X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כנרת גאלרי תובעת 8 מיליון שקל משתי חברות שבבעלותו של יוחנן גלאם, בטענה שלא הודיעו לה על עבודות מתוכננות ליד החנות וסילקו אותה ממנה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת כנרת גאלרי, המפעילה חנויות מזכרות וקוסמטיקה לתיירים, תובעת 8 מיליון שקל מחברות יובל ירין ים המלח וסי אוף ספא מעבדות ובעליהן יוחנן גלאם.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי התובעת שכרה מחברת יובל ירין נכס רחב ידיים למשך עשר שנים תמורת 150,000 שקל בחודש. הנכס מצוי בחוף עין בוקק, שהוא מוקד עלייה לרגל לתיירות פנים וחוץ. הנכס משמש מזה שנים למכירת מוצרי קוסמטיקה ומזכרות ולהפעלת מסעדה. היא גם חתמה על חוזה למכירת מוצרי אי-אנד ספא בחנות. התובעת אומרת, כי שילמה לשוכר הקודם 3.5 מיליון שקל וביצעה בשטח עבודות שיפוצים נרחבות.
ואולם, כעבור שנה וחצי החלו עבודות נרחבות בעין בוקק, אשר הגבילו מאוד את הגישה לחנות. התובעת טוענת, כי הנתבעות לא הודיעו לה על תוכניות הבנייה, דרשו שתשלם את מלוא דמי השכירות כאילו דבר לא השתנה, ואילו סי אנד ספא לא מכרה לה מוצרים בהנחה כמובטח והתחרתה בה בחנויות סמוכות.
לטענת התובעת, באמצעות עוה"ד רונה זמשטייגמן ויעל לנגה, לאחרונה - כאשר סיום שיפוץ החוף נראה באופק - סילקו אותה הנתבעות מן הנכס ואף נטלו סחורות וציוד השייכים לה. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  07/03/2017   |   עודכן:  07/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אופק צילומי אוויר מבקשת לקבוע שהיא הזוכה במכרז של האוצר לביצוע צילומים לצורך גילוי עבירות בנייה ולא חברת סימפלקס שהוכרזה כזוכה
איתמר לוין
אישר את החלטת בנק מזרחי לסגור את חשבונו של עו"ד שמואל סעדיה, אשר חירף וגידף את העובדים    השופטת תמהה: מדוע סעדיה מתעקש לפעול בסניף שאין לו אמון בעובדיו
איתמר לוין
גדות ביקש בלשון בוטה להעביר תיק מבית המשפט המחוזי בתל אביב לבית המשפט בבאר שבע    נאור: מדובר בניסיון לעקוף את הליכי הערעור
יפעת גדות
גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל: "פרסומת המשתמשת באופן מניפולטיבי בנשים "הידועות" כששות אלי קרב, אותן משלחים זו נגד זו למטרות הנסתרות מעיניהן ומשרתות את הפרסומאי"
עידן יוסף
ישיבה ראשונה של הוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן: "המערכת הביורוקרטית מונעת מהמשפחות לקבל תשובות"    משרד הבריאות: "אנשים מבקשים מידע על אדם בלי הוכחה שהם קרובי משפחתו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il