X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עלייה חדה של 37% בתנועת הנוסעים בנמל התעופה "עובדה" במהלך פברואר השנה לעומת פברואר ב-2016 עם 22,072 נוסעים בטיסות בינלאומיות. מתחילת השנה עלתה תנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בעובדה ב-32.8%
▪  ▪  ▪
נמל עובדה [צילום: רשות שדות התעופה]

הגברת התחרות על קווי הטיסות ומדיניות הפטור לחברות התעופה והורדת המיסים בנמל התעופה של עובדה מביאה לגידול ישיר במספר הנוסעים והטיסות ולירידה במחירי כרטיסי הטיסה תוך הרחבת ההיצע לנוסעים. מנתונים שמפרסמת (יום ג', 7.3.17) רש"ת נרשמה עלייה חדה של 37% בתנועת הנוסעים בנמל התעופה "עובדה" במהלך פברואר השנה לעומת פברואר ב 2016 עם 22,072 נוסעים בטיסות בינלאומיות. מתחילת השנה עלתה תנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בעובדה ב-32.8%.
חברת התעופה המובילה את נתח פעילות הנוסעים ב"עובדה" בפברואר היא ראיין אייר עם 47% מסך התנועה ו10,572 נוסעים. אחריה חברת URAL AIR, עם 20.5% אחוז מסך הנוסעים עם 4,351 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ואחריהם במקום שלישי חברת "WIZZAIR" עם 10% מהנוסעים.
שר התחבורה ישראל כ"ץ הורה לרשות שדות התעופה ליישם תוכנית לפיתוח קווי התעופה הבינלאומיים לשדה התעופה על שם אילן ואסף רמון שבתמנע, ופיתוח הפוטנציאל הקיים של קווי תעופה חדשים בשדה תעופה החדש הסמוך לאילת כפי שהוצגה היום ברשות שדות התעופה.
מאז הסכם שמיים פתוחים הפכה התעופה בישראל ובאילת למנוע צמיחה כלכלי דרמטי. צוות השיווק של רשות שדות התעופה העוסק בפיתוח קווי התעופה לתמנע ואשר החל עבודתו לפני כשנה וחצי, ניהל עד כה מגעים עם חברות התעופה בעלות פוטנציאל לתפעול קווים לשדה התעופה על שם אילן ואסף רמון שבאילת.
שירות VIP לנוסעים בנמל התעופה "רמון"
חברת "אירו הנדלינג" זכתה במכרז רש"ת לשירות ליווי לנוסעים ואח"מים בנמל התעופה החדש " רמון" והחברה תפעיל את חדר האירוח לשירות הוי.אי.פי ברמון.
השירות יינתן לחברות התעופה הפועלות בשדה באותו מתכון הקיים לנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון. חדר הוי אי-פי יעוצב ויתוכנן ע"י החברה שתקים את חדר האירוח לנוסעי חברות התעופה הבינלאומיות וכן לנוסעים בטיסות הפנים ארציות אשר יהיו מעוניינים בשירותי אירוח ושירות וי אי-פי. ב"לאונץ' " - חדר האירוח יעמדו לרשות הנוסעים שירותי אירוח מגוונים כיבוד שירותי תקשורת, אינטרנט, טרמינל הנוסעים ב"רמון" ישרת כ-2 מיליון נוסעים בשנה.
לנוחות הטסים גם אולמות "דיוטי-פרי" מרווחים כאשר לראשונה ה"דיוטי-פרי" בנמל התעופה הבינלאומי "רמון" יהיה בעירוב של נוסעים בטיסות בינלאומיות ונוסעים בטיסות פנים ארציות והיוצאים לחו"ל יקבלו כפי הנהוג בטרמינלים בינלאומיים את המוצרים שקנו בשער העלייה למטוס עם הצגת כרטיס העלייה למטוס.
נמל התעופה "רמון" הנמל החדש של אילת והנמל הבינלאומי השני של ישראל ישמש לתעופה בינלאומית ופנים ארצי ת ויחליף את השדות הקיימים היום באילת ובעובדה. שטח הנמל החדש הינו כ 3,500 דונם, ושטח הטרמינל לבד הינו 35,000 מטר מרובע בנוי.
עד לפתיחת נמל התעופה "רמון" שלצד אילת מגיעים המטוסים מאירופה ל"עובדה" כאשר הסכם השמיים הפתוחים הרחיב את מגוון היעדים והטיסות גם לדרומה של המדינה וטיסות הבינלאומיות מגיעות לאילת ממוסקבה, פריז, קראקוב, קובנה, הלסינקי, ברטיסלאבה, סנט פטרסבורג, וורשה, לונדון.

תאריך:  07/03/2017   |   עודכן:  07/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אסף רמון  שמיים פתוחים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פברואר בנמל עובדה: שיאים בתנועת הנוסעים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חשיפה ב-News1: פרקליטת מחוז ירושלים (פלילי) חשודה בחיפוי על עו"ד אורי קורב ומחמת זאת נדרשה עדותה    ליטמן קיבלה מידע על הטרדה מינית שביצע קורב בפרקליטה שעבדה תחתיו אך נמנעה ממסירת דיווח ומהגשת תלונה למח"ש    למרות כל זאת, בתפקידה כפרקליטת מחוז היא מלווה את כל החקירות הרגישות נגד בני הזוג נתניהו    פרקליט המדינה שי ניצן מחפה על ליטמן משיקולים זרים ונמנע מהשעייתה מתפקידה מחשש לפתיחת תיבת פנדורה
איתמר לוין
בג"ץ דחה את עתירתו של מולקנדוב, אשר טען שהמדינה התחייבה לפני שנתיים שלא להשתמש נגדו במידע שמסר לה    קובע: מסירת המידע ל"עובדה" ביטלה את ההתחייבות
יצחק דנון
כנרת גאלרי תובעת 8 מיליון שקל משתי חברות שבבעלותו של יוחנן גלאם, בטענה שלא הודיעו לה על עבודות מתוכננות ליד החנות וסילקו אותה ממנה
יצחק דנון
אופק צילומי אוויר מבקשת לקבוע שהיא הזוכה במכרז של האוצר לביצוע צילומים לצורך גילוי עבירות בנייה ולא חברת סימפלקס שהוכרזה כזוכה
איתמר לוין
אישר את החלטת בנק מזרחי לסגור את חשבונו של עו"ד שמואל סעדיה, אשר חירף וגידף את העובדים    השופטת תמהה: מדוע סעדיה מתעקש לפעול בסניף שאין לו אמון בעובדיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il