X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית הדין לעבודה דחה את טענות ההסתדרות וקבע: חבר ועד פוטר בשל כשלים ושקרים; לא הייתה התנכלות לעובדים בעת ששבתו בינואר השנה
▪  ▪  ▪
נהגה באורך רוח [צילום: הילית כדורי]

הנהלת חברת הדלק טן לא פגעה בהתארגנות העובדים ובמעורבים בה - קובע (29.5.17) בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, בדחותו את טענותיה של ההסתדרות נגד החברה.
טן הייתה בבעלותו של אליעזר פישמן ונמכרה לקרן אייפקס. השופטת חופית גרשון-יזרעאלי בחנה לפרטיהן את טענות ההסתדרות נגד ההנהלה, ומצאה שאין ממש באף לא אחת מהן. בחלקו העיקרי של פסק הדין נקבע, כי עודד כלפון - שהיה חבר ועד העובדים ומנהל תחנת קריית עקרון - פוטר מסיבות ענייניות ומשום שהתנהגותו לא השתפרה, למרות שהחברה נהגה בו באורך רוח דווקא בשל תפקידו בהתארגנות.
גרשון-יזרעאלי קובעת, כי בניגוד להכחשותיו - כלפון עסק במכירה נרחבת של כלי רכב בזמן עבודתו, הוא לא הקפיד על נהלי ספירת המלאי בתחנה, תחת ניהולו לא עמדה התחנה ביעדי המכירות והיא הייתה מלוכלכת ומוזנחת, כלפון מסר דיווחי נוכחות שקריים ודיווח על מחלה כאשר לא אושרה לו חופשה. כלפון לא אמר אמת בבירור שערכה לו ההנהלה וגם עדותו בבית הדין לא הייתה אמינה.
עוד טענה ההסתדרות נגד פגיעה במעמדה של חלי יוסף, אלא שהיא לא הייתה קשורה להתארגנות העובדים למעט פעם אחת בה ביקשה מסמכים שהיו דרושים לוועד. גם כאן נקבע, כי השינויים נעשו מנימוקים ענייניים וללא כל קשר לאותה פעילות נקודתית של יוסף. לבסוף דחה בית הדין את הטענות כאילו ההנהלה התנכלה לעובדים בזמן שביתתם בינואר השנה. בין היתר קובעת גרשון-יזרעאלי, כי ההנהלה צדקה כאשר טענה שעובדים שובתים הסיגו את גבולן של התחנות וחסמו את דרכי הגישה אליהן. גם צילומם של העובדים השובתים בידי צלם ששכרה ההנהלה אינו מהווה פגיעה בהם, נפסק.
נציגי הציבור משה רוזנבלום ועליזה הרפז הסכימו עם גרשון-יזרעאלי. את ההסתדרות ייצגו עוה"ד אלעד מורג ורוני יואלי, ואת טן - עוה"ד אפרת דויטש, ענבל פלמור-דורי והדס לנקרי.

ס"ק 15756-03-17, ההסתדרות הכללית נ' טן / פס"ד
הנהלת חברת הדלק טן לא פגעה בהתארגנות עובדיה
תאריך:  04/06/2017   |   עודכן:  04/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החברה הנרכשת עוסקת בפרסום באינטרנט וייצרה הכנסות של כ-4 מיליון דולר בארבעה החודשים הראשונים של שנת 2017, הציגה רווחיות תפעולית לפני הפחתות (Ebitda) של כ-0.9 מיליון דולר.
איציק וולף
משרד הבריאות מדווח על עלייה בתחלואה בדלקת כבד נגיפית מסוג A בקרב גברים המקיימים יחסי מין עם גברים    המחלה מתבטאת בחולשה, בפגיעה בתפקוד הכבד ובצביעה אופיינית של העור בצבע צהוב, וההחלמה ממנה היא ממושכת
אלעזר לוין
הפרמיה המוגדלת תיגבה רק על כלי רכב אחד בכל משפחה, גם אם יש לה שתי מכוניות או יותר    עד עתה שילמו את הפרמיה הגבוהה על כל כלי הרכב המשפחתיים
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי ביטל את זיכויו של בכר מהעלמת הכנסות בסך 850,000 שקל וקבע: בית משפט השלום טעה כאשר העניק לו הגנה מן הצדק    נדון לשמונה חודשי מאסר בשל נסיבות אישיות
יצחק דנון
משתתף "האח הגדול" לשעבר תובע 140,000 שקל, בעקבות ידיעה בה נאמר שהוא כמעט שבר את צלעותיו של הזמר דורון מירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il