X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכוונה היא להכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית מוקדם ככל האפשר ולהביאה להצבעה במליאה כבר ביום רביעי ממלא-מקום שר התקשורת הנגבי על בעיית עובדי רשות השידור: "שר האוצר לא אפשר פריצה של התקציב"
▪  ▪  ▪
יו"ר הוועדה דוד ביטן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה וועדת הכנסת ממשיכה את הדיון בהצעת הממשלה לתקן את חוק תאגיד השידור הציבורי ולהקים את תאגיד החדשות. במהלך הישיבה התגלו מחלוקות רבות, בהן באשר לרדיו רק"ע (רשת קליטת עלייה), כאשר ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) דרש בין היתר להעביר את רק"ע לתאגיד החדשות ולעגן בחוק את מספר התקנים. היו"ר ח"כ דוד ביטן סירב ואמר כי תקנים לא יקבעו בחוק. בתגובה עזב אילטוב את הישיבה.
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ביקש לדעת מה תהיה עלות הכפילות ונציג האוצר, אסף וסרצוג, העריך כי מדובר ב-5-4 מיליון שקלים. ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) דרש ייצוג למגזר החרדי במועצת תאגיד החדשות והיו"ר ביטן סירב לכך.
עוד עלה בישיבה ההסכם בין ההסתדרות למשרד האוצר בנוגע לעובדי רשות השידור. היו"ר ביטן התייחס לקליטת 100 העובדים בשל הרשות בשירות המדינה ואמר כי עד שימצאו להם עבודה התאגיד צריך לקלוט אותם, אחרת הם יישבו בבית ולא יקבלו דבר. הוא הוסיף כי כך יהיה לאוצר תמריץ למצוא להם עבודה כמה שיותר מהם. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, ביקש לדעת גם שאכן מדובר במאה משרות מלאות ולא חלקיות וביטן העיר כי יש לקונה בהסכמות עם ההסתדרות, כבל הוסיף: כי הוא וח"כ יגאל גואטה היו רוצים לדעת איזה עוד הסכמים היו הם ההסתדרות. נציגת ההסתדרות, מאיה פרי אלתרמן, דרשה לעדן את הסיכומים עם האוצר בחקיקה, אולם יועצת מנכ"ל משרד האוצר, נירית איבי, אמרה כי לא סוכם לעגן את ההסכם בחקיקה.
במהלך הישיבה החלה הקראת סעיפי ההצעה והיועצת המשפטית של ועדת הכלכלה והמשנה ליועץ המשפטי לכנסת, עו"ד אתי בנדלר, הציגה את התייחסותה למספר סעיפים שעלו בישיבה, בהמשך למסמך שהעבירה לחברי הוועדה המשותפת.
הדיונים צפויים להימשך אל תוך הלילה. מחר יתחדש הדיון בשעה 9:00 ויימשך עד 11:30. לאחר מכן תתחדש הישיבה בשעה 13:15 ועד השעה 15:00, ומאוחר יותר יתחדש הדיון ויימשך עד שעה מאוחרת. ביום שלישי תתקיים ישיבה נוספת שתחל בשעה 12:00 שצפויה גם היא להימשך עד שעה מאוחרת.
המשנה ליועמ"ש לממשלה: אין מניעה חוקתית להמשך החקיקה, זה לא אומר שאין קשיים משפטיים
בפתח הישיבה הציג ממלא-מקום שר התקשורת, ח"כ צחי הנגבי, את עיקרי התיקון ואמר כי מדובר בתיקון מספר 8 לחוק שטרם היה יום אחד בתוקף. "זה לא חשוב אם מנסחי החוק המקורי לא הצליחו לזהות את כל הבעיות או שהכנסת הוציאה מתחת ידה חוק שאינו מושלם, אבל החוק כשלעצמו היה חסר תקדים במהותו. הכנסת והממשלה החליטו לחסל גוף שידור עם עבר של כל שנות המדינה ועוד לפניה, במקביל להקמת גוף זהה", אמר. הוא הוסיף כי "הממשלה הוציאה תחת ידה תיקון שאמור להרגיע חלק מהחרדות שליוו את הדיון הציבורי ואמר כי הרעיון לביטול התאגיד וחזרה לרשות השידור, למרות שאפילו ראש הממשלה סבר בשלב כזה או אחר שהוא נכון, ירד מסדר היום. הרעיון לחוקק חוק תקשורת שמעצים את יכולת הפיקוח של הרשות המבצעת גם הוא ירד מסדר היום, הרעיון שלא ישדרו חדשות בכלל בשידור הציבורי ופיטורי ראשי התאגיד ופגיעה בעובדים החדשים שנקלטו גם הם ירדו מסדר היום".
