X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עורך דין ביקש להעביר אליו את משמורת ילדיו, אך התייצב לדיון כשהוא שיכור בית המשפט קבע שניתן יהיה לדון בבקשה רק אם יעבור תהליך גמילה מאלכוהול
▪  ▪  ▪
טענה אבסורדית [צילום: ארי בוסל]

בית המשפט למשפחה יהיה מוכן להעניק לאב זמני שהות נרחבים יותר אם ילדיו - בתנאי שייגמל מאלכוהול. כך החליט (25.5.17) סגן נשיא בית המשפט למשפחה בנצרת, אסף זגורי.
בני הזוג - להם שלושה ילדים - מנהלים הליכי גירושין מאז שנת 2010. המצב כיום הוא משמורת משותפת, כאשר כתובת הקבע של הילדים היא אצל האם ונקבעו הסדרי שהייה אצל האב. האחרון ביקש להעביר אליו את המשמורת הפיזית, בטענה שהילדים ממילא נמצאים אצלו רוב הזמן, בעוד האם טענה שכל מטרת הבקשה היא לחמוק מתשלום מזונות (3,900 שקל בחודש).
זגורי מתאר בתחילת פסק הדין את שאירע כאשר נקבע דיון הוכחות: "האב התייצב בבית המשפט כאשר הוא שיכור ושתוי, נוגע ומלטף בראשה של האם, מתפרץ כלפי בית המשפט וכלפי באת-כוח האם, למעשה לא מסוגל להעיד באופן הגיוני ושכלתני ולנהל את הדיון. בית המשפט ניסה מספר פעמים לקיים את הדיון ואף קיים הפסקה כדי שבא כוח האב יבוא עימו בדברים, אך משהתרשם כי אכן אין ביכולתו של האב לקיים הדיון וכי אכן הוא בהשפעה של שתיית אלכוהול לפי הודאתו שלו בדיון, הופסקה שמיעת העדויות".
לדברי זגורי, בעיית האלכוהול של האב מוכרת מזה שנים, אם כי ילדיו טענו שהוא הפסיק לשתות שבועיים-שלושה לפני עריכת חוות הדעת של העובדת הסוציאלית. אולם אומר זגורי, האירוע המבזה (כלשונו) שהתרחש בדיון מלמד, כי האב זקוק לגמילה של ממש, ולכן "בית המשפט מעוניין להשליך כפפה למגרשו ועליו לבחור אם להרימה או להותירה על הקרקע".
זגורי קבע: "לכאורה, ניתן יהיה לקבוע בעתיד משמורת משותפת של הילדים אצל שני ההורים. הכל תלוי באב. אם יעיין בדברים הנכתבים כעת ויהיה נכון להבין ללב ילדיו, להפוך לגורם הורי משמעותי יותר, זמין ואחראי, שיעשה מעשה ויתחיל בהליך גמילה משימוש באלכוהול... למעט סוגיית ההתמכרות לאלכוהול יש לאב כל הנתונים האפשריים בנסיבות העניין להפוך להורה משמורן משותף עם האם ואף היא לא פסלה אפשרות שכזו. כל שנותר הוא שיכיר בהתמכרותו לאלכוהול, שיפסיק לצרוך אלכוהול, ישתלב בהליך גמילה משמעותי ויבצע שינוי בחייו". זגורי הדגיש: "במידה והאב שתוי בזמני שהות, רשאית האם לפעול להשבת הילדים לשהייה עימה לאלתר".
עוד דחה זגורי את התביעות ההדדיות להגדלה ולהקטנה של סכומי המזונות. האב - עורך דין במקצועו - טען שהוא מתקיים מקצבת נכות בת 2,500 שקל ומהכנסות בסך 1,500 שקל. זגורי אומר שזהו אבסורד, שכן האב מציג את עצמו כמי שלוקח את ילדיו למסעדות יוקרה, אינו חוסך מהם דבר ונראה שהוא ממשיך בקו של הסתרת עובדות מבית המשפט. "בשולי הדברים יש לשאול מהיכן לאב הכספים לצרוך משקאות אלכוהוליים בתדירות גבוהה כל כך", עוקץ זגורי. את האב ייצג עו"ד ג'אנם עלאא אלדין, ואת האם - עו"ד וופא זועבי פאהום.

תאריך:  01/06/2017   |   עודכן:  01/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: גמילה - תנאי לשינוי משמורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חברת רוטשטיין נדל"ן, הנשלטת בידי חברת אבני שוהם שבשליטת יצחק מירילשוילי, הודיעה לבורסה על חקירתו באזהרה במשטרה בפרשת דרעי    "נכון למועד זה, למיטב ידיעת החברה אין בחקירה כדי להשפיע על החברה ו/או על כהונת מר מירילשוילי כדירקטור בחברה"
איתמר לוין
עדנה קנטי תבעה 2 מיליון שקל על כליאת שווא, פגיעה בפרטיות ולשון הרע    ביהמ"ש פסק לה 30,000 שקל בלבד, תוך שהוא מציין שלא היה יסוד לטענותיה העיקריות
מירב ארד
תשלם בתמורה כ-7 מיליון אירו    ההסכם כולל אופציות CALL ו-PUT המאפשרות לגניגר לרכוש את יתרת מניות Flextech בתום חמש שנים
עידן יוסף
חבר הקונגרס שנשלח לאתר מקום עבור השגרירות האמריקנית בירושלים מזהיר כי וטו מצד הנשיא ישפיע על הדרך בה רואים יריבי ארה"ב את המדיניות האמריקנית
איתמר לוין
שבוע לבחירות בבריטניה: השמרנים מובילים על פני הלייבור ב-9% בלבד, לעומת 17% לפני שבועיים    התחזיות עדיין צופות למפלגתה של מיי רוב מוחלט, אך המגמה עשויה לגרום להפתעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il