X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עינת צפריר, דירקטורית בלתי תלויה בחברת הביומד קדימהסטם, מאשימה את הנהלת החברה בהסתרת מצבה הפיננסי הקשה של החברה "החברה לא דיווחה כנדרש כי היא במצב פיננסי קשה וזקוקה באופן מיידי למימון נוסף לצורך המשך פעילותה כעסק חי"
▪  ▪  ▪
יוסי בן יוסף, מנכ"ל קדימהסטם

עינת צפריר, המכהנת כדירקטורית בלתי תלויה בחברת קדימהסטם, התפטרה מתפקידה תוך שהיא מטיחה בחברה האשמות חמורות להסתרת מצבה הפיננסי הקשה.
בדיווח שנמסר לבורסה (יום א', 4.6.17) נכתבו נימוקי ההתפטרות של צפריר. "הסיבה לסיום כהונתי היא שהחברה לא דיווחה כנדרש כי היא במצב פיננסי קשה וזקוקה באופן מיידי למימון נוסף לצורך המשך פעילותה כעסק חי", כתבה. עוד הוסיפה כי אם החברה לא תצליח לגייס מימון נוסף, קיים חשש ממשי שהיא לא תוכל להמשיך בפעילותה, "מה שעלול להביא להפסקת פעילותה בזמן הקרוב", כלשונה.
בדוח השנתי שפרסמה החברה לשנת 2016 נכתב כי החברה נמצאת בהפסד של כ-20 מיליון שקל (19,973,000 שקל) ותזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת בסך 13,634,000 שקל בשנה, לשנת 2016. ההפסד הכולל שלה עומד על 94,401,000 שקלים - גבוה יותר משוויה הנוכחי. "גורמים אלו מעוררים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה של החברה כעסק חי", נכתב אז בדוח. ייתכן שדבריה של צפריר נוגעים להתפתחויות נוספות שקרו מאז הגשת הדוח, ב-30 במרס 2017 ועד היום.
חברת קדימהסטם, הפועלת מאוקטובר 2008, עוסקת בפיתוח תרופה לטיפול במחלת ניוון שרירים ובסוכרת, ובמתן שירותי סריקה וגילוי תרופות לטרשת נפוצה. שוויה של החברה עומד כיום על 68,170,000 שקל. כ-20% ממניות החברה מוחזקות בידי רוג'רי ג'וליאן, כ-12% מוחזקות בידי יוסי בן יוסף המכהן גם כמנכ"ל החברה. 11.7% מוחזקים בידי מישל רבל, המכהן גם כמדען הראשי של החברה. ב-29 במאי 2017 העמיד רבל ערבות בנקאית לחברת קדימהסטם בהיקף של חצי מיליון שקל.
זמן קצר לאחר פרסום ההודעה על התפטרות צפריר מן הדירקטוריון, הודיעה קדימהסטם לבורסה כי קיבלה אישור למענק תמיכה בסך של כ-12 מיליון שקל לצורך האצת פיתוח של החברה בתחום תרפיה תאית לטיפול במחלת ניוון שרירים סופנית (ALS). מדובר בתוספת של יותר מ-4 מיליון שקלים לעומת התקציב שהוקצה לפרויקט בשנה שעברה. ניסוי ראשון בחולי ALS צפוי להתחיל לקראת סוף שנת 2017.

תאריך:  04/06/2017   |   עודכן:  04/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דירקטורית בקדימהסטם מאשימה: מסתירים מצב החברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה: עו"ד עמיקם הדר יצר בתשעה מקרים מצגי שווא של חקירות כלפי לקוחותיו, וכך קיבל מהם 100,000 שקל תמורת "סגירת" התיקים
אלעזר לוין
בעלי שלוש סדרות החוב של אפריקה-השקעות - כ"ח, כ"ז, כ"ו - שהחברה חייבת להם 2.86 מיליארד שקל, יתכנסו אסיפות, העשויות לקבוע האם למכור את החברה להצעה המשותפת של בן משה ולבייב ב-2.2 מיליארד שקל, או לאחים סיידוף ב-2.1 מיליארד שקל
איציק וולף
המשרד להגנת הסביבה האריך את היתר הרעלים למכל האמוניה שבמפרץ חיפה לאחר שתוקפו של ההיתר הקודם פג ביום חמישי    דורש הבהרות האם ריקון המכל יהיה מוחלט או רק עד לקו המשאבות
איציק וולף
חברת בראק קפיטל הודיעה לבורסה על מכירת בניין שרכשה בדיסלדורף בשנת 2008 תמורת 8.5 מיליון אירו וששוויו הנוכחי עומד על 13.1 מיליון אירו    בבניין פועלת הקונסוליה הסינית
איציק וולף
מדובר במגרשים שעליהם מתוכננים שני מגדלים, בני 40 ו-60 קומות, ואשר צפויים לכלול עד 1,200 דירות להשכרה    וד צפוי לפעול במקום מלון ובו עד 500 חדרים, קומת מסחר בשטח של כ-25 רגל רבוע ועד 350 אלף רגל רבוע של משרדים להשכרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il