הנגבי התייחס לסוגיית עובדי רשות השידור ואמר כי "הבעיה בתוך הקואליציה היא שר האוצר שאמר שהוא לא יכול לאשר פריצה וחריגה של התקציב. הגישה מובנת אבל לפחות בעת הזו מצבת העובדים בתאגיד החדש ובתאגיד החדשות לא אמור לעלות, אולי בשוליים ואין רוב לדבר הזה בכנסת ולכן אנחנו במציאות שהיא טרגדיה לחלק גדול מהאנשים". עוד ציין השר הנגבי כי הוא מקווה שכונס הנכסים הרשמי יחליט על מנהל זמני שנייה אחרי שהמחוקק יאמר את דברו בקריאה השלישית. לאחר מכן שר התקשורת, בהתייעצות עם נשיאת בית המשפט העליון יציעו שופט בדימוס שיבחר שני חברים נוספים לוועדת איתור, שתבחר את 10 חברי המועצה הציבורית של תאגיד החדשות החדש. לדבריו, "כל זה צריך להיעשות בתוך 3 חודשים מכניסת החוק לתוקף ולאחר מכן המועצה תבחר מנהל קבוע לתאגיד החדשות, שיעבוד בצוותא עם מנהלי התאגיד".
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, אמר כי במהלך הדיונים היועץ המשפטי לממשלה הציב מספר עקרונות כדי שלא תהייה מניעה חוקתית להמשך חקיקת החוק, בהן רציפות השידור, קליטת עובדי תאגיד "כאן" ורשות השידור וניתוק בין הדרג הפוליטי לדרג המקצועי ומתן זמן מספיק להערות הציבור. "מניתי מספר דברים עקרוניים שהיועץ עמד עליהם כדי שבסופו של יום נאמר שאין מניעה חוקתית, זה לא אומר שאין קשיים משפטיים", אמר.
ח"כ יעקב פרי אמר כי "אפשר להציג את זה כתהליך טראגי. חברי כנסת וחברי הקואליציה, כולל השר שאני מעריך, באים לממש את רצונו של הצאר. אני לא יודע אם מישהו מכם ומאתנו מבין מה הוא רצונו של הצאר". לדבריו, ההצעה יוצרת כפל תפקידים על חשבון אזרחי המדינה ובמקום יעילות נקבל סיאוב. השר הנגבי התייחס לקליטת העובדים בתאגיד ואמר כי הייתה לו ראיה מפלה ואנשים מצויינים כמו עודד שחר, עודד גרנות, יפעת עמיאל, אמיר איבגי ועוד לא נקלטו. מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ שאל בתגובה: "כבוד השר, אתה רוצה לבחור את האנשים". הנגבי הוסיף ומתח ביקורת על ההשפלה שעובדי רשות השידור עברו ואמר כי אם זה לא היה קורה אף אחד, גם לא ראש הממשלה, לא היה מרגיש שיש פה בעיה. התסריטאי עמית ליאור אמר: "אתם קראתם להם חמאסניקים", והיו"ר ביטן ביקש להוציא אותו מהאולם. ח"כ פרי הגיב גם הוא ואמר: "יצא המרצע מהשק, אולי אם תקלטו את עודד שחר ועודד גרנות תיפתר הבעיה".
