X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשות לתחבורה ציבורית הנחתה את אגד לתת תגבור של נסיעה אחת גם במקרים בהם לא ניתן לאסוף נוסעים בתחנות הביניים ולא רק בתחנת המוצא
▪  ▪  ▪
נוסעים צופים בקו אגד
"המדינה משאירה נוסעים בתחנות"
עידן יוסף
יו"ר הוועדה לפניות ציבור דורש ממשרד התחבורה להציב סדרנים שיורו על תגבורי אוטובוסים עמוסים ושיהיה למי להתלונן * משרד התחבורה: בבית שמש דרוש מסוף תחבורה ציבורית
לרשימה המלאה

הרשות תדון בהשארת נוסעים בתחנות הביניים
עידן יוסף
המחלוקת בין אגד למשרד התחבורה באשר לחובה להמציא אוטובוס תגבור לנוסעים שהושארו בתחנות הביניים הגיעה לשולחן מבקר המדינה * בשבוע הבא צפוי דיון במשרד התחבורה
לרשימה המלאה

שר התחבורה ישראל כ"ץ אומר כי אומנם על-פי ההסכם בין המדינה לבין אגד, מחויב אגד לפעול ככל יכולתו לתגבור נסיעות, רק אם האוטובוס מתמלא בתחנת המוצא. אולם על-מנת להבטיח רמת שירות נאותה גם בתחנות הביניים, המשרד הנחה את אגד לתגבור נסיעה אחת נוספת במקרים בהם קיים ביקוש מעבר לקיבולת המותרת במהלך הנסיעה.
כפי שדווח ב-News1, במשך זמן ארוך ניטשה מחלוקת בין משרד התחבורה לאגד באשר לשאלה, מה על אגד לעשות כאשר מספר הנוסעים בעמידה בנסיעות בין-עירוניות הוא עשרה, ובתחנות הביניים ממתינים נוסעים. בעוד שיתר מפעילי התחבורה הציבורית חייבים להוציא נסיעות תגבור, נמנע אגד מלעשות זאת בטענה שההסכם מחייב אותו לתגבר רק כאשר האוטובוס מלא בתחנת המוצא.
ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה), שנחשף לדיווח ב-News1, פנה בשאילתה ישירה בעניין לשר התחבורה. מתשובת השר עולה כי ההנחיה החדשה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית היא מעין פשרה בה יחויב אגד לתגבר נסיעות כאשר ממתינים נוסעים בתחנות הביניים, אך התגבור ייעשה בלא יותר מנסיעה אחת.
בתשובה לשאלת מקלב, השיב השר כי המשרד מפעיל אמצעי אכיפה ובקרה, ובכל מקרה בו לא נשלחה נסיעת תגבור בהתאם לחובות המפעיל, ניתן לפנות ולהגיש תלונה למשרד התחבורה. כמו-כן, יוזם המשרד בדיקות וסקרים על-מנת לזהות מגמה וצורך קבוע בתגבור השירות.
כעת נותר להמתין האם הנחיה זו לאגד אכן תיאכף, בעיקר לנוכח המחלוקת בין אגד לממשלה בעניין כספי הסובסידיה לקואופרטיב ולנוכח המחסור שיש לאגד בנהגים.
יצוין, כי פנייה זו של מקלב, הפעיל מאוד להטבת השירות לנוסעי התחבורה הציבורית, מצטרפת לפנייה אחרת שלו מן השבוע שעבר בה ביקש משר התחבורה כי נוסעים מבוגרים הזכאים להנחה בתחבורה הציבורית לא ייאלצו לטרוח לגשת למרכזי השירות כדי לעדכן את פרופיל המשתמש לפרופיל אזרח ותיק, אלא שההנחה תעודכן באופן אוטומטי ומנפיק הכרטיס ישלח לאזרח ותיק כרטיס חדש לביתו.
השר כ"ץ השיב כי שאלת הצורך בכרטיס רב-קו לשם קבלת הנחת אזרח ותיק בתחבורה ציבורית, והזמינות להנפקת הכרטיסים הללו, תלויים ועומדים בבית המשפט העליון וכי משרד התחבורה יכבד, כמובן, כל פסק דין שיינתן. מקלב גם ציין כי יש תקלות רבות בכרטיסי הרב-קו שאינם 'חכמים' דיים, "כשאובד רב-קו ויש בו כמה חברות, האזרח צריך ללכת לכל חברה בנפרד, מיותר להגיד מה הטרדה. זה הרי לא נמצא זמין, צריך ללכת למרכז שלהם שנמצא במקום אחד בעיר, לפעמים בעיר גם אין את זה, לעמוד בתור בשעות מסוימות, להפסיד ימי עבודה". הוא קרא להפוך את כרטיס הרב-קו לכרטיס חכם אמיתי שיודע לתת מענה לכל הצרכים, לאוטומציה, ולטכנולוגיה.

תאריך:  03/04/2017   |   עודכן:  03/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פשרת תחנות הביניים: אגד יתגבר בנסיעה אחת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
יצחק דנון
הסכום הנתבע: 7.6 מיליון שקל    הטענה: הרכבת מוכרת כרטיסים למקומות שמורים שאינם קיימים, או מוכרת פעמיים את אותו מקום לנוסעים שונים
עידן יוסף
תזכיר חוק חדש יורה לכל רשות מקומית להקצות מקומות למתקני תחבורה ציבורית בהתאם למספר יחידות הדיור המתוכננות    בכיר במשרד התחבורה: "אין סיבה שחייל יגיע עם הצ'ימידן וייבדק בדרך כמה פעמים בכמה נקודות שיגזלו 4 דקות מזמנו"
עידן יוסף
בית הדין לעבודה הקציב 20 יום להסכם קיבוצי באגד    המו"מ המואץ לא יעסוק בסובסידיה    שביתה תחויב בהתראה מוקדמת של 3 ימים
עידן יוסף
מערכות התחבורה הציבורית בישראל יכפילו את מספר המשתמשים. בינתיים נשאלות השאלות האם מי שאחראי לתדמית השלילית של התחבורה הציבורית הם דווקא מי שאינם נוסעים בה, ומדוע קיים פער בין מה שהנושע צריך לדעת למידע שמשרד התחבורה מוכן לספק לו
עידן יוסף
משרד התחבורה מתגייס לפתור בעיית המחסור בתשתיות לתחבורה ציבורית ודורש שרמ"י יעביר אליו שטחים באמצעות מינהל הדיור    שוקל להתנות מתן תוספות שירות בהקצאת תשתיות מצד העיריות    מהירות הנסיעה המסחרית בגוש-דן פחתה ב-1 קמ"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il