X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נחמן עזרן, בנו של מי שהיה הרב הראשי לראשל"צ וסגן שר האוצר, תובע 8 מיליון שקל מעו"ד אברהם רביבו בעקבות פסילת הצוואה שערך עבור אביו
▪  ▪  ▪
עזרן ז"ל. צוואה [צילום: לע"מ]

נחמן עזרן תובע 8 מיליון שקל מעו"ד אברהם רביבו, אשר טיפל בצוואתו של אביו - הרב יוסף עזרן, שהיה הרב הראשי לראשון לציון וסגן שר האוצר. הרב עזרן הלך לעולמו לפני שבע שנים.
לטענת עזרן (28.2.17), רביבו טיפל בצוואה בצורה רשלנית, שהביאה לכך שהיא נפסלה בידי בית המשפט למשפחה בראשון לציון בשל פגמים מהותיים שנפלו בה. התובע אומר, כי הוא היה אמור לרשת את רוב העיזבון, ופסילת הצוואה גרמה לו לנזק כבד. על-פי הצוואה, המצוטטת בתביעה, אמור היה התובע לרשת ארבע דירות, בעוד אחיו שלום עזרן היה אמור לרשת דירה אחת, ואחותו - את הדירה שמימן אביה לה ולמשפחתה. גם הנכסים הפיננסיים של הרב עזרן היו אמורים לעבור לידי התובע.
לדברי התובע, אביו בחר ברביבו לערוך את הצוואה ולנהל את העיזבון לאור הידידות ארוכת השנים ביניהם. הצוואה נערכה בבית החולים בו היה מאושפז הרב עזרן, שלושה שבועות לפני פטירתו. אחיו ושלוש אחיותיו של התובע התנגדו לקיום הצוואה, ובית המשפט למשפחה קיבל אותה משום שהוכנסו בה תיקונים עליהם לא חתם הרב עזרן. התובע אומר, כי היה אמור לרשת נכסים ב-10 מיליון שקל - אך בעקבות פסילת הצוואה, קיבל 2 מיליון שקל בלבד.
לדברי התובע, בית המשפט למשפחה התקשה להסתיר את ביקורתו מהחובבנות אשר אפיינה את הנתבע בייעוץ המשפטי שהעניק למנוח בעריכת הצוואה, ומתח עליו ביקורת בפסק הדין במילים: "הכיצד פעל בחוסר תשומת לב ביחס למסמך מהותי? הכיצד שלח לאדם זר את המסמך? והכיצד ביצע תיקון שלא על סמך דברי המנוח?".
עוד נאמר בתביעה, בית המשפט עצר את החקירה הנגדית של רביבו, כדי להסביר לו מהו גודל האחריות המוטלת על שכמו כעורך דין המעניק שירותים משפטיים בנושא צוואות. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אלי הלם וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  04/03/2017   |   עודכן:  04/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי הלם / Eli Helem
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ בצלאל סמוטריץ' והתנועה למדינה יהודית אומרים כי כינוס ועדת השרים למתן היתרי עבודה ענפיים בשבת בהרכב אותו מבקש נתניהו הוא מחטף המנוגד לחוק שנועד לאפשר היתר למשחקי הכדורגל וישליך על ענפים אחרים במשק
עידן יוסף
לא רק יאסר ערפאת: רחוב במדינת ישראל על שם חאג' אמין אל חוסייני - המופתי הפרו-נאצי שנפגש עם היטלר
אלעזר לוין
קופת הפירוק תקבל כ-2.2 מיליון שקל    10 דירות נוספות עומדות למכירה, ובהן פנטהאוזים ושתי דירות הרשומות על שם בנותיה    גם הדירה שאור התגוררה בה עד לאחרונה - למכירה    "בנתה אימפריה של דירות בעשרות מיליוני שקלים, על חשבון הלקוחות"
אלעזר לוין
יחליף את אשל ארמוני שהתפטר    הכישורים של המנכ"ל החדש: מ.א. בלימודי המזרח התיכון, מזכיר קיבוץ, מנהל פנימייה, סופר ומרצה על התבגרות    אין לו ניסיון בבניה ובנדל"ן
איציק וולף
שר הביטחון יציג בפני הממשלה הצעת החלטה שלפיה יפונו תושבי אתר המגורים הזמני בתל ערד תמורת הקצאת קרקעות ללא מכרז לבניית בתים, מענק של 100 אלף שקל והענקת אזרחות ישראלית לאחר שנת רישיון ישיבת קבע בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il