X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הכנסת: בלי הניצחון במלחמה גם אני לא הייתי קיים מרב מיכאלי: הסכסוך הפך למה שמגדיר אותנו דב חנין: או שנחיה ביחד או שלא נחיה
▪  ▪  ▪
לוין. דין השומרון כדין ת"א [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
אדלשטיין. "יהודי וציוני" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מליאת הכנסת קיימה (יום ג', 6.6.17) דיון בהצעות לסדר לציון יובל למלחמת ששת הימים ולהתיישבות ביהודה ושומרון.
יו"ר הכנסת ח"כ יולי יואל אדלשטיין: "הניצחון הגדול במלחמת ששת הימים לא היה עוד ניצחון. בלעדיו - לא היינו קיימים כאן, פשוטו כמשמעו. אני יכול לומר באופן אישי, שבלי הניצחון במלחמה גם אני לא הייתי קיים, לפחות לא כיהודי וכציוני. אני עוד זוכר איך כילד בן 9 בברית המועצות, שמעתי את הדיווחים על המלחמה ברדיו, ואיזו השפעה עצומה הייתה להם עלי ועל עוד שלושה מיליוני יהודים שחיו אז מאחורי מסך הברזל.
"חמישים שנה אחרי הניצחון, יש כאלו שאומרים שהוא רק 'סיבך' אותנו. שה'כיבוש' - כך הם קוראים לזה - משחית את החברה שלנו. חברים - חלוציות תמיד הייתה עסק מסובך, וגם כשראשוני העולים הגיעו לארץ, היו כאלו שאמרו שהם מסבכים אותנו עם מעצמות העולם. המתיישבים ביהודה, שומרון, בקעת הירדן והגולן הם חלוצי זמננו, הם מפריחי השממות, הם שומרי הארץ למרות כל הקשיים והסיכונים. אי-אפשר לדמיין את מדינת ישראל ואת ארץ ישראל בלי המקומות הללו, ונמשיך לתמוך במתיישבים בהם - גם כשזה "מסובך".
אני רוצה לחזק את המתיישבים ולברך אותם, יחד עם כל תושבי מדינת ישראל, לרגל חג היובל".
ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "הניצחון המוחץ הוא ניצחון מדהים. ממדינה בסכנת השמדה הפכנו לגיבור העל של השכונה.
היום שאנחנו מציינות יובל. זה תאריך שהופך להיות כמו יום העצמאות, היום שירדה מהפרק סכנת ההשמדה מבחוץ. בתאריך הזה התחיל התהליך שמאיים להשמיד את מדינת ישראל מבפנים. הניצחון הציל אותנו, אבל אי-אפשר לטמון את הראש בחול אי-אפשר להתעלם מהמחלוקת שיש בחברה מאז ששת הימים. אני פניתי וביקשתי לקיים יום מיוחד לציון 67'. חשבתי שצריך שהיום הזה יהיה בסימן הממלכתי ביותר והניטרלי ביותר לא בגלל שאני מאושרת מהניצחון.
לא בגלל שהוא לא חשוב. אלא בגלל שהוא כזה. צריך לאפשר לכל הקולות להישמע באותו סוג של כבוד.
"העובדה שנקרא לזה חמישים להתיישבות לא תשנה את זה שיש גם פלשתינים שלא חוגגים התיישבות. מאז ששת הימים לא החלטנו מה אנחנו עושים עם הניצחון. יש חלקים שכן. המדינה לא החליטה.
מאז ששת הימים מחזיקים את צה"ל בגדה המערבית, ביהודה ושמרון, בהתחלה בשביל לשמור על הישגי המלחמה היום לשמור על התנחלויות התיישבות יהודיות במקום שבאמת לא שייך לנו. לא הטריטוריה היא הבעיה אלא האוכלוסייה. כפי שאמר ישעיהו ליבוביץ' היהודי הדתי חובש הכיפה.
"הסכסוך הפך למה שמגדיר אותנו. אנחנו לא מזהים את עצמנו בלעדיו. תרבות הסכסוך השתלטה עלינו. מתוך עמדת הכוח החובה והאינטרס שלנו להושיט יד לעזור להם לבנות את עצמם. שזה יעזור לנו לבנות את עצמנו. כי אחרת הניצחון של ששת הימים יפרק אותנו מבנים".
