X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתחילת השבוע עצרה המשטרה זוג תושבי ירושלים בחשד לרצח שכנם, סמי מרציאנו, שאיתו היו בסכסוך, ולביתור גופתו הדיווח הראשוני אודות הרצח הגיע מנערים שהבחינו בשניים מובילים את חלקי הגופה בתוך עגלה כשהם מכוסים בשקית שחורה
▪  ▪  ▪
גופתו המבותרת של השכן [צילום: דוברות המשטרה]

בני זוג בני 44 מירושלים חשודים ברצח שכנם בן ה-59, סמי מרציאנו, בביתור גופתו ובהעלמת ראיות. כך הותר לפרסום (יום ג', 17.5.17) לאחר שהוארך מעצרם של החשודים בבית המשפט ולאחר שהוסר צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. הגבר יישלח להסתכלות פסיכיאטרית.
שני החשודים נעצרו בתחילת השבוע, ביום ראשון (14.5.17). החקירה בעניינם החלה לאחר שבשבת האחרונה התקבל דיווח של שני נערים במוקד 100 של המשטרה לאחר שהבחינו בזוג החשוד הולך לפנות בוקר עם עגלה ועליה מונחת שקית שחורה אטומה כהה וגדולה.
עם הגעת השוטרים למקום החלו בביצוע סריקות על סמך התיאור שנמסר. כמה שעות לאחר מכן, הגיע חברו של קרבן הרצח לתחנת עוז במשטרה, ודיווח כי מזה מספר ימים הוא מנסה להשיגו ובאותו היום הגיע לבקרו והבחין שדלת ביתו פתוחה. מן המשטרה נמסר כי בשלב זה הבינו חוקרי המשטרה כי יש קשר בין שני האירועים והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה.
עם הגעת חוקרי הימ"ר לבית הקרבן, ולאור עדויות שנגבו ואיסוף ראיות, הוצא צו חיפוש ע"י בית המשפט לבית החשודים, המתגוררים בסמיכות לקרבן. במקביל לחיפוש שבוצע בבית החשודים, החלו החוקרים בחיפוש במעגלים קרובים ורחוקים יותר לביתם. במהלך החיפושים אותרו ממצאים שונים בהם כלי תקיפה, שעל-פי החשד שימשו את החשודים לביצוע הרצח.
בתוך זאת החלו החוקרים להתחקות אחר צעדי בני הזוג ואיתרו סמוך לביתם גינה מגודרת כששער הכניסה אליה נעול, בה אותרה הגופה וחלקיה קבורים בבור שנחפר באדמה.
מחקירת המשטרה עולה כי בני הזוג גרים במשך שנים בסמיכות לקורבן, ביניהם התגלע סכסוך. על-פי החשד, החשודים תכננו לפגוע בקרבן ופגעו בו עד למותו. לאחר הרצח ביתרו את גופתו ובשבת לפנות בוקר הוציאו את הגופה וחלקיה עטופים בשקיות כהות ובאמצעות עגלה הובילו אותם למתחם הגינה. החשודים חפרו בור בשולי הגינה והשליכו אליו את גופת הקרבן ואת חלקיה.
בחקירתם קשרו עצמם שני החשודים לרצח ולביתור הגופה. מן המשטרה נמסר כי מדובר באחד מאירועי הרצח הקשים והמזעזעים שבוצע באכזריות ובקור רוח. "החשודים פעלו, על-פי החשד, תוך תכנון הרצח, ביצועו באכזריות תוך העלמת ראיות וטשטושם מהזירה", אמרו במשטרה. עוד שיבחו את ערנות האזרחים ואת שיתוף הפעולה עמם.

העגלה ששימשה להעברת הגופה [צילום: דוברות המשטרה]
כלי התקיפה שנתפסו על ידי המשטרה [צילום: דוברות המשטרה]
תאריך:  16/05/2017   |   עודכן:  16/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
טוענת שלא נבדקו ההיבטים הבטיחותיים של העברת קו הדלק שלה לתוך מנהרה באורך של 4 ק"מ, שתהיה חלק מפרויקט הענק למגורים ופנאי
איתמר לוין
הסיבות המרכזיות: קיצוצים בתקציב, תנאי העסקה בלתי תחרותיים, הפניית החוקרים למשימות אחרות ומבנה ארגוני מיושן ושגוי
אלעזר לוין
עסקה שלומיאלית ענקית של כחלון וגלנט: המדינה תשקיע 2.2 מיליארד שקל בבניית 2,650 דירות ובמענקים לדיירים, ולא תקבל דבר בתמורה. הסוכנות תשקיע 530 מיליון שקל במיזם, ותגרוף רווח של 600 מיליון שקל; והכל - ללא מכרז
איתמר לוין
דרישות רגולטוריות ולחצים ציבוריים הביאו לכך שחברת החשמל תשלם לשותפות תמר עד 1.5 מיליארד דולר יותר מן המתוכנן    בקרה חלקית בלבד של דירקטוריון חברת החשמל על המו"מ
איתמר לוין
עו"ד עמוס רוזנצויג הוביל בלעדית הסכם עם חברת אליהו, במסגרתו ויתר הביטוח הלאומי על 35 מיליון שקל - למרות היכרותו האישית עם שלמה ועופר אליהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il