינוין והוקצה להן מתחם מגודר בעזרת הנשים    אלפי צעירים הגיעו לתפילה המונית מול נשות הכותל: "לא לראוותנות דתית"
אלעזר לוין
קק"ל נותרה ללא מנכ"ל - שפיגלר התפטר, חפץ פרש מהמרוץ, מינוי בן-עמי הוקפא בעקבות דוחות חמורים של מבקר המדינה על פעילות רשות האוכלוסין וההגירה בתקופתו    "התעלם ממידע על העסקת עובדים זרים בתנאי עבדות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il