X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ איתן כבל הוקלט מצהיר באזני פעילי הסיעה שלו בהסתדרות על דיל שסגר עם ח"כ יחימוביץ' "שלי מחויבת לתמיכה בי בבחירות ליושב-ראש המפלגה. זו ההזדמנות הגדולה שלי לקחת את החלום שלי"
▪  ▪  ▪
כבל. הסיעה היא כלי לקדם אותי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) אומנם הכחיש בעבר כי הגיע לסיכום עם ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) לתמיכה שלו בה במרוץ לראשות ההסתדרות תמורת תמיכה שלה בו במרוץ לראשות המפלגה, אך הקלטה שנחשפה הערב (יום ה', 23.17) חושפת שככל הנראה היה גם היה סיכום שכזה.
"אני רוצה ללכת עם שלי ביחד להסתדרות, שלי מחויבת לתמיכה בי בבחירות ליושב-ראש המפלגה. זו ההזדמנות הגדולה שלי לקחת, איך אומרים, את החלום שלי, ואני צריך את העזרה שלכם בעניין. הסיעה הוקמה עבורי, הסיעה היא כלי לקדם אותי, אמרתי את זה לאורך כל הדדרך. לא מעניין אותי להיות בהסתדרות, לא מעניין אותי", אמר כבל. מדובר בשיחה שהתקיימה לפני כחודש ובה נכחו מלבד כבל והיועץ המשפטי שלו גם חברים בסיעתו של כבל בהסתדרות.
"לאורך כל הדרך אמרתי שהסיעה היא כלי כדי לקדם אותי. אמרתי לך את זה לאורך כל הדרך? כל המהות שלה הייתה רק כלי לקדם אותי. לא ההסתדרות, זה לא מעניין אותי. לא מעניין אותי להיות בהסתדרות. החיים הם דבר דינמי, פוליטיקה זה לא מישהו שיושב, מחכה לך. מי כמוך יודע את זה. זו הזדמנות ענקית בהסתדרות ובתוך מפלגת העבודה", אמר כבל לנוכחים.
עוד ציין כי הוא מעוניין בניצחון של יחימוביץ' לראשות ההסתדרות כי "זה הופך למכפיל כוח - פעמיים - גם הניצחון שלה וגם הכוח", כלשונו. "היא לא פחות מ-20% בתוך מתפקדי העבודה. אני לא מאוהביה, אני לא מאוהב בה, אתה שומע? אבל היא, אתה יודע, יש לה שיעים, מה ששלה שלה. היא באה אליי בבחירות האחרונות, ייאמר לזכותה, מה ששלה שלה. ז...ה אותי אחר כך, שחטה אותי. עם כל זה שקיללתי את הכ.. אמ-אימא שלה היא צודקת. היא באה אליי, כן, באה אליי, אמרה לי 'איתן, אתה מוביל בענק, בוא נלחץ שנינו יד. אתה ואני מתמודדים. אני אצא ראשונה, אתה ראשון'. שיילכו להז...ן כולם".
כבל תקף בשיחה את יו"ר המחנה הציוני וראש האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג. "ביבי מנצח כי הוא אכזר. הרצוג, זה לא שהוא לא אכזר. הוא תחמן, רמאי, תחמן של גנבים קטנים. אני רוצה להתמודד, יו"ר מפלגת העבודה".
הרצוג, מצידו, הגיב הערב על הדברים ואמר כי מדובר בקומבינה מושחתת חמורה שחייבת להוביל את המעורבים בה למסקנות אישיות. "מדובר במרמה והפרת אמונים מול הציבור הרחב, חברי ומתפקדי מפלגת העבודה. אי-אפשר להגזים בנזק שנגרם לנו אבל אנחנו נדע להתגבר, להתחזק ולהוביל את המפלגה על ערכיה המדיניים והחברתיים בחזרה להנהגת המדינה", אמר.
ח"כ כבל אמר בתגובה לפרסום ההקלטה כי את שאמר בשיחה אמר מתוך משאלת לב שאפילו הוא לא יודע אם ירצה לממש אותה. "אין ולא היה דיל ביני ובין שלי, לא בקשתי ממנה לתמוך בי לראשות המפלגה וממילא היא גם לא הבטיחה זאת. הדלפת קטעים סלקטיביים משיחה בת שעות ארוכות היא עוד פרפור אחרון של ניסנקורן ומשפחת עיני למנוע התמודדות, ומאמצים אלה מעידים על הפחד שהם חשים. להדלפה יש ערך רכילותי ובוודאי לא משפטי. בחירות יהיו ועל ניסנקורן להשלים עם כך", אמר.

תאריך:  02/03/2017   |   עודכן:  02/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כבל: שלי תתמוך בי לראשות המפלגה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אם
שמ  |  2/03/17 22:04
 
- מצחיק
שמ  |  3/03/17 10:43
2
האחת נבלה והשני טרפה ח ח ח ח  ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  2/03/17 22:30
3
כבל ו יחימוביץ:הבושה ו החרפה
ישע  |  3/03/17 05:24
4
שלי הציגה עצמה מאז ומעולם
שלי דוגאגת לשלי  |  3/03/17 05:56
5
מפלגה שידועה בדופרצופיות
אריק76  |  3/03/17 09:30
6
כבל עצמו לשחיתות
מ.ל.  |  3/03/17 09:48
7
שני חושפי שחיתות במערומיהם
דורון.צ  |  3/03/17 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השר לביטחון פנים טען שיש להשוות את רמת השירותים הניתנים לתושבי מזרח ירושלים לאלו הניתנים לתושבי מערב הבירה    "זכויות הפרט של כל אדם ואדם אינן מותנות בכך שהוא אוהב אותנו יותר או אוהב אותנו פחות"
איתמר לוין
סרגיי סידורוב ורונן זגיר הודו בביצוע 1,500 עבירות מס, הלבנת הון ושיבוש מהלכי משפט    הסדר הטיעון המקל - בעקבות מידע מודיעיני חסוי ששפך אור חדש על הפרשה
איתמר לוין
ג'קי בן-זקן, המרצה 26 חודשי מאסר על עבירות ניירות ערך ועל חלקו בפרשת פואד, ישלם לקופת הפירוק של קבוצת קריזמה לאחר שנטען שביצע בה פעולות מרמה
איציק וולף
מתאם פעולות הממשלה בשטחים חושף שבלאל בראהמה, אחד מגדולי המבריחים בחצי האי סיני המקושר הן לחמאס והן לדאעש, לא מת כפי שניסו בחמאס להראות, אלא חי ומקבל משכורת מהזרוע הצבאית של הארגון
מירב ארד
הירי בוצע לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות סמוך לגדר המערכת    טנקים ירו בתגובה לעבר עמדת חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il