X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
43% מהדתיים נוסעים בטיולים מאורגנים, אך חלקם בהוצאה הכוללת של המיגזר הוא רק 20%, כי הטיול המאורגן קצר וזול המדינות המבוקשות - שוויץ, אוסטריה וגרמניה
▪  ▪  ▪
[צילום: יוסי זיגלר /פלאש 90]

292,000 דתיים לאומיים, כולל בני משפחה, ייצאו לחו"ל בקיץ הקרוב - מעריכה חברת הנסיעות תור פלוס, המתמחה במכירת שירותי תיירות לציבור זה - גידול של 16% לעומת אשתקד. בעלת החברה, דפנה כהן, אמרה (יום ד', 10.5.17), בפגישה בתל אביב עם כתבים כלכליים, כי 125,000 איש מהציבור הדתי-לאומי, כלומר 43%, יסעו בטיולים מאורגנים.
דפנה ובעלה יעקב, שהוא מנכ"ל החברה (אך אינו בעל מניות) אמרו כי סך ההוצאה של דתיים-לאומיים על נסיעות לחו"ל יעמוד על 375 מיליון שקל, ומזה 75 מיליון שקל, כלומר 25%, בטיולים מאורגנים.
מנתונים אלו עולה לכאורה, שההוצאה הממוצעת לנוסע בטיול מאורגן נמוכה במידה ניכרת מנוסע בודד: יעקב כהן אמר ל-News1, שהסיבה העיקרית היא, שהטיולים המאורגנים של הציבור הדתי קצרים יחסית - "חמישה ימים עד שבוע, לעומת 10 ימים עד שבועיים של תיירים הנוסעים עצמאית".
לדברי דפנה ויעקב כהן, חברתם היא המובילה בשוק הדתי-לאומי-חרדי, וחלקה בשוק זה הוא 36%. כהן אמר ל-News1 כי הערכה זו מבוססת על ניתוח נתונים של משרד התיירות.
"בשוויץ אין בעיה של צניעות"
עוד אמרו הדוברים, כי על-פי הסקר, המדינה המבוקשת ביותר על-ידי הציבור הדתי-חרדי היא שוויץ, ובקיץ הקרוב ייסעו למדינה זו 30,000 שומרי מצוות. (הנתונים הם לגבי כלל הענף הדתי-חרדי). יעקב כהן: "שוויץ מאירה פנים זה שנים רבות לתיירים שומרי מצוות, אין לה ים ולכן לא מתעוררת בעיה של צניעות. מסיבה זו איננו מארגנים טיולים לקאן ולרביירה הצרפתית"
מדינות מבוקשות אחרות על-ידי דתיים-חרדים במערב אירופה הן אוסטריה - 29,000 תיירים דתיים, איטליה - 15,000 גרמניה - 10,000, קרואטיה - 4,000, פורטוגל - 1,600, רוסיה - 1,500. משפחות דתיות לאומיות רבות נוסעות למדינות אחרות במערב ומזרח אירופה, אך תור פלוס לא מסרה נתונים.
הדוברים אמרו כי "עונת הנופש החרדי" נמשכת כשלושה חודשים ברוטו - מהשבוע שלאחר שבועות עד אמצע אלול. יש ירידה בימים שלפני תעשה באב, ועליה חדה בשבועות לאחר התענית.

תאריך:  10/05/2017   |   עודכן:  10/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך החליטה ועדת המחירים המשותפת למשרדי הכלכלה והתעשיה והאוצר    מחיר לקילוגרם (בניכוי מע"מ) בשוק תחליפי המזון לתינוקות יקר בישראל בכ-12%
מירב ארד
בעד הצעת החוק הצביעו 48 חברי כנסת ו-41 חברי כנסת התנגדו להצעה    ח"כ גנאים: למה צריך יותר ממה שכתוב במגילת העצמאות    ח"כ דיכטר: מגיע למדינה אחרי 69 שנים להשתחרר מההגדרות המנדטוריות
יצחק דנון
חברת התמלוגים של יוצרי קולנוע וטלוויזיה תובעת את חלקה בתמלוגי "חוק הקלטת הריקה" - שליש מהתשלום שקיבלה מן המדינה
יצחק דנון
טוען שאורי כהן מחיפה משווק חוגים בנושאי חלל ותעופה תוך שימוש בסימן המסחרי שלו ואף מכנה את עצמו "המכון לחקר החלל והתעופה"
יצחק דנון
"בני ברוך", המפעילה את קבלה לעם, תובעת 140,000 שקל בטענה ללשון הרע בכתבה בה נאמר שהיא פקדה אלפי חברים לליכוד בניסיון להשיג השפעה פוליטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il