X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש המחוזי הורה לחמי דורון להחזיר את הסכום שקיבל על-פי פסק דין של בית משפט השלום, בעקבות הפסקת כהונתו כיו"ר הוועדה הממונה בטייבה
▪  ▪  ▪
דורון. 13 חודשים בלבד

הח"כ לשעבר חמי דורון יחזיר למדינה 700,000 שקל שקיבל בעקבות הפסקת כהונתו כיו"ר הוועדה הממונה לעיריית טייבה. בית המשפט המחוזי מרכז קיבל (7.3.17) את ערעורה של המדינה על פסק דינו של בית משפט השלום בראשון לציון, שזיכה את דורון בפיצוי זה.
דורון מונה לתפקיד בשנת 2008 בידי שר הפנים דאז, מאיר שטרית, אך הועבר ממנו לאחר 13 חודשים בלבד בשל חילוקי דעות קשים עם הנאמן שמונה לעירייה בידי בית המשפט, עו"ד אבנר כהן. בג"ץ דחה את עתירתו נגד הפסקת כהונתו וציין, כי יוכל לתבוע פיצוי במישור האזרחי אם תימצא עילה. שופט השלום רפי ארניה קבע, כי כאשר אמר שטרית לדורון שהוא יכהן עד הבחירות המוניציפליות ב-2013 - הייתה זו הבטחה שלטונית והיא הופרה, ולכן זכאי דורון לפיצוי.
המדינה ערערה על פסק הדין, ואילו דורון - כיום איש עסקים ועורך דין - ערער בבקשה להגדיל את הסכום; תביעתו המקורית עמדה על מיליון שקל. השופטים בלהה טולקובסקי, אבי פורג ומיכל עמית-אניסמן קיבלו את ערעורה של המדינה והורו לדורון להחזיר את הכסף ששולם לו.
המחוזי קובע, כי דבריו של שטרית - שנאמרו בעל-פה - לא היו הבטחה שלטונית אלא הצהרת כוונות בלבד. משום שהחוק אינו מסמיך את שר הפנים לקצוב את תקופת כהונתו של יו"ר ועדה ממונה, ותקופה זו תלויה במשתנים רבים שאינם קשורים לשר - ולכן ממילא אין הוא יכול לקיים הבטחה כזאת. הניסיון גם מלמד, כי תקופת הכהונה הממוצעת היא 30 חודשים בלבד.
בשולי הדברים מציינים השופטים, כי המדינה הציעה לשלם לדורון 250,000 שקל, ומביעים תקווה שההצעה תעמוד בעינה גם לאחר פסק הדין. את המדינה ייצג עו"ד נתן בביוף, ואת דורון - עוה"ד עופר שפיר וחן רזיאל-ברק.

תאריך:  22/03/2017   |   עודכן:  22/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
רא"ל גדי איזנקוט בדיון בכנסת על לקחי מבצע צוק איתן כי "לא צריך להלך אימים על הציבור    סיפר כי שליש מהמנהרות ההתקפיות חדרו לשטח ישראל
מירב ארד
המפעל התחייב בתמורה להעסיק 100 עובדים בעשור הקרוב    צה"ל ומשהב"ט יפעלו להעביר לערד פעילויות אחזקה בהיקף של עשרות מיליונים ב-15 השנים הקרובות
איתמר לוין
הותר לפרסום: אלי כהן, חבר ארגון העובדים ואחד האנשים החזקים בחברה, נעצר לפני שבוע בחשד לקבלת שוחד ועבירות מרמה
איתמר לוין
רשת מסעדות ג'ירף תשלם רק רבע מפיצויי הפיטורים ליעקב אשר, שניהל את הסניף באילת, לאחר שהתברר שתוך כדי עבודתו הקים מסעדה מתחרה
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב    פרופ' טנה: "מצאנו שאנשים עם עמידות לאינסולין, עם או בלי סוכרת, נמצאים בסיכון מוגבר לדעיכה קוגניטיבית מואצת כעבור שני עשורים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il