X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתר האינטרנט להריון עם CMV
אתר ישראלי ראשון להריון עם cmv
אתר האינטרנט הוקם על-ידי ורד ורטהיים, מיכל ממלוק-כהן ואן רטיג, אשר עברו בעצמן הריון עם נגיף ה-CMV וילדו ילדים בריאים מבהירות: המידע שקיים כיום ברשת אינו עדכני ומדויק, ובמרבית המקרים אף מוטעה ומפחיד

לראשונה בארץ, הוקם אתר אינטרנט המרכז את המידע המקיף והעדכני ביותר לנשים אשר אובחנו עם נגיף ה-CMV בזמן ההריון.
נגיף ה-CMV שייך למשפחת ההרפס - וירוסים והוא הגורם השכיח ביותר לזיהום בהריון בארץ ובעולם. כ-0.2% עד 2% מהנשים ההרות נדבקות במהלך ההריון. במקרים שבהם קיימת הדבקה של העובר בנגיף, קיים חשש להיווצרות מומים ופתולוגיות שונות. עם זאת, מדגישות יוזמות ומקימות האתר - ורד ורטהיים, מיכל ממלוק-כהן ואן רטיג, אשר עברו בעצמן הריון עם נגיף ה-CMV וילדו ילדים בריאים, כי המידע שקיים כיום ברשת אינו עדכני ומדויק, ובמרבית המקרים אף מוטעה ומפחיד. הן מציינות כי רופאי נשים רבים בישראל, ממליצים לנשים שנדבקו בנגיף לבצע הפסקת הריון, על-אף שבמרבית המקרים מדובר בעובר בריא.
בשנת 2010 הקימו מיכל ואן את קומונת "הריון עם cmv" בתפוז וב-2016 קמה קבוצת הפייסבוק המקבילה. בשתי הכתובות נעזרו ונעזרות אלפי נשים בישראל שיכולות בזמן אמת, לקבל תשובות לכל שאלה שמטרידה אותן.
כדי למנוע את החרדה הראשונית איתה מגיעות הנשים ובמטרה להגיע לקהל רחב יותר, הוקם אתר האינטרנט, אשר ניתן למצוא בו מידע תיאורטי ומעשי, שאלות ותשובות, ראיונות עם המומחים העוסקים בתחום, טלפונים חשובים, מאמרים וכן אפשרות ליצירת קשר אישי לתמיכה פרטנית.
האתר הוקם ומופעל בהתנדבות מלאה. המידע בו מתבסס על מידע אישי, אך מגובה ע"י מחקרים, וכן עבר הגהה וביקורת ע"י זיהומולוגים מובילים המתמחים ב-CMV - פרופ' יעקב אמיר ופרופ' אפי בילבסקי.
ורד ורטהיים, מיכל ממלוק-כהן ואן רטיג מוסיפות: "השאיפה שלנו היא שנשים שיקבלו את הבשורה שנדבקו בנגיף, לא יהיו עוד בחרדה מהלא נודע. ידעו בדיוק במה הן נדבקו ומה הן הולכות לעבור, ידעו לאיזה רופאים כדאי לפנות כדי להיות בידיים הטובות ביותר ושיהיה להן מקום להתייעץ ולקבל תשובות ועידוד והכי חשוב, יהיו פחות החלטות על הפלות בעקבות מידע חלקי ושגוי ויותר תינוקות בריאים שיוולדו".

תאריך:  08/03/2017   |   עודכן:  08/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מוצע להקים ועדת חריגים שתהיה מוסמכת להכיר בישראלים שנפצעו או נהרגו בפעולת טרור מחוץ לישראל כנפגעי פעולות איבה, גם אם הפעולה לא כוונה נגד אזרחי ישראל או נגד העם היהודי
איציק וולף
חתם על צו שאסר לקיים אירוע של הרשות הפלשתינית במלון סנט ג'ורג' בירושלים    "הרשות הפלשתינית מנסה פעם אחר פעם לערער את ריבונותה של מדינת ישראל בירושלים, אני לא אתן לזה יד ולא אאפשר זאת"
איתמר לוין
העיתונאית שרון שפורר טוענת בכתב ההגנה בתביעת ראש לשכת עוה"ד, כי צדקה בפרסומיה על ניגודי עניינים בעניינו של עו"ד ברק כהן ובבחירת מנורה למעניקת ביטוח האחריות המקצועית
אלעזר לוין
תמורת המכירה של דירת-הגג תתחלק בין כונס הנכסים של אור לבין בנק איגוד    בקרוב צפםויה מכירת דירות נוספות
איציק וולף
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק להסדר ההימורים בספורט    יוטלו הגבלות על פרסומות וימוסד מנגנון אשר ימנע הלבנת הון באמצעות כספי ההימורים    ח"כ מיכאלי: היה ראוי לבטל גם את מכונות המזל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il