X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קאש פוינט: כספונט הפסיקה את ההתקשרות כדי למנוע תחרות בשוק הכספומטים כספונט: קאש פוינט היא שביקשה לצאת לדרך עצמאית
▪  ▪  ▪
[צילום: כספונט]

חברת קאש פוינט, המציבה כספומטים בעסקים שונים, מבקשת (6.4.17) למנוע מחברת כספונט להפסיק את ההתקשרות עימה. בתגובה אומרת כספונט, כי קאש פוינט היא שיזמה את הפסקת ההתקשרות.
כספונט נמצאת בבעלות וריפון, בנק דיסקונט וחברת CAL, ולטענת קאש פוינט היא מהווה בפועל מונופול משום שהיא מחזיקה ב-98% מבין 2,700 מכשירי הכספומט שאינם שייכים לבנקים.
לדברי קאש פוינט, היא וכספונט החלו את דרכן העסקית המשותפת לפני מספר שנים ועבדו במשך תקופה ארוכה בצורה סדירה ובהתאם להסכמות. אולם בראשית 2015 ביקשה כספונט להחתים אותה על הסכם "מפיץ כספונט מורשה" ללא כל מו"מ והזהירה שתחדל לעבוד איתה אם דרישתה תידחה.
לטענת קאש פוינט, למרות שכספונט נתנה לה את אישורה לפתיחת חברה מתחרה בתחום כספומטים "נגישים", היא שלחה לה מייל בו הודיעה לה על סיום הפעילות ההדדית מהחודש הקרוב, וזאת באופן שרירותי וללא מתן זמן סביר מבחינתה להתארגנות, דבר המנחית עליה מכת מוות ויגרום בוודאות לקריסתה המיידית. זאת, לנוכח ניתוקה מבלון החמצן היחיד המאפשר לה קבלת מכשירים, חיבור למרכז שירות ותפעול ומערך סליקה. לדברי התובעת, באמצעות עו"ד רן מנו, כספונט רוצה לחסל את התחרות, על-מנת להותיר בידיה את השליטה בשוק הכספומטים.
כספונט אומרת בתגובה, כי הבקשה הוגשה רק כאמצעי לחץ פסול עליה להיכנע לתכתיביה של קאש פויינט, וזו הסיבה היחידה לכך שהיא נזכרה לפנות לבית המשפט 48 שעות בלבד לפני סיום ההתקשרות ביניהן, אף שהיה ידוע לה על כך מדצמבר 2016. לטענת כספונט, באמצעות עו"ד משה יעקב, בקשתה של קאש פוינט להאריך את ההתקשרות נועדה לאפשר לה לפתח ולבסס את החברה שהקימה - ATM מטריקס.
כספונט טוענת, כי סיום ההתקשרות נעשה ביוזמת קאש פוינט כבר לפני חודשים רבים, וזאת לאור הודעת מנהלה ובעליה, חנן יונה, כי ברצונו לפנות לדרך עצמאית - הקמת פעילות כספומטים שתתחרה בכספונט.

תאריך:  19/04/2017   |   עודכן:  19/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המשטרה: אנשי העיתון התקשרו מאות פעמים ביום לעובדים בחברות ענק כדי שיפרסמו בו ולא ביתד נאמן; הטרידו גם עיתונאים שהביעו דעות שלא נראו להם
עידן יוסף
חיילים נושאי נשק לא יחויבו להסתובב עם התרסיס להגנה עצמית
שירות גלובס
בשנת 1999, זמן קצר לאחר היבחרו לראש הממשלה, הפקיד פוטין את אברמוביץ' ולבייב על הקמתו של איגוד הקהילות היהודיות של רוסיה    והשאר היסטוריה
איציק וולף
ורדי, העורך הראשי של ידיעות אחרונות במשך 12 שנים לסירוגין, הלך לעולמו בגיל 80 בבית החולים איכילוב בתל אביב    טרם נקבע מועד הלוויתו
איתמר לוין
השופם אילן איטח: אין מקום לעיכוב נוסף בעניינו של הממונה על המשמעת בשירות המדינה; למדינה נגרם נזק משמעותי ביותר בדמות הפגיעה בתדמית השירות הציבורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il