X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר ביקור בבית לחם חזר הנשיא טראמפ לירושלים לביקור ביד ושם ברשות הפלשתינית אמר הנשיא האמריקני: "לא אקרא למחבלים מפלצות, אלא לוזרים" אבו-מאזן: אין לנו בעיה עם הדת היהודית, הבעיה שלנו היא רק עם הכיבוש
▪  ▪  ▪
הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה ביד ושם [צילום: איוואן ווצ'י/AP]

"המקום הזה והאומה הזאת הן עדות לרוח הבלתי ניתנת להכנעה של העם היהודי...ממעמקי הסבל היהודים בנו אומה אדירה. מגן דוד זורח מעל האדמה המקודשת הזאת. חובתנו להתאבל ולזכור את החיים שנלקחו בצורה כה אכזרית. נשרטט את הנתיב הצודק. יברך האל את השורדים, העם היהודי ומדינת ישראל". כך אמר הנשיא טראמפ בביקורו ביד ושם.
הוא הניח זר באוהל "יזכור" וכתב בספר האורחים. במסגרת הביקור, טראמפ פגש את מרגוט הרשנבאום, ניצולת שואה שהעבירה ליד ושם את ספר הזיכרונות של אחותה שנספתה בריגה ב-1942.
בשעה 15:40 יגיע טראמפ לנמל התעופה בן-גוריון ויעזוב את הארץ לאחר שהנשיא וראש הממשלה ייפרדו ממנו בלחיצות ידיים אך ללא טקס רשמי.
"שלום לא ישרור במקום בו מעודדים טרור"
קודם לכן ביקר הנשיא האמריקני בבית לחם שם פגש את יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן. בתום הפגישה בין השניים יצאו בהצהרות לתקשורת. טראמפ התייחס בתחילת דבריו לפיגוע בבריטניה ואמר: "לא אקרא להם 'מפלצות', הם יאהבו שם כזה. אני אקרא להם 'לוזרים' משום שזה מה שהם. אנחנו כחברה לא יכולים לסבול את המשך שפיכות הדמים. לא נוכל לעמוד ולא להתייחס להרג של חפים מפשע ואלה שנפגעו היום. צריך לגרש את אלה שמסייעים למחבלים, ולחסל את האידיאולוגיה המרושעת הזאת".
טראמפ המשיך את דבריו והבהיר: "שמחתי שהנשיא עבאס הצטרף אלי והביע נכונות להילחם בטרור ובאידיאולוגיה קיצונית. שלום לא ישרור במקום בו יש אלימות, אך גם לא במקום בו ממנים או מעודדים טרור. בדרך זו כולנו נהנה מעתיד בטוח וטוב יותר. ברוח זו, מבית לחם, אני מבקש מהאל לתת לנו סבלנות, אני מלא תקווה לשלום בין ישראל לפלשתינים. אני בטוח ששני הצדדים יכולים להגיע לשלום, מה שיביא לשלום בכל המזרח התיכון", אמר הנשיא האמריקני.
הנשיא הפלשתיני אמר: "אני מתחייב לשתף איתך פעולה כדי להביא שלום היסטורי לאזור". הוא הוסיף כי "אין לנו בעיה עם הדת היהודית, הבעיה שלנו היא רק עם הכיבוש". טראמפ השיב לו כי "אי-אפשר לקדם שלום ובמקביל לממן טרור".

תאריך:  23/05/2017   |   עודכן:  23/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
נאוה קורן
תשובה לפרופ' שלמה אהרונסון ויצחק נוי    "לא חשוב הדבר אם אנו נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים, מנגנון התעמולה הוא בידינו ואנו נכוון את כותב ההיסטוריה, ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת אחים"    (במילים אלה איים אליהו גולומב על מנחם בגין בעיצומו של הסזון, 'ארוכה הדרך לחרות')
איתמר לוין
נשיא ארה"ב מקדיש רבע שעה לביקור ביד ושם - עוד התנהגות בוטה וחסרת תקדים מבית מדרשו של דונלד טראמפ. מי שהילל אותו על כך שהתקינות הפוליטית אינה מעניינת אותו, מקבל כעת יריקה בפרצוף
יצחק דנון
ד"ר יצחק טיטלבוים, לשעבר מנהל מרתף השואה, טוען שיד ושם תרגם ללא הסכמתו לארבע שפות את ספרו "מבעד לעינינו: ילדים חווים את השואה"
איתמר לוין
השכרת היישוב מכרה שלא כדין קרקעות שרכש קורבן שואה ביקנעם    בן-אור על השמאי דותן דרעי, שנשכר בידי הכשרה: חוות דעתו מוטית ולא ניתן לסמוך עליה
איתמר לוין
המפלגה קיבלה שלא כחוק את פרטיהם ממרכז הארגונים של הניצולים והשתמשה בהם למשלוח תעמולה לפני הבחירות    קנסות גם לעמותה וליו"ר, הח"כ לשעבר קולט אביטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il