X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישלם 150 מיליון שקל, כולל מיסים, תמורת 67% ממגרש מול הנמל, המיועד לבניית 60 דירות יוקרה קרן ריאליטי תרכוש את ה-33% הנותרים עסקה משותפת שנהיה של שני היזמים
▪  ▪  ▪
נמל יפו [צילום: פלאש 90]

היהלומן יצחק לבבי ירכוש מרשות מקרקעי ישראל 67% ממגרש בן כ-4.5 דונם ביפו, בין הנמל לכנסיה המקומית. הוא ישלם 150 מיליון שקל - 121 מיליון שקל בעד המגרש, וכ-29 מיליון שקל מע"מ ומס רכישה. קרן ריאליטי, בראשות ד"ר מיכאל ורדי, תהיה בעלת 33% הנוספים במגרש, ותשלם 75 מיליון שקל כולל מיסים.
לבבי וריאליטי זכו בשבוע שעבר (יום ב', 7.5.17) במכרז של רשות מקרקעי ישראל, וגברו על 18 מתחרים. החוזה יחתם בשבועות הקרובים רמ"י הודיעה שקרן ריאליטי זכתה במכרז, יחד עם שני שותפים, שאת שמותיהם לא חשפה. עתה מתברר כי "שני השותפים" הם היהלומן לבבי, חבר ותיק בבורסת היהלומים.
המגרש מיועד לבניית 60 דירות יוקרה. התב"ע מתירה אומנם להפוך את הבניין למלון, וכן להפעיל בו קומה מסחרית. אולם לבבי וריאליט מעריכים, שסיכויי הרווחיות בדירות הם הגבוהים ביותר. דירות יעלו, על-פי הערכה, כ-5 מיליון שקל, והפנטהאוזים יימכרו במחירים גבוהים בהרבה. לבבי וריאליטי ישלמו 3.75 מיליון שקל לקרקע לדירה, כולל מיסים.
רכש גם בניין משרדים ובית מלון
זוהי עסקה משותפת שנייה של לבבי וריאליטי, ועסקת נדל"ן שלישית (לפחות) של לבבי. + באוגוסט 2013 רכשו שתי החברות, מ-30 פרטיים, את בית המשרדים תעש-מור, ברחוב תבואות הארץ 5 בשיכון דן, תל אביב. הבניין הוא בן 3,400 מ"ר, והרוכשים שילמו בעדו 37 מיליון שקל.
ב-2008 רכש לבבי שלד בית מלון ברחוב בית אשל 5, שוק הפשפשים, יפו. הוא שילם לכונס הנכסים 6 מיליון דולר. לבבי השלים את בניית המלון. כיום הוא מופעל על-ידי חברת מלונות אטלס.
יצחק לבבי הוא דור שני למשפחת יהלומנים. אביו, אליעזר, שהיה בצעירותו פעיל אצ"ל ואחר כך נכנס לענף, קיבל לפני שנים את "אות יקיר תעשיית היהלומים". בניו יצחק ונועם ממשיכים בענף.
חשיפה ראשונה של עסקה בחברה הפרטית
לבבי פעיל בעסקי יהלומים ונדל"ן באמצעות שורת חברות פרטיות. ב-2008 רכש את השליטה בחברת גליץ הציבורית, שינה את שמה לנדלנ'ס והכניס לתוכה את עסקי הנדל"ן שלו. באוגוסט אשתקד רכש לבבי מהציבור את מניותיו בנדלנ'ס, והפך אותה לחברה פרטית. מאז, אין החברה מדווחת על פעילותה. רכישת המגרש ביפו היא חשיפה ראשונה של עסקת נדל"ן שעשתה החברה בבעלותה הפרטית.
לבבי החליט, ככל הנראה משיקולי מס, לפצל את עסקת הרכישה לשניים. הוא ירכוש 33% מהמגרש באמצעות חברת נדנל'ס ו-33% באמצעות חברת משכנות אשר, אף היא בבעלותו המלאה.
קרן ריאליטי מממנת לעתים קרובות רכישת נכסים תוך שותפות עם משקיעים ויזמים פרטיים. חלקם של היזמים בעסקה משתנה על-פי סוג העסקה וההשקעה בה. שתי העבקות המשותפות עם לבבי הן חלק ממדיניות הקרן.

תאריך:  14/05/2017   |   עודכן:  14/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היהלומן לבבי רכש השליטה במגרש ביפו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל רז-חיימוביץ'
יישומון המוניות GETT (גט טקסי לשעבר) ומוניות הדר זכו בהצעה משותפת במכרז המוניות מנתב"ג, ובכך מסתיימת הבלעדיות של מוניות הדר בפעילותה בשדה התעופה    צפו במחירי GETT לפני ואחרי ההנחה
יצחק דנון
11 רוכשי דירות תובעים 12.4 מיליון שקל מהיזם יוסף מדמוני ומעורכי הדין משה גליקו וקובי רוטשילד, בטענה שהובילו לקריסת הפרויקט
יצחק דנון
רופאה שהתפטרה מקופת חולים מאוחדת טוענת, כי הקופה העלתה את המחירים ושחקה את שכר הרופאים בנימוק של "הבראה כלכלית"
יצחק דנון
CQM תובעת 1.2 מיליון שקל מצור בן-דוד, שייצג אותו בהודו, בטענה שהוא גוזל ממנה את קניינה הרוחני ומתחרה בה שלא כדין
עידן יוסף
חברת "וואו אייר" תפעיל לראשונה טיסות חסך מישראל לארה"ב דרך איסלנד החל ב-13 ביולי    בשלב הראשון תפעיל החברה 4 טיסות שבועיות    תקיים נסיעות המשך ליעדים בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il