ח"כ איילת נחמיאס ורבין אמרה: "כמי שמלווים מזה שנתיים את עובדי רשות השידור אנחנו לא רגועים ואפילו מיואשים. ח"כ יוסי יונה קרא לקואליציה להגדיל את התקציב כך שאפשר יהיה לקלוט את כל עובדי רשות השידור שהוכיחו את יכולותיהם וירצו בכך. ח"כ עיסאווי פריג' אמר כי מצב של שני תאגידים לא יימשך לאורך זמן כי האוצר לא יאפשר זאת, והשאלה איזה מהם הוא זה שייסגר. ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה כי "לבוא לכאן ולשכוח את הדיבורים על הצורך המהותי לשינוי ברשות השידור הוא לעשות שקר בנפשנו. חשבתי שצריך היה להשאיר הכל בתאגיד ורק לתקן את הטעון תיקון, אבל זו לא ההחלטה שקיבלה הממשלה והקואליציה, והדבר הראשון שצריך לתת לו מענה זה העובדים". ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר כי מבין חברי המועצה יש שריון לערבים ובני מיעוטים אבל אין מקום לציבור החרדי. ח"כ מועלם רפאלי אמרה לו בתגובה כי בתאגיד יש יותר חרדים מכל מה שהיה מעולם וכי החרדים הם לא מיעוט בחברה.
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל הציע לכולם לא להתרגל לתיקון 8, כי כנראה הוא לא יהיה האחרון. "אני מרגיש מיואש. יש תחושה שאנחנו פיונים בלוח שחמט ולא משנה כמה נצעק ומה נגיד. אפילו ח"כ ביטן לא פילל לילד הזה, מנהל אותנו כראש הפיונים ונאלץ לתת התייחסויות שהוא לא שלם איתן. יצא משהו שאפילו הלוליינים הגדולים לא מבינים".
יו"ר תאגיד "כאן", גיל עומר, אמר כי עד היום נזרקו לפח 272 מיליון שקל שנועדו ליישם חוק לפגיעה בתאגיד וניהולו, תוך האשמה שמדובר בתאגיד שמאל. "הממשלה משתמש בטענות האלה כדי להשתלט על השידור הציבורי, כי 'מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו'. לפי הייעוץ המשפטי שקיבלנו תיקון החוק הוא לא חוקתי ולכן אנחנו מתכוונים לעתור לבג"ץ בדרישה לביטולו", אמר. הוא הוסיף כי מחר יופיע בפני הוועדה עו"ד דורי קלגסבלד, המייצג את התאגיד, להציג זאת בפני הוועדה. היו"ר ביטן אמר: "זכותכם לפנות לבג"ץ אבל מן הראוי שתתייחסו להצעת החוק". מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, אמר: "אנחנו מתנגדים לתיקון ובמסגרת בניית המתווה המשונה איש לא דיבר עם התאגיד, זה קצת משונה שאיש לא מתייעץ עם הגוף המקצועי שיסביר מה הכשלים".
העיתונאי דב גילהר שגויס לתאגיד אמר: "אדוני היושב-ראש, מה אנחנו עושים כאן? האם באמת כל המהלך הגרנדיוזי הזה נולד בגלל שמישהו מראשי התאגיד עבד פעם בידיעות אחרונות? האם כל הטררם הזה התחיל בגלל שמישהו לא התקבל לעבודה בתאגיד למרות שמישהי כן רצתה אותו? האמנם כל השגעת הזו נולדה בגלל שמישהי כן מונתה לתאגיד, אבל מישהו לא רצה אותה? לא יכול להיות. בחיי. לא יכול להיות שבגלל כל אלה אנחנו יושבים כאן". איציק יושע, לשעבר עובד רשות השידור והיום עובד התאגיד, אמר כי החוק נועד לזרוע חוסר יציבות וחוסר ודאות שכולם נבזות עלפי עובדי רשות השידור והתאגיד כאחד.
יוסי הדר מקול ישראל אמר מנגד כי הוא לא בתאגיד מאחר שסירב להצעה מבזה וקרא לתקן את העוול שנעשה לעובדי רשות השידור, בעיקר בעקבות המיון השערורייתי והפסול שנעשה בתאגיד. ליאת רגב, עיתונאית ומגישה ברשות השידור מזה 19 שנה, סיפרה בדמעות על הטלטלה שעברה ועוברים עובדי הרשות ואמרה כי היא מקנאה בגילהר שחייו מטולטלים רק חודש וחצי. "אם הייתם מכבדים את אנשי רשות השידור כל המעמד הזה היה נמנע", אמרה.
ח"כ יגאל גואטה אמר כי "אחת הבעיות ששיסו עובדים בעובדים וזה פשע לא נורמלי. אנחנו אשמים שהתנהלנו בצורה לא נורמלית, אף פסיכיאטר לא מבין מה קרה בתאגיד הזה. שמעתי סיפורים מסמרי שיער מעובדי הרשות ואני פונה לעומר וקובלנץ, אם הייתם מנהלים את זה בצורה שוויונית, שקופה, שקולה וקצת פחות יהירה ושחצנית זה היה נראה אחרת. התהליך שעשיתם היה גרוע ביותר".
