X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סיומו של הליך משפטי ממושך בעשרות מיליוני שקלים: הנציגה הישראלית לשעבר תשלם 1.8 מיליון שקל ליצרנית הגרמנית של תוספים רפואיים ותוספי תזונה
▪  ▪  ▪
הפרת הסכם

חברת סופר מדיק ובעליה, ציון ידיד, יפצו ב-1.6 מיליון שקל את חברת הובנר הגרמנית על הפרת זכויותיה ועל סחורות שלא שילמה תמורתן. זוהי השורה התחתונה בסכסוך בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, שהיא להתדיינות משפטית ממושכת ולתיק הכולל אלפי עמודי פרוטוקול.
הובנר עוסקת בתחום התוספים הרפואיים ותוספי תזונה, תחת הסימן המסחרי "טננבלוט", ובשנת 2002 מינתה את סופר מדיק לנציגתה בישראל. הובנר ביטלה את ההסכם בשנת 2009, בטענה שסופר מדיק לא עמדה בהתחייבויותיה ואף הפרה אותו. סופר מדיק טענה, כי הביטול נבע משיקולים זרים ומהחלפת ההנהלה בהובנר. החברה הגרמנית תבעה 4 מיליון שקל, בטענה שהחברה הישראלית ממשיכה להפיץ שלא כדין את מוצריה ושלא שילמה לה תמורת סחורה שקיבלה. החברה הישראלית הגיבה בתביעה בסך 40 מיליון שקל, בטענה שאלו הנזקים שנגרמו לה בשל הפרת החוזה.
שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דפנה אבניאלי, קיבלה (27.3.17) מחצית מתביעתה של הובנה ואחוז אחד מתביעתה של סופר מדיק. היא קבעה, כי ההסכם בוטל כדין בשל הפרות יסודיות שלו מצד סופר מדיק, וכי מאז 2008 הפיצה סופר מדיק שלא כדין מוצרים במותג "טננבלוט".
"סופר מדיק הפרה את ההסכם עם הובנר הפרה יסודית, אשר התבטאה ברישום סימן המסחר טננבלוט על שמה, ללא היתר ושלא כדין; באי עמידה בהתחייבויות הכספיות לשנים 2009-2008, ובמיוחד ההתחייבות להגדיל את הרכישות ב-10% כל שנה; בהפצת מוצרים מפרים תחת הסימן טננבלוט, ללא הרשאה, שיוצרו באמצעות צד שלישי ושאינם כלולים בהסכם ההפצה. משכך, ביטול ההסכם על-ידי הובנר היה כדין", קובעת אבניאלי. היא חייבה את סופר מדיק בתשלום של 2 מיליון שקל.
במקביל, חויבה הובנר לפצות את סופר מדיק ב-430,000 שקל בשל הפסקת ייצורו של אחד המוצרים ובשל שימוש במוצר אחר המזוהה עם סופר מדיק. סופר מדיק חויבה בתשלום הוצאות בסך 250,000 שקל, והובנר - ב-60,000 שקל. לפיכך, בשורה התחתונה תשלם סופר מדיק להובנר 1.8 מיליון שקל. את הובנר ייצגו עוה"ד עוה"ד שלמה כהן ואמיתי שפירא, ואת סופר מדיק ומנהליה - עוה"ד יוסי בנקל, אסף שיר ויעקב קלדרון.

תאריך:  30/03/2017   |   עודכן:  30/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ביום הראשון לחופשת הפסח יעברו בנתב"ג כ-63,000 נוסעים    בחודש אפריל בלבד צפויים לעבור 1.6 מיליון נוסעים    היעדים מועדפים לפסח 2017 - טורקיה, ארה"ב, צרפת, גרמניה ואיטליה.
אלעזר לוין
הגישה לארנה גרופ הצעה לרכוש את הקניונים באשדוד ובנהריה    מחיר משוער: 840 מיליון שקל    המכירה תקועה בגלל הפניקס
אלעזר לוין
מחר הוא המועד האחרון למכירת השליטה בחברה ליאנגו הסינית בכ-1.95 מיליארד שקל, אך החברה אינה אומרת דבר על מצב המו"מ    החברה רשמה ב-2016 רווחי שיא - 694 מיליון שקל, זינוק של 113%    ביטוחי חיים ובריאות עברו מהפסד לרווח, ירידה ברווח ביטוח כללי
עידן יוסף
בקרב גברים התמיכה ביחידות מעורבות גבוהה בהרבה מאשר בקרב נשים - 76% מהגברים בעד לעומת 65% מהנשים שבעד    הנחיות למפקדים לגבי מצדיות: שילוב חיילים וחיילות רק לצורך מבצעי
איתמר לוין
השופט אלון גביזון מציין שמדובר בתופעה נרחבת בקרב הפזורה הבדואית בנגב, הגוררת שהות בלתי חוקית בישראל ונטל כלכלי על המדינה    מותח ביקורת על אוזלת היד במאבק בתופעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il