ח"כ רחל עזריה (כולנו): "ירושלים היא עיר שמתאמצים בשבילה העיר דורשת אהבה ומאמץ. עיר שבוחרים לחיות בה. המאמץ הגדול הוא איך אפשר לחיות ביחד בעיר מאוחדת בה חיים יחדיו חילונים ודתיים יהודים וערבים. לאחרונה מקובלת ההתבצרות בשבטיות. אך ירושלים היא עיר שלא מאפשרת להסתגר., פוגשים זה את זה בכל מקום. במקומות אחרות ניתן לדמיים שכולם כמוך. בירושלים אי-אפשר להתעלם ואיש לא הולך להיעלם. הדבר המשותף לכולנו הוא האהבה לעיר. ההבנה של אין ברירה מחייבת אותנו למצוא את הדרכים ללכת ביחד. אנחנו פורצים את הדרך לשאר מדינת ישראל התורה הזו תצא מציון לכל ירושלים. לא רק אנחנו אוהבים אותה, ירושלים אוהבת אותנו. היא לא שלנו. אנחנו שלה".
ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי): "יובל לששת הימים וחידוש ההתיישבות בגולן וביהודה ושומרון, מלחמת ששת הימים הייתה רגע השיא של אחדות והתרגשות בחזרה לקדושים שבמקומותינו. כאיש מאמין אני אומר תודה למנהיגי הדור למפקדים וללוחמים. ראוי להזכיר את 723 הנופלים בקרבות ששת הימים. עם ישראל יודע שארץ ישראל שייכת לעם ישראל וההתיישבות הישראלית בה ובכל חלקיה תמשך לעד. גבולה המזרחי בר ההגנה יהיה תמיד הירדן וירושלים לא תחולק. כן יש גם פלשתינים, אך גם בדמוגרפיה אנחנו ננצח. ורק בחיזוק אחיזת ת עם ישראל בארצו יבוא השלום לאזור כולו. אנחנו מודים לכל מי של שחלם ולחם".
ח"כ יואב בן צור (ש"ס): "שחרור יהודה ושומרון ואיחוד בירתנו הנצחית ירושלים. יומיים שלושה אחרי המלחמה לקח אותי אבי לטיול בשכם בקבר יוסף, בבית לחם, במערכת המכפלה ובסוף היום השיא בכותל. נסענו בתחבורה הציבורית הערבית. אחרי שורה של הישגים, מדינת ישראל בוחרת להלקות את עצמה ולהפריד בין יהודים ובין יהודים. יש מאות אלפי יהודים נמצאים תחת שלטון צה"ל רק מעצם היותם מתיישבים בשטחי יהודה ושמרון. אותם מתיישבים המחנכים לאהבת אדם. הניסיון לשחק משחק כפול ולהשאיר את יו"ש בהחלטה שלא להחליט פוגעת באיכות חייהם מסכת התנצחויות שאין תועלת בה.
רק 5 או 6 מהחוקים שחוקקה הכנסת ה 20 חלים ביהודה ושמרון. התחלנו תהליך היום בהובלת שרת המשפטים, כך שכל החוקים הטובים יחולו גם ביו"ש. צריך לעבור מרדיפה אחרי הכרה בינלאומית. צריך להעז יותר . הגיע הזמן להפסיק לפחד. הגיע הזמן להחיל את החוק על יו"ש כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".
ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "התגייסנו לחגוג ניצחון בשרשרת אותם הניצחונות של העם היהודי . הניצחון על אלו שניסו להשמיד אותנו. אני רואה שיש הוגי דעות ששוגים מה היה כאן לפני חמישים שנה, כאילו כל הבעיות התחילו רק בניצחון ב-67' מסלפים את המציאות. שוכחים את הסכנה שריחפה מעל כולנו. שכחו את הפחד הקיומי לא רק ערב ששת הימים אלא מאז הקמת המדינה. שוכחים לדבר על אותו חופש דת שלא היה קיים בירושלים. הסילוף הוא הדבר שצריך להחזיר אותנו אל האמת. מה צריך להתמקד באותו ניצחון כי אי-אפשר לדבר על שלום בלי שתהיה הכרה בניצחון כי זה הפתרון. כל פעם שהיו מלחמות הם הסתיימו לאחר שצד אחד ניצח ואחד הפסיד. לאחר הבנה של הקווים של המנצח. כשחלק מהאויבים הכירו בזה, נפתחה הדרך לשלום. כאשר המצרים הפסיקו לנסות להשמיד אותנו- אפשר היה להגיע לשלום.
"לפני 25 שנה החליטו להגיע לשלום בלי שהכירו בזכותנו וגם היום הם עדין חושבים שהם יצליחו לחסל את הרעיון הציוני. הם מדברים על שתי מדינות פלשתינית ועוד אחת שאחר כך תהיה פלשתינית.
חמישים שנה אחרי אותו ניצחון צריך לדרוש שהם יכירו בכך שהיה ניצחון. מדינת ישראל היא הבית של העם היהודי. הקהילה הבינלאומית צריכה להבין שכדי להניע את גלגלי השלום, דווקא העברה של שגרירויות לירושלים הם אלו שיניעו את אותו הסכם כי הם יחסלו את המחשבות על חיסול מדינת ישראל".