התסריטאי עמית ליאור טען כי לא אנשי השמאל מטרידים אלא כמות בעלי הכיפות הסרוגות. הוא מתח ביקורת קשה על התהליך והאשים כי מי שמרים יד בעד ההצעה מצביע בעד מתנה של 130 מיליון שקל לראש הממשלה ואמר כי הוא מתפקד לליכוד ומתכוון להפיק תוכנית סאטירה על "מעללי דוד בוטן". היו"ר ביטן הורה להוציא אותו מהאולם בפעם השלישית, וביקש מהמשנה ליועמ"ש לממשלה לבדוק האם הדברים הללו הם איום עליו כמחוקק. ח"כ יואב קיש שב וביקש לדעת למה רק עובדי התאגיד מקבלים חסינות.
עובדת רשות השידור, מירי אדרי, סיפרה כי נאמר לה בצעקות שלא מקבלים אותה לתאגיד בגלל שהיא נציגת עובדים. המנכ"ל קובלנץ אמר בתגובה כי היו תקלות מינוריות ואם זה נאמר זה "מאוד מאוד מאוד חמור". ח"כ כבל שב ואמר כי אם מישהו עדיין לא הבין החוק לא בא לעשות שום דבר למען העובדים, וקרא לחברי הקואליציה להגיד להם את זה ביושר. בתגובה לקריאות הבינים הוא הזכיר כי היה זה הוא שהוביל בוועדת הכלכלה בראשותו את התיקון שהעלה את מספר עובדי רשות השידור בתאגיד מ-25% ללפחות 51%. ח"כ פריג' הוסיף ושאל מדוע התאגיד ממשיך לקלוט עובדים וקובלנץ השיב: "קיבלנו משימה וכל עוד החוק לא השתנה אנחנו צריכים לעמוד בלוח הזמנים".

תאריך:  07/05/2017   |   עודכן:  07/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דוד  ביטן / David Bitan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסי יונה / Yossi Yona  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  ליאת רגב / Liat Regev  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד גרנות  עודד פורר / Oded Forer  עודד שחר  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קול ישראל  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רז נזרי / Raz Nazri  רחל עזריה / Rachel  Azaria  רשות השידור  ש"ס  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תכריע    בינתיים: נתניהו בולם חוק להעברת סמכויות שבת לשר הפנים עד להכרעה סופית בבג"ץ המרכולים    החרדים: בלי שבת אין קואליציה
עידן יוסף
הכנסת אישרה בקריאה ראשונה: שינוי מבנה התאגיד והקמת תאגיד נפרד לחדשות    האופוזיציה החרימה את הדיון
עידן יוסף
הערוץ החדש יכלול קמפיין השקה והקמת אתר אינטרנט ייעודי    המפעיל הנוכחי, חברת החדשות של ערוץ 2, יסיים את הפעלת ערוץ הכנסת עם סיום מושב האביב
מירב ארד
הפעילות האזרחית בשדה דב הייתה אמורה להסתיים היום (30.04.17), אולם בחודש שעבר אישרה הכנסת סופית את ההצעה לפיה הפעילות האזרחית בשדה תימשך כל עוד מתקיימת בו פעילות צבאית, שצפויה להסתיים ב-2019
מירב ארד
בצעד יוצא דופן אישרה ועדת חוקה, חוק ומשפט כי מי שיקבע בכללים או בתקנות אילו בקשות ומסמכים ניתן יהיה להגיש באופן מקוון יהיה הרשם ולא שרת המשפטים. יו"ר הישיבה ח"כ מקלב: "גוף שמוכיח את עצמו ביעילותו
רשימות נוספות
כנסת 20  / מי ומי    | 
הדתיים הגישו את חוק מנוחת השבת   /  עידן יוסף
עלות דחיית התאגיד: 17 מלש"ח בשבועיים  /  איציק וולף
אושר בראשונה: שידורי התאגיד יידחו  /  מירב ארד
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
מה חשוב לביבי  /  איתמר לוין
לשכת פרסום בג"ץ  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il