X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גדות ביקש בלשון בוטה להעביר תיק מבית המשפט המחוזי בתל אביב לבית המשפט בבאר שבע נאור: מדובר בניסיון לעקוף את הליכי הערעור
▪  ▪  ▪
גדות. טענות לנשיא

נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, מותחת ביקורת (6.3.17) על עו"ד עוז גדות ועל התנהלותו - הן בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב והן בפניה.
גדות מונה בשנת 2006 כנאמן בפשיטת רגל לנכסיו של שלמה שושטרי. בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע, כי גדות לא מילא את הוראותיו ולפיכך מינה לצידו מנהל נוסף. גדות הגיש, כלשונה של נאור, "הודעות על גבי הודעות, בצירוף נספחים רבים". הוא התלונן על אופן ניהול ההליך ואף פנה לנציב תלונות הציבור על שופטים, אך תלונתו נדחתה. הוא ביקש לפסול את השופטים שטיפלו בתיק, כולל הנשיא איתן אורנשטיין, טען שאורנשטיין "שיקר ביודעין", השפיל אותו וביצע שורה של עבירות פליליות.
המקרה הגיע לשולחנה של נאור במסגרת בקשתו של גדות להעביר את התיק לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. נדרשו שלוש החלטות של בית המשפט העליון עד שגדות הגיש בקשה מתוקנת, לה צורפו המשיבים הרלוונטיים. נאור דחתה את הבקשה באומרה כי מקורה בחוסר שביעות רצונו של גדות מההחלטות בתיק ובניסיון לעקוף את ההליכים הקבועים בחוק לערער על החלטות כאלו. היא מעירה, כי היענות לבקשה תביא לכך ש"יוכל כל בעל דין להביא להעברת הדיון בתיק באמצעות הפרחת תלונות נגד שופטים".
לבסוף אומרת נאור: "אבקש להסתייג מהשפה הבוטה שבה נקט המבקש ביחס לבית המשפט המחוזי בתל אביב וזאת מבלי להביע עמדה לגופן של הטענות נגד החלטותיו. כמו-כן, יש להצר על התנהלותו הדיונית של המבקש שהכבידה על הטיפול בבקשתו, ולכך ניתן
משקל בפסיקת ההוצאות". היא חייבה את גדות בתשלום הוצאות בסך 4,000 שקל.

תאריך:  07/03/2017   |   עודכן:  07/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל: "פרסומת המשתמשת באופן מניפולטיבי בנשים "הידועות" כששות אלי קרב, אותן משלחים זו נגד זו למטרות הנסתרות מעיניהן ומשרתות את הפרסומאי"
עידן יוסף
ישיבה ראשונה של הוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן: "המערכת הביורוקרטית מונעת מהמשפחות לקבל תשובות"    משרד הבריאות: "אנשים מבקשים מידע על אדם בלי הוכחה שהם קרובי משפחתו"
מחלקה ראשונה
הממשל האמריקני עצר את בני הזוג רוזנברג בחשד לריגול עבור הרוסים
עידן יוסף
נכסי קצא"א עד היום, העובדים וזכויותיהם, יעברו כולם לקצא"א ב'    רצועת החוף של קצא"א באילת תועבר לשימוש ציבורי למעט חלק קטן לשימוש החברה    גפני: "חוק חשוב שאושר רק בזכות ועדת הכספים שידעה לחבר בין כל בעלי האינטרס הרבים שקשורים בו"
אלעזר לוין
יסביר לראשונה בפומבי, בכינוס סוכני ביטוח החיים, מדוע החליטה חברתו לפרוש ממוסדות ענף הביטוח, ומדוע אינה חוזרת    עוד בכיר ברשות הביטוח יופיע בכינוס לצד הממונה סלינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il