חברת זיפי, מפעילת אתר הקניות זיפ, מנסה לפגוע בצורה בלתי הגונה באתר מתחרה - טוענת חברת צ'יפי, מפעילת האתר הנושא את אותו שם. בכך מגיבה צ'יפי על תביעת זיפי, הטוענת להעתקת האתר שלה בידי הנתבעת. שתי החברות מאפשרות לבצע קניות בעברית מאתרי מכירות מובילים בחו"ל, כגון eBay ו
אמזון.
בכתב ההגנה אומרת צ'יפי, כי "לא לתובעת, לא לנתבעת ולא לאדם אחר כלשהו אין מונופולין על הרעיון העומד בבסיס האתר ולא על שיטת הפעולה שלו (מה גם שאתר הנתבעת פועל בצורה יעילה וטובה יותר מאתר התובעת)". לדבריה, הדמיון הפונקציונלי בין האתרים נובע מכך שהם פועלים באותו תחום, והתובעת היא שהעתיקה ממנה. עוד מדגישה צ'יפי, כי כיום קיימים הבדלים חיצוניים משמעותיים בין שני האתרים.
עוד אומרת צ'יפי, כי זיפי לא הציגה בתביעתה עובדות מהותיות הנוגעות לטענתה לגניבת עין, שכן לא הוכיחה את קיומו של מוניטין המהווה תנאי סף לתביעות מסוג זה - ולכן יש למחוק אותה על הסף. בדומה טוענת צ'יפי, כי זיפי לא עברה את המשוכות הנדרשות לתביעה על הפרת זכויות יוצרים - הוכחה שקיימת יצירה מוגנת ושהזכויות עליה מצויות בידיה. לדברי צ'יפי, אותן טענות הועלו כבר בתביעה שנדחתה בידי בית משפט השלום. כתב ההגנה הוגש באמצעות עו"ד
יורם ליכטנשטיין.