X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האגודה השיתופית שבוס החלה להפעיל קו לת"א בליל שבת מהשבוע הבא: קו מצור-הדסה לירושלים, ומיולי: קו מחולון לת"א מועמד לראשות העבודה: "העוולה החברתית מס' 1 - שאין תחבורה ציבורית בשבת"
▪  ▪  ▪
שבוס. השירות מתרחב [צילום ארכיון: מן הטלוויזיה]
בקרוב: קו שבת נוסף בתחבורה השיתופית
עידן יוסף
טרם נקבע ע"י "נוע תנוע", המפעילה שני קווים אחרים, באיזה מסלול ייסע * "שבוס": בקרוב קו או שניים מראש העין למקומות הבילוי ולים, ואולי גם קו נוסף בחולון * משרד התחבורה עשוי להשבית את הקווים
לרשימה המלאה

למרות התנגדות סיעות דתיות בקואליציה העירונית בראש-העין, החלה השבת (יום ו', 2.6.17) האגודה השיתופית שבוס להפעיל הסעות בליל שבת למקומות הבילוי בתל אביב. בנסיעת הבכורה, שהתבצעה ברכב הסעות של חברת י.ק שרותי תחבורה, נכחו גם נציגים מאגודת האם - שבוס בירושלים.
בשבת הבאה תרחיב שבוס את השירות גם לצור-הדסה שבפרוזדור ירושלים למקומות הבילוי במרכז ירושלים. בכך מצטרפת צור הדסה לשירות הנסיעות השיתופיות הפעיל בירושלים ובמעלה אדומים.
בכוונת שבוס לפתוח קו שירות חדש גם בחולון. הקו, הצפוי להיפתח בחודש יולי הקרוב, יפעל בלילי שבת למקומות הבילוי בתל אביב, ובימי שבת לחוף הים. שבוס חולון הוא שיתוף פעולה בין ארגון "שבע - תחבורה שיתופית בחולון", שהוקם ע"י תושבי חולון, לבין "שבוס - תחבורה חברתית בסופי שבוע".
למרות שלדעת גורמים במשרד התחבורה מדובר בפעילות בלתי חוקית של הסעת נוסעים בשכר, מי שקולו לא נשמע לנוכח מהפכה תחבורתית זו הוא משרד התחבורה. לפני כחודשיים פנה בעניין ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בתלונה בעניין לשר התחבורה, אך השר ישראל כ"ץ לא השיב למכתבו.
בתוך כך, בניסיון לקושש קולות במסגרת התמודדותו בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה, הביע תמיכה בקיום תחבורה ציבורית בשבת וכינה זאת "העוולה החברתית מספר אחת בישראל". לדברי גבאי, "הדבר הכי משמעותי שאנחנו צריכים לעשות בנושאי דת ומדינה זה תחבורה ציבורית בשבת. לדבריו, יש לפעול לכך אם יתאפשר באמצעות יוזמות פוליטיות או באמצעות יוזמות מקומיות כמו שבוס חולון. תחבורה ציבורית בשבת זה לא עניין דתי - זה עניין חברתי".

תאריך:  03/06/2017   |   עודכן:  03/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
תחנות נהריה, עכו, קריית מוצקין, קריית חיים, חוצות המפרץ ולב המפרץ ייסגרו הלילה וייפתחו מחדש במוצ"ש
עידן יוסף
בלחץ הוועדה לפניות הציבור הושג הסדר לסלילת הרכבת הקלה להדסה    יו"ר הוועדה: "בסכסוך הממושך בין האוצר לסיטיפס הסבל כולו של האזרחים"
יאיר דקל
האוטובוס התמלא ואני התקשרתי בזמן הנסיעה אל המודיעין והתלוננתי על ההמתנה הבלתי סבירה. המוקדנית אמרה בנימוס: "היה עומס בדרכים". מאחורי שמעתי התמרמרות של אנשים, שנדחקו במעבר והתלוננו על ההמתנה הממושכת. אני כבר לא הייתי רגוע ואמרתי לה בקול רם: "תגידי למי שהמציא את התירוץ הזה, שזה לא נכון. השירות פשוט גרוע"
עידן יוסף
ביום א' ייפתחו לתנועה שלושה נתיבי נסיעה ממוצא ועד שער הגיא    מהירות הנסיעה בקטעים אלה תעלה ל-100 ו-110 קמ"ש    ביום ה' הבא יפתחו לתנועה שלושה נתיבים של קטע הדרך המקביל בין שער הגיא למוצא
מירב ארד
הרווח הנקי, הסתכם בכ-24 מיליון שקלים, בהשוואה ל-35 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד    ברבעון הראשון בוצעו 15.8 מיליון נסיעות, גידול של 7% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il