קסטרו מפרסמת (יום ב', 29.5.17) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2017: ההכנסות ברבעון הראשון גדלו בכ-6% והסתכמו בכ-236 מיליון ש"ח לעומת כ-224 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות החנויות נובע בעיקרו מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי מסחר בחנויות קיימות וכן מגידול במכירות החנויות הזהות. המכירות בחנויות זהות גדלו ברבעון בכ-0.45%.
הרווח הגולמי גדל ברבעון בכ-3% והסתכם בכ-129 מיליון ש"ח (כ-54.6% מהמכירות) לעומת כ-125 מיליון ש"ח (כ-56% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווחיות הגולמית נובעת בעיקר ממבצעי סוף העונה וגידול בשיעור ההנחה הממוצעת.
החברה מדווחת על הפסד תפעולי שהסתכם ברבעון בכ-2.9 מיליון ש"ח לעומת רווח תפעולי של כ-2.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי נובע בעיקר מהפסד של כ-3.6 מיליון ש"ח בגין חלק החברה בהפסדי חברות קבוצת הודיס.
ההפסד הנקי הסתכם ברבעון בכ-6.3 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי הושפע בחלקו מהוצאות בגין גידור שער הדולר. ככל שהשקל יתחזק מול הדולר, לדבר צפויה להיות השפעה חיובית על הרווחיות הגולמית של החברה בהמשך השנה.