X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הפנים יהיה רשאי לקבוע בצו מרבי בעבור קייטנה ציבורית לילדים מגיל 3 שנים ושבעה חודשים ואשר טרם החלו את לימודיהם בכיתה ז' ואת רשימת השירותים שיינתנו במסגרת אותה סוג של קייטנה תחולת החוק - ינואר 2018 והוא לא יהיה בתוקף בחופשת הקיץ הקרובה
▪  ▪  ▪
טעם מר שהחוק לא יחול השנה [צילום: פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה סופית את הצעת החוק הקובעת פיקוח על מחירי קייטנות הקיץ. החוק לא יסייע להורים הנאלצים לשלוח את ילדיהם לקייטנות בחופשת הקיץ הקרובה משום שהוא יחול רק משנת 2018 והלאה. הצעת החוק אושרה בקריאה שנייה ושלישית בתמיכת 30 חברי כנסת וללא מתנגדים.
על-פי הצעת החוק, שר הפנים יהיה רשאי לקבוע בצו מרבי בעבור קייטנה ציבורית לילדים מגיל 3 שנים ושבעה חודשים ואשר טרם החלו את לימודיהם בכיתה ז' ואת רשימת השירותים שיינתנו במסגרת אותה סוג של קייטנה. זאת, לאחר שהתייעץ עם ועדה מייעצת.
כמו-כן, מוצע לקבוע כי קייטנה ציבורית היא קייטנה המופעלת על-ידי גוף ציבורי או המופעלת במבנה ציבור על-ידי גוף ציבורי או מי מטעמו. בנוסף, מוצע לקבוע מקרים בהם יהיה רשאי מפעיל קייטנה לתת שירות של קייטנה ציבורית במחיר מרבי שונה מהמחיר הקבוע בצו וכן לתת סמכות לשר, אם מצא כי מתקיימות נסיבות מיוחדות בסוג הקייטנה הציבורית, לפטור את אותו סוג מהוראות הצו. השר יוסמך לקבוע צו כאמור עד 1 בפברואר בכל שנה.
כיום, נעים מחירי הקייטנות בין 1,600 שקלים ל-3,000 שקלים. "זה יוצא 6,000 שקל למשפחה", אמר יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דוד אמסלם (הליכוד). "זה סיפור חיי כהורה צעיר, זה מה ששילמתי. איפה עושים את הקייטנות לוקחים את בית הספר הנמצא בניהול עצמי המשכיר לגורם עצמי. והילד שזה בית הספר שלו גם לא יכול לשחק כדורגל בית הספר כי הוא הופקע ממנו לטובת הקייטנה", אמר. לדבריו, התכוון לבקש שהחוק יחול כבר בשנת 2017 אך בעקבות טענת שר הפנים, אריה דרעי, שהמשרד לא יספיק להיערך לכך, תחולתו תהיה רק ב-2018.
יוזמת החוק, ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) הביעה צער על כך שהחוק לא יהיה בתוקף בחופשת הקיץ הקרובה. "יש קצת טעם מר שהחוק לא יכול כבר בקיץ הנוכחי אבל זו פשרה שבהחלט נוכל לעמוד בה", אמרה.

תאריך:  29/05/2017   |   עודכן:  29/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
התפטר לאחר 29 שנים מחברת הבנייה הוותיקה, שהוא בעל 20% ממניותיה    מואשם בהלבנת הון ובפרשת רונאל פישר
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה בקשה של המדינה להחזיר למחוזי תיק בו זוכו שלושה נאשמים מרצח לצורך שמיעת שני עדי מדינה, בקובעו שהנסיבות שונות מפרשת אולמרט-טלנסקי
איציק וולף
מועד הבחירות למועצות האזוריות יהיה באותו יום כמו הבחירות לעיריות ולמועצות המקומיות    בדומה לבחירות בערים ובמועצות המקומיות - ייחשב יום הבחירות במועצות האזוריות כיום שבתון
איציק וולף
ועדת הכנסת אישרה תיקון לתקנון הכנסת שלפיו יו"ר ישיבה יוכל להוציא ח"כ שיפריע לנאום אורח - מנהיג זר או הנשיא - ללא צורך בשלוש קריאות לסדר    ח"כ חזן: אנחנו לא ברוסיה או בקוריאה הצפונית
איציק וולף
התנועה למשילות ולדמוקרטיה טוענת שנשיאת בית המשפט העליון פעלה בהיעדר סמכות כשהנחתה את מזכיר הוועדה למינוי שופטים להעביר סדר יום לחתימת שרת המשפטים    "עיינו בחוק יסוד השפיטה, בחוק בתי המשפט ובכללי השפיטה ולא מצאנו כל מקור לסמכותך להנחות את מזכיר הוועדה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il