ח"כ נורית קורן (ליכוד): "אני מאוד נרגשת. כשראיתי את כל האנשים שהם נוף ילדותי, האנשים שהם בנו את היישובים. יש לי חלק גדול בהתיישבות. נולדתי בירושלים חוויתי את מלחצת שש הימים בסנהדרייה. גבעת התחמושת ישבו צלפים וראו מה אנחנו עושים בתוך הבית. אבי שנפטר לפני עשרה ימים לקח אותנו לגבעת התחמושת לראות איך הם ראו אותנו. וגם לרחבת הכותל הקטנה.
זה חקוק בי וכל כך הולך יחד איתי. ב-1971 אבי שהייתה לו משאית, העביר את החפצים של הרב לווינגר למלון פארק. היינו בין עשרת המשפחות הראשונות במבני הקבע של קריית ארבע. אז היו שלושה בניינים בלבד, היום אפילו אני לא יודעת למצוא את הבניינים האלו שמוקפים בהרבה בניינים ותושבים. אני רואה בכל שהוא הלך לעולמו דווקא בשבוע של ירושלים, משהו גורלי. ויום חברון".
.
ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "חמישים שנים והגיע הזמן לאמר לעם ישראל את האמת. האמת קשה מאוד ברורה. גם אם תעצמו עיניים המציאות לא נעלמת. עובדה שכולם יודעים מדינת ישראל קטנה נמצאת בתוך מחרב ערבי מוסלמי. יש שתי אפשרויות או שנלמד להסתדר בסביבה בה אנחנו חיים או שלא. אם לא, יהיו עוד מלחמות יהרגו עוד אנשים עד שתגיע מלחמה בה לא ננצח ומדינת ישראל לא תתקיים.
האפשרות היחידה היא שלום. הדרך לשלום היא פשוטה ברמה העקרונית. כפי אמר הילל הזקן 'מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך'. מה שאנחנו מבקשים עצמאות וצדק, בדיוק אותו הדבר מגיע לעם השני.
ראיתי במסדרונות המון תמונות אך התמונה הגדולה הייתה חסרה. רק הם נמצאים? היכן נמצאים מיליוני האנשים הנמצאים תחת כיבוש? איפה התמונות של המחסומים של הפלאחים שאיבדו את שדותיהם?
לא סופר הסיפור האמתי כי גם היום הדבר שאתם גאים בו הפרויקט פורח באוויר ומתקיים רק אודות מכונת הנשמה המופעלת מהכנסת על חשבון הציבור הישראלי המוסיפה להוסיף תקציבי ענק. רק בזכות ההנשמה המלאכותית ההתנחלויות ממשיכות להתקיים ברגע שתיובש לא צריך לפרק ההתנחלויות יחזרו הביתה. או שנחיה ביחד או שלא נחיה. אני רוצה שהבנים יגדלו לעתיד של שלום, ומה שאני מאחל לבנים שלי אני מאחל לבנים של העם האחר".
השר יריב לוין השיב בשם הממשלה: "יום חג וזכות ענקית יש לכל אחד מאיתנו לחגוג את שחרור חבלי מולדת ושובנו לארץ אבותינו למקומות בהם התרחשו האירועים החשובים בתולדות עמנו. זו העת להכיר תודה לאנשי כוחות הביטחון שעשו במלאכה הזו ושומרים עלינו גם היום ולהסתכל בערכה אל החלוצים שחוללו נס ענק שעוד יילמד לאורך ההיסטוריה, נס של עם ששב כנגד כל הסיכויים וכנגד כל המכשולים וכנגד קוצר הראות ואובדן האמונה.
"כל מי שמסתכל על מפעל ההתיישבות על מה שמתרחש בשטח יודע שאת הנעשה אין להשיב. שאנחנו כאן כדי להישאר. ההתיישבות כולה תישאר נטועה עמוק באדמת ארץ ישראל כי אין צורך לשוב הביתה כי שבנו הביתה לפני חמישים שנה. הדרך היחידה ששכנינו יכירו בקיומנו ויבינו שאנחנו כאן כדי להישאר, היא בעובדה שנאחז באדמתנו. מי שנאחז ומכבד את ארצו והעבר והמורשת מכבשים אותו. מי שעוקר את עמו באכזריות... נתפס כחלש ומביא על עצמו, את מה שהביאה תוכנית ההינתקות.
