X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מועצת הרשות השנייה האריכה בשלוש שנים נוספות את כהונת חברי הדירקטוריון מטעם הציבור בחברת החדשות של ערוץ 2 - תמי רווה, רחל דון-יחיא, אהוד רצאבי ועדי ברשדסקי
▪  ▪  ▪
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו

מועצת הרשות השנייה החליטה (יום ג', 21.3.17) על הארכת כהונתם של חברי הדירקטוריון הממונים מטעם הציבור בחברת החדשות של ערוץ 2 בשלוש שנים נוספות. בתוך כך הוחלט על הארכת כהונתם של תמי רוה, רחל דון-יחיא, אהוד רצאבי ועדי ברשדסקי.
דירקטוריון חברת החדשות כולל שישה נציגים מטעם זכייניות הערוץ, קשת ורשת, ולצד אלה ממונים ארבעה חברים נוספים על-ידי הרשות השנייה המהווים נציגים מטעם הציבור בדירקטוריון.
"חברי הדירקטוריון עשו עבודתם נאמנה והיוו בשנים האחרונות נדבך חשוב בשימורה של חדשות 2 כחברה מקצועית, אמינה ומובילה". כך אמרה אוה מדז'יבוז', יושב-ראש מועצת הרשות השנייה, "אנו שמחים שהם ניאותו להמשיך את כהונתם המוצלחת בשלוש שנים נוספות".
בכתב המינוי כתבה מדז'יבוז' כי "מועצת הרשות השנייה רואה בתפקיד הדירקטורים מטעמה תפקיד מרכזי בתחום התקשורת בישראל, שלו מאפיינים ציבוריים, תרבותיים וחינוכיים, וזאת לאור מעמדן של חברות החדשות בעיצוב דעת הקהל בישראל. כן רואה המועצה חשיבות מיוחדת בשמירת עצמאותה ומקצועיותה של חברת החדשות, כמי שמשמשת ספק מידע מרכזי לציבור. אבקש להדגיש כי עצמאות ומקצועיות זו הינם בעלי חשיבות מיוחדת בשנים הקרובות, עם המעבר לרשיונות שידור, על כל הכרוך בכך והנוגע לפעילות חברת החדשות".
עוד כתבה מדז'יבוז': "מועצת הרשות השנייה סבורה כי האינטרס הציבורי מחייב כי שידורי החברה יתבססו על דיווחים עובדתיים ומהימנים, יכללו פרשנויות איכותיות ומאוזנות, ויתנו כיסוי נאות לפריפריה הגאוגרפית ולפריפריה החברתית, וזאת כדי שהסיקור החדשותי יהווה בבואה אמיתית של החיים במדינת ישראל".
אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2: "נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 2 הם חלק מעמוד השדרה האיתן של חברת חדשות בעלת ותק וניסיון, הממשיכה להיות כלי התקשורת המשמעותי והמוביל בישראל בתקופה של טלטלות ואי ודאות בתקשורת הישראלית".
בישיבת דירקטוריון חברת החדשות שהתקיימה היום דיברה עורכת הדין תמי רוה על חשיבות תפקודם של נציגי הציבור בדירקטוריון בעיקר נוכח האתגרים העומדים בפני התקשורת. לדבריה, "יש חשיבות רבה להמשך תהליכים חשובים שבהם התחלנו יחד עם הרשות השנייה, על-מנת להגדיל את הייצוג הנשי בשידורי האקטואליה והחדשות דוגמת סדנה מקצועית שיזמנו בחדשות 2 יחד עם הרשות השנייה להכשרת נשים להופעה טלוויזיונית".
היא הדגישה את חשיבות ועדת המשנה של הדירקטוריון שבראשותה, לקביעת כללים בנושא היערכות חברת החדשות לתקופת הרשיונות והאחזקה המשותפת של הזכייניות בחברת החדשות.

תאריך:  21/03/2017   |   עודכן:  21/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבעת אמון: הרשות השנייה האריכה כהונת נציגי הציבור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
המהלך - במסגרת נהלים חדשים שאישרה ועדת הכנסת נגד הדלפות מדיונים חסויים בכנסת    ח"כ קיש: ברגע שהדיונים הרגישים האלו הופכים לפוליטיים - אזרחי ישראל משלמים את המחיר
מירב ארד
כך אמרה נגידת בנק ישראל, קרנית פלוג בוועדת הכספים    הוסיפה: התחזקות השקל נובעת בחלקה ממצבו הטוב של המשק הישראלי
אריאל י' לוין
טען כי הסכסוך הישראלי-פלשתיני הוא המונע קיום יחסים גלויים בין ישראל למדינות השכנות, דבר שישפיע על ההגמוניה האירנית במרחב. לפיכך, אמר כי נדרשת מנהיגות אמיצה המוכנה להוביל לדרך חדשה
מירב ארד
מבקר המדינה התבטא בחריפות בכנס הבינ"ל במכון משואה ללימודי השואה    מבהיר: "משרדי הממשלה מטפלים בתופעות אפליה באופן רפה, אין מדיניות ממשלתית משמעותית למיגור התופעה"
איתמר לוין
בג"ץ מתבקש להורות לממשלה לחשוף את הפרוטוקולים של ועדת השרים לחקיקה, את חומר הרקע המוגש לחבריה ואת אופן ההצבעה של השרים על הצעות החוק הפרטיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il