X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברשת חל גידול של כ-7% במספר לינות תיירים הרווח התפעולי רשם גידול של 86% ה-EBITDAR רשם בשנה החולפת גידול של כ-30%
▪  ▪  ▪
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל

חברת ישרוטל, שפועלת בתחום ניהול בתי מלון בישראל, מודיעה (יום א', 2.4.17) על פרסום התוצאות הכספיות לשנת 2016:
ברשת חל גידול של כ-7% במספר לינות תיירים בעיקר כתוצאה משיפור במצב הביטחוני לעומת שנת 2015 שהייתה אחרי מבצע צוק איתן והתאוששות חלקית של הרובל וחל קיטון של כ-4% במספר לינות ישראלים, כתוצאה מהפסקת ניהול מלון הנסיכה.
מחזור ההכנסות של הקבוצה לשנת 2016 הסתכם לכ-1,246 מיליוני שקלים, לעומת כ-1,242 מיליוני שקלים בשנת 2015. מחזור ההכנסות של הקבוצה ברבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם לכ-320 מיליוני שקלים, לעומת כ-295 מיליוני שקלים, ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-8%.
ה-EBITDAR (רווח מפעולות רגילות לפני פחת ותשלומים לבעלי מלונות) של הקבוצה השנתי הסתכם בכ-289 מיליוני שקלים, בהשוואה ל-EBITDAR של כ-222 מיליוני שקלים בשנת 2015, גידול של כ-30%. ה-EBITDAR ברבעון הרביעי של שנת 2016, הסתכם בכ-72 מיליוני שקלים, לעומת כ-מיליון שקלים בתקופה המקבילה.
הרווח התפעולי בשנת 2016 הסתכם לכ-166 מיליוני שקלים, בהשוואה לרווח של 89 מיליוני שקלים, בשנת 2015, גידול של כ-86%. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם לכ-40 מיליוני שקלים, לעומת הפסד של 33 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי בשנת 2016 הסתכם בכ-121 מיליוני שקלים, בהשוואה לכ-54 מיליון שקלים אשתקד, גידול של כ 124%. הרווח הנקי ברבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם בכ-32 מיליוני שקלים, בהשוואה להפסד של כ-31 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: ״החברה מסכמת שנה מאתגרת עם תוצאות מצוינות שכוללות גידול משמעותי ברווחיות ובפרמטרים התפעוליים. ענף המלונאות בישראל הוא ענף תחרותי וברמה האזורית התמודדה הרשת בהצלחה מול מלונות בישראל, במזרח אגן הים התיכון ובאירופה. במהלך השנה חל גידול של 7% במספר הלינות של התיירים במלונות הרשת, זאת ביחס לגידול של 4% בענף התיירות כולו. במהלך השנה נמשכה ההשקעה בשדרוג המלונות הקיימים ובהתרחבות. החברה רכשה בשנת 2016 את מלון מצפה הימים בסך של כ-103 מיליוני שקלים. השנה הרשת תחנוך שני מלונות חדשים, מלון פאבליקה בהרצליה ומלון היוקרה החדש של הרשת, מלון אוריינט, בירושלים.״

תאריך:  02/04/2017   |   עודכן:  02/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אדם שביתו הוצף יקבל החזר על שמאי שהזמין    לקוח סלקום "גילה" חיובי יתר    בני זוג ניפחו בצורה ניכרת טענות על חופשתם    אגודה נושאת באחריות להגנה משפטית על נושאי משרה בה
מירב ארד
פרויקט מו"פ אשר יזכה במענק יהיה משותף לחברה ישראלית וחברה אמריקנית    פרויקט מאושר יזכה למענק של כ-1 מיליון דולר
אלעזר לוין
הפסידה אשתקד 75 מיליון שקל    ההפסד המצטבר בשלש שנים - 401 מיליון    אינה יכולה להעמיד ביטחונות לבנקים    בעלי השליטה מממנים אותה מכיסם, וובר האריך הלוואה שנתן    ההצלה - ממכירת הקניונים (אולי)    וובר הציע לרכשם בשווים הריאלי - ונדחה    המנכ"ל פרשה
איציק וולף
הנהלת תאגיד השידור הציבורי ערכה כינוס עובדים ובמהלכו הודיע מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, כי החטיבה נערכת לשידור חדשות כמתוכנן ב-30 באפריל    "עד שההליך הזה נגמר אנחנו צריכים להיות הכי מקצועיים וענייניים שאפשר"
איציק וולף
השופט איתן אורנשטיין הורה לעצור את אור בתוך 24 לאחר שלא התייצבה לדיונים בעניינה    דיון נוסף נקבע ליום חמישי    אם אור תיעצר היא תוכל להשתחרר תמורת ערבות של כ-50 אלף שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il