"לשמחתנו, היום ההתיישבות כל כך עוצמתית כל כך גדולה, צריך לעשות יותר בבקעת הירדן וברמת הגולן צריך להגיע למספרים אחרים שיהיה ברור לכולם שהגלגל הזה לא ניתן להשיב לאחור. בצדק נאמר לא פעם, הוויכוח איננו שאלה טריטוריאלית. הוויכוח הוא על עצם הזכות שלנו להתקיים כאן לקיים מדינה יהודית במרחב הזה. דין נצרים כדין תל אביב. ביום שנבין את זה, נראה שהועלם מבין אותנו יותר כי כאשר אומרים את זה ומגרשים את נצרים, ברור שמבקרים אותנו גם כשאנחנו יושבים בתל אביב.
"ואני חוזר ואומר שאם אנחנו רוצים לשנות את עמדת הקהילה הבינלאומית, אנחנו צריכים להבין שדין נצרים כדין תל אביב במובן ההפוך. דין השומרון וגוש-עציון דינם כדין תל אביב ביום שנעשה את זה תתחיל הדרך להביא את העולם למקום אחר. בשם ממשלת ישראל ברכה חמה ונאמנה לכל העוסקים במלאכת ההתיישבות והערכה אדירה לכל השותפים. ניצחנו. נמשיך לנצח. עם ישראל חי".

תאריך:  06/06/2017   |   עודכן:  06/06/2017
+כל הצ"ח ממשלתית תחויב במענה סימולטני גם למתנחלים
22:30 06/06/17  |     |   לרשימה המלאה

+האוצר נדרש לתוכנית מעשית להצלת התעשיה
21:50 06/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכספים גפני: "הסחבת ודחיית הפתרונות להצלת התעשיה יובילו לבסוף לוועדת חקירה כיצד קרסה התעשיה הישראלית"

[צילום: איתמר לוין]
+"סייעות אינן פתרון לילדים אלרגיים"
21:30 06/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במהלך דיון בהתמודדות מערכת החינוך עם ילדים אלרגיים בגיל לידה עד 3 הסכימו הנוכחים כי הסייעות המתוקצבות בכ-100 מיליון שקל בשנה אינן מענה הולם, וכי יש להכשיר את צוותי הגנים לתת מענה רפואי  ▪  נעמ"ת: "מתנגדים לנטל נוסף על הגננות"

[צילום: פלאש 90]
+בתוך כשנה: טכוגרף דיגיטלי באוטובוסים
20:04 06/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה לבטיחות בדרכים: "לא יכול להיות שהחלטת ממשלה לפני למעלה מעשור להכנסת טכוגרף דיגיטלי שהייתה יכולה למנוע תאונות דרכים ברכב כבד לא התקדמה בגלל בעיות פרוצדורה"

טכוגרף דיגיטלי. יסייע לבטיחות בדרכים
+"למלחמת ששת הימים לא הייתה מטרה מדינית,
אלא צבאית בלבד - השמדת הצבא המצרי"
19:30 06/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יעקב (יקי) חץ, מגיבורי קרב גבעת התחמושת: "יש לי הערכה עצומה למפקדים הבכירים, אבל לדעתי עוצמתנו ברוחנו במאות אלפי החיילים הפשוטים, כמו שאני הייתי במלחמה"

יהושע גביש בוועדה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  ש"ס  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוין על ההתיישבות: "כאן כדי להישאר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
מירב ארד
יו"ר ועדת הכספים גפני: "גורמים שונים ידעו לקחת קרדיט על ההחלטה ההומאנית לקלוט פצועים מהמלחמה בסוריה אבל עניין המימן נופל בין הכסאות"
מירב ארד
כך יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל בדיון בוועדת הכלכלה    ח"כ נחמיאס ורבין: מדובר בניהול רולטה, ובנק ישראל היה מנהל הקזינו". עו"ד המייצג את פישמן: באתי הנה בראש מורכן    עו"ד בנקל המנהל המיוחד לנכסי פישמן: "ההסדר הוא לא מושלם אך צריך היה להגיע לפשרה
עידן יוסף
אושר לקריאה ראשונה: גם יתומים להרוגי תאונות עבודה יוכלו לקבל קצבה עד גיל 20 ולא רק עד גיל 18
אלעזר לוין
בכירים במשרד מבקר המדינה חושפים: הביטוח הלאומי ויתר לחברות הביטוח על סכומי כסף גדולים    הביטוח הלאומי: "אנחנו מחפשים דרכים לגבות מהן כסף, וזקוקים לתקציב נוסף"    אין מסקנות, ידונו שוב בעוד שלושה חודשים
עידן יוסף
במהלך דיון בדרכי התמודדות עם חרמות במוסדות החינוך סיפר בן ה-13 על נידוי שחווה בבית הספר מבלי שאיש ידע    אם לילדה שסובלת מחרם: "היא אומרת לי 'אימא זו צלקת בלב' ואני חסרת אונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il