X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתום פעילות סמויה שארכה חודשים ספורים עצרה המשטרה עשרים חשודים בפעילות עבריינית לגביית חובות בשוק האפור החשודים - חברים בארגון פשיעה מוכר שתופעל בידי יד ימינו ובידי רעייתו של ראש הארגון הכלוא מאז 2010
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

כעשרים חשודים עוכבו לחקירה ונעצרו במהלך פשיטה של משטרת ישראל שכוונה נגד אנשי השוק האפור בדרום הארץ. המעצרים בוצעו על-ידי עשרות שוטרים, בלשים, לוחמי מג"ב ויס"מ, אנשי יחידות כלבנים ועוד.
מדובר בפעולה החותמת פעילות סמויה שביצעה המשטרה בחודשים האחרונים ואשר במהלכה נאספו ראיות הקושרות את החשודים לעבירות אלימות חמורות על-רקע אי-עמידתם של הקורבנות בתשלומי החזר הלוואות ב"שוק האפור" לידיהם של גורמים עברייניים.
מן המשטרה נמסר כי לאחרונה זוהתה עלייה במקרי האלימות החמורה. מדובר ברצף אירועים שכללו בין היתר הצתות כלי רכב ועסקים, השלכת רימונים ניסיון רצח ועוד. פעילות אינטנסיבית וחקירה סמויה שנערכה ביחידה המרכזית העלתה כי המכנה המשותף בין כלל המקרים הנו חובות בגין הלוואות שנטלו הקורבנות ב"שוק האפור" מארגון פשיעה שהעומד בראשו מרצה בשנים האחרונות, החל משנת 2010, מאסר של 15 שנים שנגזרו עליו בגין חברות בארגון פשיעה, ניסיון רצח, סחיטת דמי חסות, הלבנת הון והימורים.
"ארגונו של זה, באמצעות יד ימינו ורעייתו, העניקו על-פי החשד הלוואות לכל דורש. להערכת המשטרה מדובר במאות כאלו שמרביתם ככולם אזרחים נורמטיביים תושבי אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי והסביבה, וכי מדובר בהלוואות הנושאות עמן ריבית חודשית גבוהה מאוד. משאיחרו החייבים בתשלומיהם, הופעלה כנגדם וכנגד משפחתם אלימות חמורה שסיכנה לא אחת את חייהם באופן ממשי. במספר מקרים אלימות זאת הפכה אף לניסיונות רצח, ביניהם ניסיון שסוכל בחודש פברואר השנה בעיר אשדוד בו הגיעו שני חשודים אל ביתו של תושב העיר כשבאקדח שברשותם כדור בבית הבליעה. פעילות מקצועית של יחידות המשטרה הביא לסיכול ניסיון חיסול זה ולמעצרם", נמסר מן המשטרה.
הלילה, כאמור, הפכה חקירת המשטרה גלויה עת בוצע גל מעצרים נרחב. במהלך מעצרם ערכו כוחות המשטרה חיפוש ברשותם של אלו ונתפסו סכום כסף רב, המחאות של חייבים שנסחטו ורכוש רב שכולל בין היתר מספר כלי רכב שבכוונת המשטרה לדרוש את חילוטם. כלל החשודים הועברו לחקירה במשטרה ובהמשך היום יובאו בפני בית המשפט באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.
מן המשטרה נמסר עוד כי עשרות רבות של לווים, שנקלעו לקשיים כלכליים, הפכו כבולים לזרועותיו האלימות של ארגון עברייני זה שלא בחל בנקיטת אמצעים שסיכנו את חיי הציבור. "פעילות סיכול כנגד גורמים שכאלו, המטילים מורתם תוך סיכון חייו של ציבור נורמטיבי, תימשך כל העת תוך שימוש באמצעים ויכולות מתקדמות העומדות לרשות משטרת ישראל על יחידותיה המקצועיות והייחודיות. המבצע נועד בראש ובראשונה להשיב את תחושת הביטחון לעשרות אזרחים שנפגעו מהתנהלות עבריינית של חברי ארגון פשיעה באזור הדרום שנהגו לנצל את מצוקתו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק", לשון הודעת המשטרה.

תאריך:  05/06/2017   |   עודכן:  05/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הלבנת הון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גל מעצרים בשוק האפור בדרום הארץ
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
{{{40שנות שילטון ליכוד+דתיים..
ישראל מעצמת פשע..  |  5/06/17 11:14
2
הלבנת הון בהרצליה
חוקר  |  5/06/17 12:26
3
מידע על האדם החשוב ביותר - שיח
פרי איציק   |  6/06/17 08:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il