X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נשיא המדינה ושר הביטחון השתתפו בטקס האזכרה הממלכתי לחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע "החברה הישראלית וממשלת ישראל יעשו כל שלאל ידן בכדי להשיב את הדר ואורון הביתה"
▪  ▪  ▪
הנשיא ריבלין בטקס האזכרה [צילום: מארק ניימן, לע"מ]

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ושר הביטחון, אביגדור ליברמן, הצהירו כי מדינת ישראל מחויבת לפעול לאיתור חללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע. הדברים נאמרו בטקס הממלכתי לציון נפילת החללים שמקום קבורתם לא נודע, המתקיים בכל שנה בתאריך ז' באדר שהוא היום המיוחס במסורת היהודית למותו של משה רבנו שמקום קבורתו לא נודע.
"בימים אלה, כשדוח מבקר המדינה על מבצע צוק איתן מטלטל את כולנו, איננו יכולים לשכוח ולו לרגע שיש כאלה שעבורם המערכה לא הסתיימה. משפחות שכולות. חיילים שנפצעו פיזית ונפשית. וכן גם משפחות שבניהן לא שבו הביתה. משפחות שהספק עוד קורע את ליבן. מדינת ישראל והחברה הישראלית לא שוכחות ולא ישכחו את אורון והדר. החברה הישראלית וממשלת ישראל יעשו כל שלאל ידן בכדי להשיב את הדר ואורון הביתה. על חמאס להפנים שתביעות הומניטריות, אינן יכולות להיות מופנות רק כלפי ישראל", אמר ריבלין.
לדבריו, המחויבות של המדינה גם כלפי משפחות החיילים הנעדרים היא איתנה ומוחלטת. "'אין לנו קבר החייל האלמוני', כך אמר מורי, איש ירושלים יהודה עמיחי. משום שבלב כולנו ובפינו כולנו, יש את המחויבות והתקווה. מחויבות להשבת הבנים. תקווה להסרת הספקות. נמשיך ונעשה כל שביכולתנו כדי שאף משפחה לא תתמודד עם נטל הספק. יהי זכרם של בנינו, חללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע, ברוך וצרור בלבנו לעד", אמר.
שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ציין כי הממשלה הנוכחית, כמו כל ממשלות ישראל מאז ומתמיד, עושים הכל על-מנת לשפוך אור על גורלם של הנופלים שמקום קבורתם אינו נודע. "זהו חוב מוסרי ראשון במעלה, בראש ובראשונה לכם, בני המשפחות, לבנים שאינם עִמָּנוּ ולחיילי ולמפקדי צה"ל שאנו שולחים מדי יום למשימות מסכנות חיים. משפחות יקרות, המאבק שבשמו יצאו יקיריכם למערכה - עודנו רחוק מסיום. בסביבה הקרובה והרחוקה שלנו ממשיכים לפעול מדינות וארגונים חסרי מעצורים, שמבקשים לערער את שגרת החיים בארצנו", אמר.
לדבריו, גם אחרי עשרות שנים של מאבק, עוד לא אבדה תקוותנו לחיות בשלום עם שכנינו. "אך אינני מציע לאיש לבחון את מידת נכונתנו להגן על תושבי ישראל. מי שיבקש לפגוע בנו ימצא מולו צבא נחוש, חזק, מוכן ומלוכד, שישיב מכה קשה לכל איום במעגל הקרוב והרחוק״, דברי שר הביטחון.

תאריך:  05/03/2017   |   עודכן:  05/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מח"ש: ארביב לא דיווח על קשריו עם הרב פינטו, על הסיוע הכספי שקיבל מאנשיו של פינטו ועל הצעתו של פינטו לשלם לו שוחד של 60,000 שקל
מירב ארד
מפעלי התעשיה החקלאית אינם זכאים כיום לתמריצים להשקעות ונדרשים לשלם 25% מס, לעומת מפעלי תעשיה מאושרים שמשלמים מס מופחת של 7.5% בלבד
עידן יוסף
בעקבות פניות התנועה למדינה יהודית וח"כ סמוטריץ', הוסרה לפי שעה העברת הסמכויות מנתניהו להנגבי בשל בעיות משפטיות    ועוד: האם ניסה השר אזולאי לחמוק מחברות בוועדה
איציק וולף
הצטרף למכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) וישתתף במספר תוכניות מחקר של המכון    יתחיל בעבודתו כבר בשבוע הקרוב    שפירו: גאה להצטרף לצוות המוכשר של המכון למחקרי ביטחון לאומי
אביתר בן-צדף
סרג'נט בואי ברגדאהל מואשם, כי נטש את יחידתו כשהוצבה באפגניסטן בשנת 2009
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il